Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittelin päättötyöni ilman lääkitystä!

Vierailija
07.08.2014 |

Meni hyvin, vaikka jännitinkin etukäteen, niin sain koottua itseni. Esityksen jälkeen oloni oli voimakas, aikaansaava  ja elämänmakuinen. Olin voittanut esiintymisjäänitykseni, joten verenkiertoni kohisi luontaisista hormoneistani!

Kuitenkin, kuulin yllätyksekseni, että monikin "menestyjä" naukkaili pillereitä ennen esitystään. En tiedä, että miksi he avautuivat tästä juuri ennen päättötöidensä esittelyä. Hienosti meni heidänkin esityksensä, mutta millä hinnalla ja ovatko käyttäneet näitä aineita läpi opiskeluvuosiemme? Osa on ja osa käytti vain päättötyötä esitelleessään. Tämä selvisi.'

En käytä energiajuomia, kofeiinipillereitä tenttien lukuun enkä betasalpaajia ja mitä muita näitä nyt onkaan, esiiintyäkseni vakuuttavasti! Näistä sain kuulla. Voihan paska teidän kanssanne!!! Tulen jännittämään jatkossakin. En hakeudu työtehtäviin, jotka painottuisivat esiintymiseen. Ei tarvitse. Olen omana itsenäni, ja jos tästä muuksi muutun, niin sitten työtkin muuttuvat mukanani.

Entä te?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittänee vastaukseksi, että en ollut lääkiksessä.

Tuli vähän yllätyksenä minulle ja parille muulle, kun porukka alkoi napsimaan pillereitä. Taitaa olla siis yleistäkin?

ap

Vierailija
22/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku beetasalpaaja nyt ei mikään ihmelääke ole, lähinnä vähentää vapinaa ja hikoilua, ei se mielentilaan vaikuta niin kuin jotkut rauhoittajat. Muusikot mm. käyttävät sitä hyvin yleisesti koska pienikin vapina voi ratkaisevasti haitata esitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jännitys sittenkin vähän heikentää esitystäsi ja nyt olet katkera niille muille?

Vierailija
24/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua ap

Vierailija
25/25 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain H4 kokonaisarvosanaksi (asteikolla T1-K5).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi