miltä vauvan potkut tuntuu?
Nyt hämmentää.
Mulla on ollut ihan normaalisti menkat koko ajan, tosin lyhyempinä ja huomattavasti kivuliaimpina kun normaalisti (normaalisti ei kipuja, viime kuussa kipu oli niin kova että silmissä sumeni).
Äsken makoilin sohvalla ja sain melkein halvauksen kun olen ihan varma että tunsin potkun. Mutta enhän mä ole raskaana?!
Millä kuulla voi tuntea ekat potkut/liikkeet ja miltä ne tuntuu? Millä kuulla maha alkaa näkymään (viimeistään!)? Olen hieman pyöreä (bmi 25) ja lantio on leveä mutta vyötärö kapea.
Tuo äskeinen oli hyvin hämmentävän tuntoinen, niin kuin tönäisy/liikahdus, ei siis tuntunut niinkään potkulta.
Kommentit (44)
Jotain "haamuliikkeitä". Mullakin ollut noita, vaikka raskaana en ole ollutkaan. Kerran tunsin "potkun" kun oli menkatkin päällä :D
Höh mäkin haluaisin tietää mitä tässä kävi. Vai oliko provo
Kiitos onnitteluista :)
Joo, on iloinen yllätys kyllä! Vaikka mulla taitaa edelleen olla päällimmäisenä tunteena hämmennys.
Me oltiin jo miehen kanssa suunniteltu että jos vuodenvaihteen jälkeen jätettäs ehkäisy pois, nythän tämä siis vain aikaistui vähän. Tulen huomenna vielä kertomaan että millä viikolla oon :)
-Hyvin jännittynyt ja innosta hihkuva AP