Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET huhuu!

26.08.2006 |

Joko teitä täällä puolella on?

Minulla on (jos kaikki hyvin menee) la.4.5.07.

Itse ole 23v. mies 28v. ja esikoinen meillä on 10/04.

Hypätkäähän pinoon jo saatasiin jo jotain keskustelua aikaiseksi:).

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusista plussista ja näistä ' vanhoistakin' . (kuinka vanhoja nyt tässä vaiheessa voi olla ne... ;D)

Käykäähän tuolla esittelypinossa lisäämässä tietonne sinne, niin saadaan pino pystyyn.

Alpukka: miedän ajatukset meni ihan samaa rataa, tuolla esittelyläjässä jo yritin viritellä nimiehdotusten heittelyä. Siellä ehdotin ' toukokuisia' , mutta muita nimiehdotuksia olisi vaikka toukotoukat...ja... ei nyt pää toimi, Keksikää muut lisää. :)

-v- 4+5

Vierailija
22/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, että kaikki uudetkin näkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon toukokuisten esittelypinoon kävinkin jo tietoni laittamassa. Omaan korvaan tuo toukotaapertajat kuullostaa ihanalta! Nyt en enempää ehdi kirjoittelemaan mutta kiva saada seuraa toukokuuhun (toivottavasti) asti

Vierailija
24/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan toukotaapertajia, jos se vaan ei kenenkään korvaan särähdä. (itsellä tuli ensin mieleen taaperot, mutta kyllähän tässä ollaan taapertajia koko sakki jahka toukokuu lähestyy ;) ) Jos siis saadaan sovittua hyvä nimi, voisin päivitellä tuon listan.

ON Pari päivää sitten oli hieman kuvotusta, ja sen jälkeen on ollut mielialat herkässä. Mutta muuten kaikki ' oireet' ovat hävinneet. En sitten tiedä onko hyvä vai huono. Kohta alkaa kuudes raskausviikko! Ja enää kaksi viikkoa ultraan. Olen jo puhunut miehen hommaamaan meille joululahjaksi 3D-ultran, tosin se taitaa mennä tammikuun puolelle mutta silti. JOS siis saamme sinne asti pitää tämän ihmisenalun (jos tuolla nyt ylipäätään ketään on tälläkään hetkellä, senhän tietää vasta sitten kun kaverin sydämen lyönti näkyy).

-v- 4+6

Vierailija
25/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli johtunee raskaudesta tämä väsymys.. Sellainen olo, että koko ajan vois nukkua vaan! (Viimeyönäkin sellaiset 10 tuntia ei tunnu missään) Koitetaan jaksaa, kun palkinto kuitenkin on hyvä! (Toivonmukaan ainakin)

Kaupungille pitäis kaverin kanssa vielä tänään lähteä. Mies lähtee neidin kanssa kummisetää moikkaamaan.. Pakko mennä syömään jotain että jos vaikka vähän paremmin jaksaisi!

[color=fuchsia]Mikäs olo muilla?

Vierailija
26/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin jo tietoja tuonne toukotaapertajien esittelysivulle.

Plussasin tossa viime viikolla, mutta oireita ei varsinaisesti ole ollut. Ehkä vähän väsymystä, mutta sitähän voi olla muuten vaan. Takana on kaksi tuulimunaa 2003 (ensimmäisestä kaikki oireet, toisesta ei mitään), eli en oikein uskalla riemuita tästä raskaudesta, ennen kuin olen käynyt ultrassa.

Helsingissä asustellaan, kolmen lapsen ja miehen kanssa. Lapset ovat tyttö -95, poika -97 ja poika -04, jonka kanssa olen tällä hetkellä hoitovapaalla, isommat viidennellä ja kolmannella. Tämän olisi tarkoitus olla se viimeinen lapsemme, kun ikääkin on jo molemmilla 39 v.

Naistenklinikalla olin ajatellut synnyttää, kun on kaikki muut jo tullu kokeiltua, Kätilöopisto, Porvoon sairaala ja Jorvi. Ja kun nyt tätä ikääkin on kertynyt, niin Naistenklinikka tuntuu senkin takia turvalliselta vaihtoehdolta + on vain noin 3 km:n päässä.

T: Kolmeplusyks ja viikot 5+1 (toivottavasti)

ON Pari päivää sitten oli hieman kuvotusta, ja sen jälkeen on ollut mielialat herkässä. Mutta muuten kaikki ' oireet' ovat hävinneet. En sitten tiedä onko hyvä vai huono. Kohta alkaa kuudes raskausviikko! Ja enää kaksi viikkoa ultraan. Olen jo puhunut miehen hommaamaan meille joululahjaksi 3D-ultran, tosin se taitaa mennä tammikuun puolelle mutta silti. JOS siis saamme sinne asti pitää tämän ihmisenalun (jos tuolla nyt ylipäätään ketään on tälläkään hetkellä, senhän tietää vasta sitten kun kaverin sydämen lyönti näkyy).

-v- 4+6

Vierailija
27/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vasta toinen kirjoittamani viesti, mitenköhän onnistuin saamaan tuon Varjokkaan viestin loppuosan oman viestini perään :(

Kolmeplusyks

Vierailija
28/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lainaako se silloin automaattisesti viestiä, johon vastaat. Tai sitten painoit epähuomiossa nappia ' Lainaa alkuperäistä viestiä' .

Sivun alalaidassa on vaihtoehto ' Vastaa' , jolla vastaat aloitusviestiin, et yksittäiseen viestiin ketjun keskellä. Jos tämä foorumi on niin viksu että lainaa automaatiisesti viestiä sitä ' vastaa tähän viestiin' -vaihtoehtoa painamalla, niin sieltä alalaidasta vastaamalla voi sen välttää.

Olikohan tarpeeksi sekava selitys? :D

-v-

Vierailija
29/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö unia 10 tuntia ja parin tunnin päiväunet on tullut otettua eilen ja tänään.

Hirveän äkäinen olen myös! Oikein ärsyttää itseänikin kun kaikki ärsyttää:/ liekö johtuu sitten tästä raskaudesta?

Minulla on myös takana yksi tuulimuna , joten kyllä jänskättää tonne ultraan asti. Ennen esikoista oli tuo ja se huomattiin vasta ns.vk 12 siellä ekassa ultrassa ja kaavittiin sitten viikkoa m yöhemmin.

Pitää vaan toivoa että kaikki olisi/menisi tällä kertaa hyvin!

mmimma 4+6

Vierailija
30/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäks masua niprailee ja olo on tuskanhikinen, siis välillä kuuma ja välillä tosi kylmä, varsinkin yöllä :( Minäkin varasin ajan alkuraskaudenultraan ja sain sen 18.9, silloin viikkoja 6+6, joten sydämenkin syke pitäs näkyä, toivottavasti :)

Alpukan muistankin syyskuisista-05, jouduin itse kirjautumaan uudelleen, kun salasanaa en muistanut :) Eli Papu-05 nykyinen onnipapunen, jos muistat :)

Joko teillä kävellään? Meillä mennään kovaa kyytiä tukea vasten ja seisoskellaan tosi tukevasti pitkiäkin aikoja.

Anteeks nyt muut Toukotaapertajat, poikesin hieman aiheesta, on vaan niin mukavaa, kun joku vanha tuttukin löytyy :)

onnipapunen 4+1

Vierailija
31/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vapun tienoilla meilläkin on oma vauva!! Jos vaan kaikki menee hyvin... sitä on turha murehtia kuitenkaan... vähitellen alkaa tämä todella tuntumaan, että totta se on!!!

Kyseessä on meidän eka vauva. Olen itse 33 ja mies 34. Vauvaa on toivottu jo kauan, joten tämä on aivan ihanaa....

Väsynyt olen yleensä iltaisin, mutta pahoinvointia on ollut vähän, sekin iltaisin. Jännä juttu! Toivottavasti selviäisin aamupahoinvoinneilta...

Menen lääkäriin perjantaina (olin jo muista syistä menossa ja tilannut lääkärin). Oma lääkärini sattuu olemaan myös neuvolalääkäri, joten saan varmaan tarkempia ohjeita ja muita jo.

Tämä kaikki tuntuu suurelta seikkailulta, kun kaikki on niin uutta ja erilaista... ihanaa!

Vierailija
32/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hirmuisesti onnea kaikille teille jotka olette jo plussanneet..me elellään mielenkiintoisia aikoja kp 24/28 menossa mutta jo 5 päivää ollu rinnat todella kipeät, yököttävää oloa ja eilen jopa oksensin, alamahaan sattuu jne jne olotila on just semmonen ku esikoista odottaessa mutta toistaiseksi kaikki testit on negaa näyttäneet. pitäkäähän peukkuja että ensi viikolla saan ilmottautua ihan oikeasti teidän joukkoon :))

Vierailija
33/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanhan minä!! Kiva " nähdä tuttuja!" =)

Meillä opittiin pari viikkoa sitten kävelemään.. suloista taaperrusta! Hampaita ei ole vielä yhtään, mutta eiköhän nekin sieltä jossainvaiheessa..! Iso paise jo alaikenissä ja kovin näyttää kutiavan!

Mitenkäs teillä? Olikos teille myös toinen nyt tulossa?

Vierailija
34/47 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pikkumiehellä jo 6 hammasta ja katselin tänään hamppuja pestessä, että alakulma olis tulossa :) Eli tietää yöheräilyitä :(

Pikkukakkonen näyttäisi meillekin tulevan, sai alkunsa vähän vahingossa, niinkuin tuo esikoinenkin. Toki molemmat ovat todella tervetulleita! LA olis 8.5. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vieläkerran kaikille oikein paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!!

Onnipapunen rv4+1

Vierailija
35/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin eilen aamulla haalean haamun ja illalla jo selkeän plussan!

Meille tulossa kolmonen lasketulla ajalla 5.5.

Pojat 4/03 ja 7/05 ja tölökki

Vierailija
36/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin varovasti mukaan tulla....

Laitoinkin jo aiemmin itsestäni tiedot esittelypinoon, mut vielä kerran tännekin esittäydyn. Eli minä olen 30v ja mieheni37, lapsosemme esikko poika 10v, kakkonen tyttö4v ja kolmonen poika 2,8v, siis nelosta odotellaan:) Toivottavasti matkalainen pysyy nyt kyydissä. Laskettu aika menisi 7.5, mut voipi muuttua jopa neljä viikkoa aiemmaksikin, koska viime menkat alkoi etuajassa ja plussa tuli jo kolmeviikkoa sen jälkeen.

Sain siis aikaiseksi tilata tänään ensimmäisen neuvolan.....kylläpäs jännitti, vaikka jo kolme kertaa aiemmin on tämän jo tehnytkin. Terkka kysyi, että milläs mielellä itse olet, mie jännityksissäni luulin, että kysyi kumpaan ajankohtaan luulen raskauden alkaneen eli 8.7 vai 31.7 mukaan. Kyllä hän kysyi sit uudelleen, mut arvatkaas hävettikö? :D Sain ajan varmuuden vuoksi jo viikon päähän ja sitten siitä parin viikon päästä ultraan la:n varmistukseen.

Tosiaan iloisin, mutta jännittynein mielin ootellaan, onhan yritystä takana 8kk.

Lalla ja purnukka rv 5 ainakin

Vierailija
37/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikki!

Myös minä uskallaudun nyt mukaan, sillä tänään testasin selkeämmän " viivan" , kuin kaksi päivää sitten. Vieläkin asia tuntuu ihan uskomattomalta. Odottelemme mieheni kanssa ensimmäistä ja laskettu aika on siinä 7.-8.5. Koska ensimmäistä odottelemme, en osaa sanoa oireista muuta, kuin että uskomaton väsymys vaivaa koko ajan ja lisäksi kamalaa kipua vatsassa erityisesti illalla ja yöllä. Viime yökin meni lähes tulkoon valvoessa. Onkohan tämä normaalia? Uskaltaako särkyyn ottaa jotain lääkettä, jotta saisi nukuttua? Ihanaa muuten, kun on näin paljon " samanaikaista" porukkaa jakamassa tätä uskomatonta asiaa!!!

Vierailija
38/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mahan nippailua, välillä oikein kovastikin nippailee, vähän niinkuin ennen menkkoja. Esikoisesta samallaista kipua ja hyvin meni loppuun asti. Kohtuhan joutuu venymään, kasvamaan kokoa, että sinne pieni ihmisenalku mahtuu, tuosta johtuu kipu. Raskauden aikana voi käyttää parasetamolia sisältäviä särkylääkkeitä, esim. panadoli. Jos kipu yltyy sietämättömäksi kannattaa käydä lekurissa.

Oikein paljon onnea kaikille uusille mammoille ja toivotaan, että salamatkustajat pysyvät kyydissä loppuun asti :)

onnipapunen poika 09/05 ja rv 4+2

Vierailija
39/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että tänne odotuspuolelle alkaa kertymään meitä toukokuisia. Vielä lisää toki odotellaan!

Mulla oireena on myös vatsan nippailua. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pari kertaa on ottanut oikeasti kipeää. Esikoisen raskaudesta muistan sen, että nännit olivat todella kipeät jo ennen plussatestiä. Nyt nännit ovat ehkä vähän arat, mutta eivät todellakaan kipeät. Onkohan liki 10kk kestänyt imetys vaikuttanut asiaan? Muita tuntemuksia on väsymys ja hetkittäinen närästys.

Mulla tunteet kulkee tämän raskauden kanssa ylös ja alas. Tietenkin haluan tämän vauvan todella kovasti, mutta toisaalta mulla on jo nyt huono omatunto esikoisen puolesta. Tiedän, hullua, mutta jotenkin tuntuu että nyt hän sitten menettää sen paikkansa auringossa :) Hassua tämä on siinäkin mielessä koska itse uskon, että yksi parhaista asioista mitä voi antaa lapsellensa, on sisarukset.

Ihanaa odotuksen alkua meille kaikille. Nautitaan olostamme vielä, ennenkuin pahoinvointi löytää meidän muutaman viikon päästä :)

Puzzle

Vierailija
40/47 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(puzzle79) eli kovasti tätä vauvaa toivottiin ja molemmat haluttiin miehen kanssa et ikäeroa tulis suht vähän.. Mut nyt sitten kun testi oli plussa tuli tavallaan pieni paniikki, että miten esikoinen sitten pärjää ja miten itse. kun kuitenkin haluais että esikoisen olis koko ajan mahd. hyvä olla! Mut turhia me murehditaan! Kaikki sujuu varmasti hyvin, kunhan ei turhia murehdi! Kyllä sitä esikoista silti pystyy hoivaamaan ja hellimään! Ja seuraahan sisaruksistaan toisille on!

Omaa napaa...

Tänään ei ole vielä väsyttänyt! =) Mahaa nippailee niinkuin kuukautistenkin aikana... Muuta ihmeellistä ei sitten olekkaan...

-Alpukka rv4+4 (kai)