Jos et ole "hyvä tyyppi", missä olet töissä?
Vai oletko missään?
Tietysti kaikki haluaisivat palkata vain supertyyppejä jotka ovat mukavia, puheliaita, ja päteviä.
Entä sitten tylsemmät, hiljaisemmat, ja ehkä huonommalla pärstäkertoimella varustetut ihmiset?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt ja stressaantunut siivooja. Muitakaan töitä ei saa vaikka hakemukset lähtee tiuhasti.
Minäkin olen siivooja. Ainoa työ, mitä rumana, tyhmänä ja epäsosiaalisena ihmisenä voi saada.
Olen ruma sekä sisäisesti, että ulkoisesti ja niin kaukana hyvästä tyypistä kuin vain voi olla... Siispä olen IT-konsultti.
"Jos te haette hyvää tyyppiä, olen väärä valinta. Jos te haette tyyppiä joka ei pienistä itke ja eikä osaa sanoa ei pysty, olen se jota haette.
Kumma juttu, duunia on lähes aina piisannut.
Teen kuljetussuunnittelua. En ole mikään hyvä tyyppi mielestäni. Varsin passiivinen ja menen sieltä', missä aita on matalin.
Viesteistä voi tulkita sen, että hyvä nähdään seurallisena ja puheliaana. Mä olen kyllä molempia mutta en pidä silti itseäni hyvänä tyyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt ja stressaantunut siivooja. Muitakaan töitä ei saa vaikka hakemukset lähtee tiuhasti.
Minäkin olen siivooja. Ainoa työ, mitä rumana, tyhmänä ja epäsosiaalisena ihmisenä voi saada.
Riippuu missä siivoat.
Kaupungin julkisissa tiloissa tuo ei oikein toimi, vaikkei mitään misseyttä vääriltäkään.
T. Kollega.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä siivoat.
Kaupungin julkisissa tiloissa tuo ei oikein toimi, vaikkei mitään misseyttä vääriltäkään.
T. Kollega.
* vaaditakaan.