Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että tapailemani mies tapailee myös muita naisia..

Vierailija
27.07.2021 |

Olen asiasta melko varma ja tämä on romuttanut itsetuntoani. Kiva nähdä miestä hyvällä fiiliksellä, kun vaisto sanoo muitakin olevan. Onko tuosta millaisia konkreettisia merkkejä? Kuinka kauan aikuisten ihmisten pitää tapailla, että on korrektia ottaa puheeksi asia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa mies saa tapailla vaikka kymmentä naista. Deal with it, bitch.

Ei tietenkään ole tuollaista sääntöä, vaan ihmiset sopivat säännöt keskenään. Joillekin kuten sinulle on ok, jollekin toiselle miehelle ei olisi.

Vierailija
22/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, siitä harvoin seuraa mitään hyvää, joten suosittelen että jätät se sian, ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen kuinka kauan aikuisella ihmisellä menee, että tietää haluaako seurustella kyseisen ihmisen kanssa?

Ap

Mikä sitten on seurustelua? Minä tiedän jo parista tapaamisesta haluanko panostaa tähän ihmiseen eikä mulla ole sellaista vaihtoehtoa että tapailisin useampaa kerrallaan. En kuitenkaan ajattele että tällöinkään kyse olisi heti seurustelusta, kun ollaan vielä tutustumisvaiheessa.

Vierailija
24/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri tapailuvaiheessa ole ideana tutustua toiseen ja jutella mm siitä että millaista suhdetta hakee (tapailukin on jo suhde toiseen ihmiseen) ja keskustella esim haluaako monogamisen suhteen vai millaisen. Itse en esim harrastaisi ollenkaan niin monimuotoista seksiä ihmisen kanssa joka harrastaa sitä muidenkin kanssa kuin minun. Monisuhteisuudessa eniten mietityttäisi itseä se että en voisi luottaa siihen että kumppanin muut kumppanit ovat huolellisia turvaseksissä ja pitäisi rampata kahen viikon välein testeissä. Kuulostaa kuluttavalta. Mutta joo, näemmä ihmisillä on tosi monenlaiset tavat.

Vierailija
25/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen ja pari määrittelee tapailun, seurustelun ja jopa avioliiton säännöt itse. Muut, deal with it.

On turha täällä pohdiskella mitä tarkoittaa taipailu tai seurustelu kun ne tarkoittavat eri asioita eri ihmisille.

Vierailija
26/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri tapailuvaiheessa ole ideana tutustua toiseen ja jutella mm siitä että millaista suhdetta hakee (tapailukin on jo suhde toiseen ihmiseen) ja keskustella esim haluaako monogamisen suhteen vai millaisen. Itse en esim harrastaisi ollenkaan niin monimuotoista seksiä ihmisen kanssa joka harrastaa sitä muidenkin kanssa kuin minun. Monisuhteisuudessa eniten mietityttäisi itseä se että en voisi luottaa siihen että kumppanin muut kumppanit ovat huolellisia turvaseksissä ja pitäisi rampata kahen viikon välein testeissä. Kuulostaa kuluttavalta. Mutta joo, näemmä ihmisillä on tosi monenlaiset tavat.

Ja lisään että joo, pettää toki voi koska vaan kuka vaan mutta jos lähdetään siitä että voin luottaa omaan kumppaniin ja meidän väliseen avoimuuteen, mun olisi itseni mahdotonta laskea seksuaaliterveyttäni aktiivisesti ulkopuolisten käsiin. En todellakaan harrasta suuseksiä ilman suojaa muuta kuin testatun kumppanin kanssa jne. Tuttu aloitti monisuhteen ja vuodessa sai sekä huuli- että genitaaliherpeksen. Taudit ovat sinänsä neutraaleja ja useita voi helpottaa tai hoitaa mutta raskaalta kuulostaa.

Vierailija
27/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kerron miehelle, että tapailen samalla muita. Tapailua on tarkoitus jatkaa muutama viikko ennen kuin päätetään seurustellaanko vai ei. Ei siis kuukausia.... Seurustelusuhteessa ei sitten katsella muita.

Ja kaikki on että fine?

Vierailija
28/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kerron miehelle, että tapailen samalla muita. Tapailua on tarkoitus jatkaa muutama viikko ennen kuin päätetään seurustellaanko vai ei. Ei siis kuukausia.... Seurustelusuhteessa ei sitten katsella muita.

Ja kaikki on että fine?

Mulle ei ainakaan olisi fine jos mies kertoisi tuollaista. Sanoisin itseni irti kuviosta heti ja antaisin suosiolla päättää niiden muiden joukosta. Minua ei mihinkään kilpailuun oteta, jos en itse sellaiseen ole ilmoittautunut.

Vierailija
29/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta pitää pystyä puhumaan jo heti alusta asti. Kysyisin ihan suoraan että tapailetko myös muita kuin minua, ja mitä ajattelet tapailustamme. En ala arvailemaan ja odottelemaan. Jos ei voi puhua asioista suoraan, ei kiinnosta jatkaa.

Tuollaiseen suoraan kysymykseen harvoin vaan saa rehellisen vastauksen.

No jos tuossa vaiheessa jo epäilyttää toisen rehellisyys, ei varmaan kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
30/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä tapa tutustumisen alkuvaiheessa. Sinuna tekisin itse ihan samoin. Kannattaa tutustua useampiin mahdollisiin kumppaneihin. Jossain vaiheessa sitten huomaa, jos jonkun kanssa synkkaa niin hyvin että tapailu muuttuu seurustelusuhteeksi ja siitä vakavammaksi, jopa rakkaudeksi.

Näin ei synny ikinä mitään hyvää.

Ei kiinnostu itse kenestäkään, toisen kiinnostus lopahtaa, luottamusta ei voi syntyä kun on heti alussa sen omalla toiminnallaan menettänyt jne. jne...

Antakaa nyt hyvät ihmiset toiselle todellinen mahdollisuus, jos päätätte alkaa tapailemaan. Nykyään ei malteta tutustua kunnolla ja sitten jälkeen päin harmitellaan, kun ei sitä toista kiinnostakaan, tai että se yksi olisi ehkä kuitenkin ollut se sopivin, mutta kun itselläni oli silloin juuri se yksi juttu...

Vierailija
31/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut aina todella vaikeaa löytää edes se YKSI johon haluan tutustua tai kehittää suhdetta, ja se tietää nopeasti. Jotenkin outo ajatus että hörppii väljähtynyttä kaljaa monesta tuopista ja yrittää miettiä alkaisko joku kuitenkin kuohumaan, tai ilmaantuisko siihen sitten kuitenkin se vaahtopää. 

Vierailija
32/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä tapa tutustumisen alkuvaiheessa. Sinuna tekisin itse ihan samoin. Kannattaa tutustua useampiin mahdollisiin kumppaneihin. Jossain vaiheessa sitten huomaa, jos jonkun kanssa synkkaa niin hyvin että tapailu muuttuu seurustelusuhteeksi ja siitä vakavammaksi, jopa rakkaudeksi.

Ei kiinnostu itse kenestäkään, toisen kiinnostus lopahtaa, luottamusta ei voi syntyä kun on heti alussa sen omalla toiminnallaan menettänyt jne. jne...

Antakaa nyt hyvät ihmiset toiselle todellinen mahdollisuus, jos päätätte alkaa tapailemaan. Nykyään ei malteta tutustua kunnolla ja sitten jälkeen päin harmitellaan, kun ei sitä toista kiinnostakaan, tai että se yksi olisi ehkä kuitenkin ollut se sopivin, mutta kun itselläni oli silloin juuri se yksi juttu...

Siinähän sitten harmittelee, ihan oikein.

Vierailija
33/37 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta pitää pystyä puhumaan jo heti alusta asti. Kysyisin ihan suoraan että tapailetko myös muita kuin minua, ja mitä ajattelet tapailustamme. En ala arvailemaan ja odottelemaan. Jos ei voi puhua asioista suoraan, ei kiinnosta jatkaa.

Tuollaiseen suoraan kysymykseen harvoin vaan saa rehellisen vastauksen.

No jos tuossa vaiheessa jo epäilyttää toisen rehellisyys, ei varmaan kannata jatkaa suhdetta.

Uskotko sinä lähtökohtaisesti aina siihen mitä (lähes) vieras ihminen sanoo? Jos et ole vielä saanut mitään näyttöä siitä, että hän on sanojensa mittainen.

Minä en luota keneenkään ennen kuin sitä näyttöä on ja ihminen on osoittautunut luottamuksen arvoiseksi.

Vierailija
34/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan saa tapailla muitakin että sovitaan seurustelusta ja siitä että muita ei tapailla. Eli vasta sitten kun olette käyneet sen keskustelun suhteenne tilasta ja yhdessä todenneet että suhde on nyt seurustelua, on lopetettava muiden tapailu.

Tämä. Valitettava fakta on et nyky nuorilla aikuisilla se tuntuu meneen näin. Varsinkin mies puoleisilla.😅 Itseäni harmitti kauheasti se että tunnuin olevan varalla kun tätä pystyy harrastamaan jos tapailee ”monia.” Tuli paha fiilis itselle ja kulutin aikaani kun roikuin mukana. Itse en kokenut tarvetta tutustua muihin samaan aikaan koska kiinnostuin miehestä et halusin häneen nimenomaan vain tutustua. Tuntui pahalta että en ollut niin ”tärkeä”. Ja vaikka en antanut vaikuttaa se vaikutti ja loppu peleis tuntui et tosiaan olin varalla ja hukkasin noin 9kk siihen että hän keskittyi moniin samaan aikaan.. vakavasti ??

Vierailija
35/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halut tutustua yhteen niin mihin tarvit niit monia? Tuskin kaikkia vakavasti haluat tapailla ja vielä samaan aikaan. Huh

Vierailija
36/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, sotkemalla joka suuntaan ei voi tulos olla koskaan hyvä.

Vierailija
37/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin loppuisi mielenkiinto hyvin lyhyeen, jos tietäisin tai arvaisin, että miehellä muitakin on kierroksessa samaan aikaan.

Sama. Suoraan sanottuna ällöttäis koko mies sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän