Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kolmekymppisenä olla jo vaki työ ja omakotitalo?

Vierailija
26.08.2006 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias, kohta tosin jo 29, opinnot on venähtäneet lähinnä oman laiskuuteni takia. Töissä en ole, eikä ole suunnitelmissakaan lähitulevaisuudessa. Meillä on kylläkin aika hyvin asiat: On iso talo Espoossa merenrantatontilla, kallis auto (työsuhde tosin), matkoja, huveja ja kalliita vaatteita sekä harrastuksia. Kaikki tämä ihan vaan siksi kun satuin nuorempana naimaan riittävän fiksun dippainsinöörin, jolla on tällä hetkellä (30 v.) niin korkeat tulot (osakkaana menestyvässä firmassa) että niillä elelee mukavasti tekemättä itse mitään. Että näin meillä.

Vierailija
42/45 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotta täyttäessäni mun pitäis olla valmistunut; useimmat ovat tältä linjalta saaneet vakityön vikan opiskeluvuoden aikana, joten kenties olisi mahikset siihen vakkarityöpaikkaan...

Omakotitaloa en edes halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen omistusasuntomme. Vakityötä mulla ei ole, mutta kaksi ammattia löytyy. 30v täytin keväällä.

Vierailija
44/45 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on hyvä olla, että jollain elättää itsensä ja perheensä. Asunnon voi ostaa vaikka 40-vuotiaana. Mun tutut ostivat ensiasuntonsa yli nelikymppisinä, ja nyt reilu viisikymmpisinä velaton omakotitalo.

Vierailija
45/45 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko sitoa itsensä kolmenkymmenen vuoden asuntolainalla?

Ei, ei.