Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et ole "hyvä tyyppi", missä olet töissä?

Vierailija
27.07.2021 |

Vai oletko missään?
Tietysti kaikki haluaisivat palkata vain supertyyppejä jotka ovat mukavia, puheliaita, ja päteviä.
Entä sitten tylsemmät, hiljaisemmat, ja ehkä huonommalla pärstäkertoimella varustetut ihmiset?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ja stressaantunut siivooja. Muitakaan töitä ei saa vaikka hakemukset lähtee tiuhasti.

Vierailija
22/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt ja stressaantunut siivooja. Muitakaan töitä ei saa vaikka hakemukset lähtee tiuhasti.

Minäkin olen siivooja. Ainoa työ, mitä rumana, tyhmänä ja epäsosiaalisena ihmisenä voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma sekä sisäisesti, että ulkoisesti ja niin kaukana hyvästä tyypistä kuin vain voi olla... Siispä olen IT-konsultti.

Vierailija
24/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos te haette hyvää tyyppiä, olen väärä valinta. Jos te haette tyyppiä joka ei pienistä itke ja eikä osaa sanoa ei pysty, olen se jota haette.

Kumma juttu, duunia on lähes aina piisannut.

Vierailija
25/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuljetussuunnittelua. En ole mikään hyvä tyyppi mielestäni. Varsin passiivinen ja menen sieltä', missä aita on matalin.

Vierailija
26/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteistä voi tulkita sen, että hyvä nähdään seurallisena ja puheliaana. Mä olen kyllä molempia mutta en pidä silti itseäni hyvänä tyyppinä.

Vierailija
27/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen siivooja. Ainoa työ, mitä rumana, tyhmänä ja epäsosiaalisena ihmisenä voi saada.

Riippuu missä siivoat.

Kaupungin julkisissa tiloissa tuo ei oikein toimi, vaikkei mitään misseyttä vääriltäkään.

T. Kollega.

Vierailija
28/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä siivoat.

Kaupungin julkisissa tiloissa tuo ei oikein toimi, vaikkei mitään misseyttä vääriltäkään.

T. Kollega.

* vaaditakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä