Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET huhuu!

26.08.2006 |

Joko teitä täällä puolella on?

Minulla on (jos kaikki hyvin menee) la.4.5.07.

Itse ole 23v. mies 28v. ja esikoinen meillä on 10/04.

Hypätkäähän pinoon jo saatasiin jo jotain keskustelua aikaiseksi:).

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä uusi plussannut, eilen tein testin ja raskaina tosissaan ollaan. Pikkukakkonen tulossa. Esikoinen 2v2kk nyt. Aika lieviä oireita on vasta. Väsyttää, ruokaa ei tee mieli (mikä on tämmöselle suursyöpölle huomattava ihme), alavatsaa nipistelee. Mielenkiinnolla odotan lisää oireita ja tosin en halua mitään kamalaa pahoinvointia, sitä ei esikoisestakaan juurikaan ollut.

Meillä l.a 9.5 jos vauva kyydissä loppuun asto pysyy. Ihmettelin tota vauva-lehden laskuria netissä kun sen mukaan oon viikolla 5 vaikka omien laskujen mukaan tänään alko vikko 4??? Ei ymmärrä?

Terkuin äite

Vierailija
42/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äite: Noista viikoista vielä, ne menee silleen että kun esim. minulla on tänään rvk. 4+6 olen viikolla viisi. ja kun huomenna on viikkoja tasan 5+0 siirryn kuudennelle raskausviikolle.

Onpas tämä nyt vaikea selittää:) mutta ymmärsitkö yhtään mitä tarkoitin?

Minulla on myös tuota vatsan nippailua, varsinkin juuri iltaisin kun asettuu aloilleen.

Myös minulla meni esikoista odottaessa rinnat todella kipeiksi jo ennen testin tekemistä. Nyt ei nänneihin koske ei sitten yhtään, välillä jomottaa sinne rintojen sisälle, mutta eivät ole ollenkaan arat. En tiedä sitten onko imetyksellä vaikustusta asiaan? Onko nännit jotenkin vahvemmat pitkän imetyksen jäljiltä??

Kiva kun toukokuisten joukko alkaa kasvamaan:). Toki lisää tulee varmasti vielä paljon kunhan pari viikkoa vielä menee eteenpäin!

Mitenkäs on, tehtäisiinkö toukokuisille oma lista yahooseen? Siellä pystyisi keskustelemaan yksityisemmin kun kaikki ei pääse lukemaan juttuja! Osaisiko/olisiko joku innokas sellaisen perustamaan?

mmimma 4+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viime perjantaina testin ja positiivinen oli. Kuukautisten piti alkaa vasta viime maanantaina, mutta testissä näkyi jo. Nyt on kuukautiset 3 päivää myöhässä eli eiköhän se aika varmaa jo oo :). Pelottaa kyllä, että pysyykö sisällä, että ihan matalaa profiilia täälläkin pidetään. Viime raskaudesta uskalsin kertoa muille vasta ultran jälkeen rv 13. Ennen ensimmäistä lastani sain 2 keskenmenoa ja olin jo kaikille kuuluttanu olevani raskaana. Ei ollu kauheen kivaa ilmotella sit kaikille, että kesken meni. Mulla on nyt 1v 4 1/2kk vanha tyttö. Ikää ittelläni on 22 ja miehellä 24. Laskettuaika olis 8.5.07. En osaa vielä uskoa, että olen raskaana. Aikasemmat raskaudet on ollu kaikki suht kivuliaita alusta asti. Ja kakshan niistä meni kesken. Nyt ei tunnu masussa mitään. Todella paljon onnea kaikille!!

Vierailija
44/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettiinko ne raskausviikot viime kuukautisten alkamispäivästä? Eli kun mulla on viime kuukautiset alkanu ti 1.8 niin nyt mulla olis viikkoja 4+2. Niinkö? :)

Vierailija
45/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menkat alko 1.8 joten nyt lasissa 4+2 ja raskausviiko 5. käynnissä, samoin kuin minulla :)

Nyt lakkaan roikkumasta täällä :)

onnipapunen

Vierailija
46/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärissä, kun siinä esitieto kaavakkeessa kysytään " oletko raskaana?" . Vähän oudolta se tuntui! Hammaslääkärin tädit tietää jo, mutta eivät esim.omat vanhemmat ja ystävät. Huomenna siis lääkäriin, pistää varmaan sitten mut vielä raskaustestiin ja eiköhän kohta voi sitä neuvola aikaakin varata? Milloin suosittelette neuvolaan menoa? Tää kaikki on niin uutta, kun on eka vauva kyseessä...

Tsemppiä teille kaikille jo plussanneille ja sitä odottaville!!

Hengessä mukana

-o- ja pienen pieni toukka

Vierailija
47/47 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalean plussan testasin eilen ja vielä oon ihan pää pyörällä ihmetyksestä.

Kuukautisten mukaan LA ois 29.4, mutta uskon että se tarkentuu toukokuulle ja siksi tungen teidän pinoon. Viime perjantaina testi näytti vielä negaa, ja ovista en pongannut silloin kun olisi pitänyt. Luulen siis ja toivon että LA siirtyy tuosta n. viikolla.

Oireita ei vielä ole muuta kuin nännin arat ja jatkuva nälkä.

tilannetta hankaloittaa se että aloitan viikon päästä uuden vakituisen työn jossa on 4kk koeaika. Pitää jossain vaiheessa tehdä toiminta suunnitelma paljastamisen varalle.

nyt siis kierron mukaan rv5+6, voisinkohan saada ekan neuvolan jo ens viikolle?

Onnea kaikille plussanneille!