Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Alkaako ketään muuta ärsyttää nuo peukutusketjut?
Kommentit (8)
Pitäkää oma peukku vaan siellä perseessänne älkääkä lukeko. Ongema ratkaistu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos peukutusketjut ärsyttävät sinua, valitse pluspeukku. Mikäli ne eivät ärsytä, valitse miinuspeukku.
Mun peukutus ei toimi.. en saa peukutettua mitään.. Epäreilua
Joillakin ihmisillä eivät kyvyt riitä kirjoittamiseen, joten tehdään vain se, mikä onnistuu klikkauksella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä rakastin sitä Gallup - keksikää kysymyksiä- jättiketjua, mutta sitten kun se ketju hyytyi, mikään muu peukutusketju ei ole oikein enää tuntunut miltään. :/
Ei, en edes avaa niitä. Ei siksi, että niitä jotenkin vastustaisin, ei vaan kiinnosta.
Alue: Aihe vapaa
Alkaa.