Epäilen, että tapailemani mies tapailee myös muita naisia..
Olen asiasta melko varma ja tämä on romuttanut itsetuntoani. Kiva nähdä miestä hyvällä fiiliksellä, kun vaisto sanoo muitakin olevan. Onko tuosta millaisia konkreettisia merkkejä? Kuinka kauan aikuisten ihmisten pitää tapailla, että on korrektia ottaa puheeksi asia?
Kommentit (37)
Seurusteluaika on just tuota varten
..Tavataan ja tutkaillaan eri vaihtoehtoja ja valitaan eniten miellyttävin.
Tapailuvaiheessa mies saa tapailla vaikka kymmentä naista. Deal with it, bitch.
Ei mitään konkreettisia merkkejä tarvita, vaisto on yleensä oikeassa. Minä en enää tuollaiseen tapailuun lähtisi. En halua antaa itsestäni mitään ihmiselle, jolle olen vain yksi monien joukossa.
Minulla oli sama. Tapasin mukavan naisen aikanaan ja käytiin kaksilla treffeillä. Sitten kun olin kerran kavereiden kanssa rupattelemassa ravintolassa, olin kuin halolla päähän lyöty, kun tämä nainenkin oli siellä treffeillä. Ja hän selvästi järkyttyi, kun olin siellä. Myöhemmin illan aikana tuli meidän pöytään jotakin selittelemään että kavereiden kanssa hänkin... No siinä sitten kuluibalkoholia jonkin verran ja ssoitin keskiyöllä, että irtoisko pesää, niin hän oli sitä mieltä että olisko tää tässä. Mutta linja-automatkalla kattelin sellasta aika kovassa kännissä olevaa nuorta neitoa siinä ja jäätiin vielä samalla pysäkilläkin pois. Aloin sen kanssa puheleen ja tuntia myöhemmin päädyttiin panemaan aika huolella. Sillä oli vielä venäläinen aksentti, niin voi jestas se oli helmee. Aamulla vielä otettiin uus rundi ja siitä alkoi 8 vuoden juttu.
Eli heivaa se paska ja jatka elämää, koska se heittää eteen ihan ihme juttuja.
Niin kauan saa tapailla muitakin että sovitaan seurustelusta ja siitä että muita ei tapailla. Eli vasta sitten kun olette käyneet sen keskustelun suhteenne tilasta ja yhdessä todenneet että suhde on nyt seurustelua, on lopetettava muiden tapailu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään konkreettisia merkkejä tarvita, vaisto on yleensä oikeassa. Minä en enää tuollaiseen tapailuun lähtisi. En halua antaa itsestäni mitään ihmiselle, jolle olen vain yksi monien joukossa.
Naisten vaisto on sitten ihmeellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaisto on sitten ihmeellinen!
Niin on.
Itselläni ainakin loppuisi mielenkiinto hyvin lyhyeen, jos tietäisin tai arvaisin, että miehellä muitakin on kierroksessa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan saa tapailla muitakin että sovitaan seurustelusta ja siitä että muita ei tapailla. Eli vasta sitten kun olette käyneet sen keskustelun suhteenne tilasta ja yhdessä todenneet että suhde on nyt seurustelua, on lopetettava muiden tapailu.
Ei, vaan suomalaisessa kulttuurissa sovitaan erikseen, jos tapaillaam useampia samalla kertaa, ei toisinpäin. USA:ssa sitten toisin.
Kaikesta pitää pystyä puhumaan jo heti alusta asti. Kysyisin ihan suoraan että tapailetko myös muita kuin minua, ja mitä ajattelet tapailustamme. En ala arvailemaan ja odottelemaan. Jos ei voi puhua asioista suoraan, ei kiinnosta jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta pitää pystyä puhumaan jo heti alusta asti. Kysyisin ihan suoraan että tapailetko myös muita kuin minua, ja mitä ajattelet tapailustamme. En ala arvailemaan ja odottelemaan. Jos ei voi puhua asioista suoraan, ei kiinnosta jatkaa.
Tuollaiseen suoraan kysymykseen harvoin vaan saa rehellisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa mies saa tapailla vaikka kymmentä naista. Deal with it, bitch.
Nainen voi myös tapailla niin montaa kuin huvittaa. Deal with it.
Mä ainakin kerron miehelle, että tapailen samalla muita. Tapailua on tarkoitus jatkaa muutama viikko ennen kuin päätetään seurustellaanko vai ei. Ei siis kuukausia.... Seurustelusuhteessa ei sitten katsella muita.
Kuinka kauan tuo tapailuvaihe teillä kestää?
Nyt puhutaan siis aikuisista ihmisistä. 1-2 kk?
Toisin sanoen kuinka kauan aikuisella ihmisellä menee, että tietää haluaako seurustella kyseisen ihmisen kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tuo tapailuvaihe teillä kestää?
Nyt puhutaan siis aikuisista ihmisistä. 1-2 kk?
Noin vuoden
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen kuinka kauan aikuisella ihmisellä menee, että tietää haluaako seurustella kyseisen ihmisen kanssa?
Ap
Tapailen ihan vain ajankuluksi enkä ole hakeutumassa parishteeseen.
Mulla meni n 1,5 vuotta seurustelua tietää, että haluan vakiintua mieheni kanssa. Tapailin sen ajan muitakin jossain määrin, mutten siitä avautunut. Oletan, että hänkin ehkä teki samoin.
Voi siitä puhua vaikka heti (muiden asioiden lomassa), että tapaileeko muita. Jos välttelee aihetta, niin tapailee ehkä muita vai onko deittisovellus. Koska ette seurustele, saattaa tapailla muita, jos hänellä on eri käsitys ihmissuhteista tai eri arvomaailma. Juoko alkoholia. Katso myös somea tai miltä tuntuu onko naisiin menevä miesyyppi, vai yhden kanssa kerrallaan.
Oikein hyvä tapa tutustumisen alkuvaiheessa. Sinuna tekisin itse ihan samoin. Kannattaa tutustua useampiin mahdollisiin kumppaneihin. Jossain vaiheessa sitten huomaa, jos jonkun kanssa synkkaa niin hyvin että tapailu muuttuu seurustelusuhteeksi ja siitä vakavammaksi, jopa rakkaudeksi.