Rintojen koko D85
Onko hyvä koko? Tykkäättekö miehet tuollaisista rinnoista?
Kommentit (42)
Paksu. Ympärysmitta saisi olla korkeintaan 75.
Jo on iso ympärys. Onko kaikki painoa fättiä vai onko muuten vaan tosi leveä selkä, kuulantyöntäjäkokoa. Painoin saman pituisena 5kg enemmän ja ympärys oli 75.
Vierailija kirjoitti:
Paksu. Ympärysmitta saisi olla korkeintaan 75.
Ok. No, olen toki painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen.
-Ap
Sun rintakehän ympärys tissien alta on vähintään 90cm?
Just hyvä, on mistä ottaa kiinni ja jos löytyy vielä vyötärökin, niin aina parempi. Tuohon kun lisätään leveä lantio, pyöreät pakarat ja paksuhkot reidet, niin on nainen minun makuuni.
Kuinka epävarma sä ap olet? Ja miksi kuvittelet että jotkut yksittäiset mitat kertovat viehättävyystäsi jotain?
Onko se oikea liivikokosi? Suurin osa naisistahan käyttää väärää.
Oon 165/85 ja rintaliivien koko 75E/F. Rinnat ei oo edes erityisen isot.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan jotain 82cm. Kuitenkin rintaliivien ympäryskoko 80 on liian tiukka ja niissä kuppi liian pieni, että ei rinnat mahdu niihin. Siis D80 kaikin puolin liian pieni.
-Ap
Aloitta ja ja nro 7 on sama jonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan jotain 82cm. Kuitenkin rintaliivien ympäryskoko 80 on liian tiukka ja niissä kuppi liian pieni, että ei rinnat mahdu niihin. Siis D80 kaikin puolin liian pieni.
-Ap
"Niissä kuppi pieni" :D no valkkaa isompi kuppi, pöljä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
No mikset kokeile isommalla kupilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
No miten olis DD80 tai E80?
Isot on, minä tykkään B85 koosta, ne on niin söpöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
85D:n rinnakkaiskoko on 80Dd/E.
Paikkasi on navetta, ei tämä palsta. Muumuuuu ja utareliivien ostoksille
Kannattaa miesten mielipiteitä kysellä ehkä jostain muualta kuin vauvapalstalta. Eikös niille tissimielipiteille ole ihan omia sivustojakin, voi laittaa myös kuvan.
Pituus 164 ja paino 70
-Ap