Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?

Vierailija
27.07.2021 |

Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.

Kommentit (836)

Vierailija
221/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, miehet tässä ovat nyt omin sanoin kertoneet taas itsestään ja toimintatavoistaan. Kiitos siitä. Vedämme tarvittavat johtopäätökset, taas kerran.

Yksi johtopäätös naisille: älä harrasta seksiä ilman kumia edes parisuhteessa. Pyydä sp-testi säännöllisin väliajoin.

Ja oleta että joka kolmas tai toinen mies on käyttänyt prostituoidun palvelua ja valehtelee sinulle siitä.

Vierailija
222/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot pojat ovat kertoneet, että maksullisten kanssa käytetään kondomia - tämän perusteella tautipesiä ovat ihan muut kuin heidän palveluidensa käyttäjät.

Jaajaa, jossain lehtijutussa asiakkaat kyllä kehuskelivat että käyvät maksullisissa juuri koska haluavat vetää paljaalla. Mitäpä sitä omasta tai mahdollisen kumppanin terveydestä huolehtimaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän vie kaiken pohjan siltä että miehet ikinä enää valittavat seksinpuutetta. Teillähän o rajattomat mahdollisuudet nuoriin kauniisiin panoihin joka päivä, ihan oma valinta onko puutteessa vai ei. Naisilla on paljon huonommin kun maksullisia miehiä on niin harvassa ja irtoseksi on niin huonoa, että parempi olla ilman. Naiset sen todellisen puutteen kärsii. Jos tässä nyt jotain kurjuuskilpailua haetaan? Ja kaksinaismoralismi todella kukkii, kukaan ei hyväksyisi että kaikki puutteessa kärsivät vaimot hakisivat munaa maksulliseltaa. Koska naisella nyt ei vaan saa olla seksihaluja ja niitä ei saa tyydyttää. Mulla ainakin on, pahimmillaan vaikea istua paikallaan kun vaan kaipaa munaa ihan fyysisenä jomotuksena ja tuntuu että alkaa kiljua jos ei kohta saa.

Vierailija
224/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän vie kaiken pohjan siltä että miehet ikinä enää valittavat seksinpuutetta. Teillähän o rajattomat mahdollisuudet nuoriin kauniisiin panoihin joka päivä, ihan oma valinta onko puutteessa vai ei. Naisilla on paljon huonommin kun maksullisia miehiä on niin harvassa ja irtoseksi on niin huonoa, että parempi olla ilman. Naiset sen todellisen puutteen kärsii. Jos tässä nyt jotain kurjuuskilpailua haetaan? Ja kaksinaismoralismi todella kukkii, kukaan ei hyväksyisi että kaikki puutteessa kärsivät vaimot hakisivat munaa maksulliseltaa. Koska naisella nyt ei vaan saa olla seksihaluja ja niitä ei saa tyydyttää. Mulla ainakin on, pahimmillaan vaikea istua paikallaan kun vaan kaipaa munaa ihan fyysisenä jomotuksena ja tuntuu että alkaa kiljua jos ei kohta saa.

Tosi moni hakee kotiinsa arjen pyörittäjää ja käy muualla hoitamassa välttämättömän pahan. Onko ihmekään ettei naisia kiinnosta? Lapset pystyy saamaan yksinkin miesten jatkaessa maksullisten parissa.

Vierailija
225/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni hakee kotiinsa arjen pyörittäjää ja käy muualla hoitamassa välttämättömän pahan. Onko ihmekään ettei naisia kiinnosta? Lapset pystyy saamaan yksinkin miesten jatkaessa maksullisten parissa.

Kun mies itsestään kertoo niin kannattaa tietysti ottaa miehen sana tosissaan. Olemme tässä saaneet lukea mitä on tarjolla. Ota tai jätä.

Vierailija
226/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on hyvä mies kotona ettei täysin mee usko koko vastakkaiseen sukupuoleen 😄

Ja ei, se ei käy missään, mä en jätä siitä muille edes jämiä 😄

Vierailija
227/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, miehet tässä ovat nyt omin sanoin kertoneet taas itsestään ja toimintatavoistaan. Kiitos siitä. Vedämme tarvittavat johtopäätökset, taas kerran.

Yksi johtopäätös naisille: älä harrasta seksiä ilman kumia edes parisuhteessa. Pyydä sp-testi säännöllisin väliajoin.

Ja oleta että joka kolmas tai toinen mies on käyttänyt prostituoidun palvelua ja valehtelee sinulle siitä.

Ja oleta että kumppanisi saattaa ”sponssata” (tirsk) jotain parikymppistä opiskelijatyttöä sillä rahalla, jolla perheeseen saataisiin esim. viikonloppureissu tai lapselle uuudet talvikengät, jos et esim. Uupumuksen takia jaksa seksistä hetkeen innostua.

Vierailija
228/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle maksullisia käyttänyt mies putoo samaan laariin kuin entinen narkkari tai ex-alkkis. En voisi kuvitellakaan kantavani tällaisen ihmisen kumppanina sitä samaa epämääräisen aineksen leimaa sitten omillakin harteilla. Voin vaan kuvitella, miten työkaverit supisisi selän takana, että tiettekö, että ton ukko on käyny maksullisissa... ihmiset on nii pahantahtoisia.

Ei. Ei voi ees kuvitella kumppaniksi tuollaita. Että käyttäkää vaan niitä maksullisia mutta hyväksykää sitten se, että ootte just niitä elämänsä töpänneitä, jotka joutuu parisuhdemielessä tyytymään sellaseen, joka joutuu puolestaan tyytymään teihin. Jos käyttää, kannattaa ainakin olla todella turpa kiinni joka suuntaan tästä "harrastuksestaan".

Siksi siitä ei kerrotakaan. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että 30-50% miehistä on tätä palvelua käyttänyt. Iso osa näistä on nytkin suhteessa tai avioliitossa, eikä siitä huudella turuilla ja toreilla juuri tuon asenteesi takia.

Ja kannattaakin pitää suunsa kiinni. Käsi sydämellä: varmastiko itse haluaisit viedä vanhemmillesi näytille vaimoehdokkaan, joka vaikkapa blogissaan kertoilee juttuja siitä, miten elätti itsensä puhelintyttönä ennen kuin alkoi olla kanssasi? Ihan sama juttu.

Miten tämä ajattelutapa kuulostaa vuoden 1960-luvun ajatusmaailmalta? Kotona vaimo ja äiti, kodin ulkopuolella arvoton alusta jota ei huolita vaimoksi.

Tuplastandardit 👏

Mä en ihan tajua, miten näet mun tekstissä tuollaisen? Mun viesti on se, että jos käytät maksullisia tai olet se entinen puhelintyttö, kandee olla tosi hiljaa eikä sinisilmäisenä "jakaa" netissä tai "tunnustaa" edes puolisolle, koska näistä ei anteeksiantoa heru (case Enbuske tuoreimpana). Ja fakta nyt vaan on, että ihminen, halusi tai ei, joutuu funtsaa, minkä kuvan itsestään antaa työpaikkaan, sukulaisiin, omaan sosiaaliseen piiriinsä, lapsen kaverin vanhemmille sillä, mikä oma julkinen maine on. Ei se minun tuplastandardini ole vaan tän maailman. Mutta jaa sä vaan vapautuneesti kaikkea kaikille ja tuu sit kertoo, muuttuiko ihmisten asenteet sua kohtaan, saitko jäätyneitä, hämmästyneitä ilmeitä osaksesi enemmän vain vähemmän kuin ennen jakamista. Ja ei pahalla. Mä siis vaan varoitan. Ihmiset luulee, että nykyaika sallii kaiken. Vain teoriassa ja vain tietyissä tilanteissa.

Vierailija
229/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on hyvä mies kotona ettei täysin mee usko koko vastakkaiseen sukupuoleen 😄

Ja ei, se ei käy missään, mä en jätä siitä muille edes jämiä 😄

Suhteenne imee molemmista mehut. Kuulostaa terveeltä 🙄👍

Vierailija
230/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ollut yksi palstan eniten silmiä avaavista ketjuista. Valitettavasti.

Vierailija
231/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle maksullisia käyttänyt mies putoo samaan laariin kuin entinen narkkari tai ex-alkkis. En voisi kuvitellakaan kantavani tällaisen ihmisen kumppanina sitä samaa epämääräisen aineksen leimaa sitten omillakin harteilla. Voin vaan kuvitella, miten työkaverit supisisi selän takana, että tiettekö, että ton ukko on käyny maksullisissa... ihmiset on nii pahantahtoisia.

Ei. Ei voi ees kuvitella kumppaniksi tuollaita. Että käyttäkää vaan niitä maksullisia mutta hyväksykää sitten se, että ootte just niitä elämänsä töpänneitä, jotka joutuu parisuhdemielessä tyytymään sellaseen, joka joutuu puolestaan tyytymään teihin. Jos käyttää, kannattaa ainakin olla todella turpa kiinni joka suuntaan tästä "harrastuksestaan".

Siksi siitä ei kerrotakaan. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että 30-50% miehistä on tätä palvelua käyttänyt. Iso osa näistä on nytkin suhteessa tai avioliitossa, eikä siitä huudella turuilla ja toreilla juuri tuon asenteesi takia.

Ja kannattaakin pitää suunsa kiinni. Käsi sydämellä: varmastiko itse haluaisit viedä vanhemmillesi näytille vaimoehdokkaan, joka vaikkapa blogissaan kertoilee juttuja siitä, miten elätti itsensä puhelintyttönä ennen kuin alkoi olla kanssasi? Ihan sama juttu.

Miten tämä ajattelutapa kuulostaa vuoden 1960-luvun ajatusmaailmalta? Kotona vaimo ja äiti, kodin ulkopuolella arvoton alusta jota ei huolita vaimoksi.

Tuplastandardit 👏

Mä en ihan tajua, miten näet mun tekstissä tuollaisen? Mun viesti on se, että jos käytät maksullisia tai olet se entinen puhelintyttö, kandee olla tosi hiljaa eikä sinisilmäisenä "jakaa" netissä tai "tunnustaa" edes puolisolle, koska näistä ei anteeksiantoa heru (case Enbuske tuoreimpana). Ja fakta nyt vaan on, että ihminen, halusi tai ei, joutuu funtsaa, minkä kuvan itsestään antaa työpaikkaan, sukulaisiin, omaan sosiaaliseen piiriinsä, lapsen kaverin vanhemmille sillä, mikä oma julkinen maine on. Ei se minun tuplastandardini ole vaan tän maailman. Mutta jaa sä vaan vapautuneesti kaikkea kaikille ja tuu sit kertoo, muuttuiko ihmisten asenteet sua kohtaan, saitko jäätyneitä, hämmästyneitä ilmeitä osaksesi enemmän vain vähemmän kuin ennen jakamista. Ja ei pahalla. Mä siis vaan varoitan. Ihmiset luulee, että nykyaika sallii kaiken. Vain teoriassa ja vain tietyissä tilanteissa.

Luuletko etten tiedä? Senhän takia mä en otakaan ketään. Tiedän kyllä mitä varten mut haluttaisiin ottaa. Jotta olisi joku jonka voi jättää kotiin lasten kanssa miehen jatkaessa elämäänsä kuten ennenkin.

Enkä ala heittämään noppaa osuisiko kohdalle tällä kertaa unelmien prinssi joka ei tekisi näin.

Vierailija
232/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voisi olla turn-off kun media naistenlehtiä myöten hehkuttaa sugardatingia ja prostituutiota? Eihän siinä olisi mitään järkeä että naiset katsoisivat kieroon miestä joka on auttanut jotakuta voimaantumaan ja seisomaan omilla jaloillaan (ja makaamaan omalla selällään)!

Vierailija
233/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuplastandardit 👏

Luuletko etten tiedä? Senhän takia mä en otakaan ketään. Tiedän kyllä mitä varten mut haluttaisiin ottaa. Jotta olisi joku jonka voi jättää kotiin lasten kanssa miehen jatkaessa elämäänsä kuten ennenkin.

Enkä ala heittämään noppaa osuisiko kohdalle tällä kertaa unelmien prinssi joka ei tekisi näin.

Jos kriteerinä on se, että mies ei ole ostanut seksiä, niin nopanheitossa näyttää olevan nykäsmäisesti semmoset 50-60 tsäänssit, miesten itsensä mukaan. Ei tosiaan tee mieli lähteä arpomaan.

Vierailija
234/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ottaa kovasti tässä ketjussa päähän se että ruma, lyhyt ja lihava mies saa seteliä vilauttamalla nuorta hyvännäköistä naista. He kokevat että he portinvartijoina saavat evätä ihmiseltä kokonaan läheisyyden hautaan asti jos tämä ei ole heidän mielestään "sopiva".

Siksi tämä aihe aiheuttaa nimenomaan naisissa raivoa.

Höpö höpö. Me olemme olleet niitä nättejä nuoria naisia, ja tuntuu kammottavalta, että he joutuisivat tuollaisten kuvotusten uhreiksi.

Mitä itse tekisit rumakasvoisena lyhyenä miehenä jolle tulee tindereissä, baareissa jne. vain pelkkää vittuilua? Ja ei, "oma käsi" loppuelämän ajan ei ole mikään ratkaisu, jokaikisen ihmisen perustarve on fyysinen läheisyys.

ÄO:si ei taida riittää siihen että asetut toisen asemaan, kun et voi naisena tajuta miten mahdotonta on saada rumana lyhyenä miehenä seuraa, vaikkei siinä miehessä olisi mitään vikaa.

Ei mikään oikein voi oikeuttaa sitä että käytät hyväksesi jotain ihmiskaupan uhria. Se on käytännössä raiskaus. Etkä mitenkään voi erottaa onko nainen siinä kanssasi vapaaehtoisesti. Eikä teitä todellisuudessa se edes kiinnosta, joten turhaan valkopeset.

Erittäin erittäin hyvä kommentti. Miten kukaan mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa vaikka tietää että naisella ei mitään haluja. Miesprost. Ei edes pystyisi tekoon "ilman halua". Eli kyseessä on juurikin käytännössä raiskaus. Olisi suhteen loppu siinä. En pystyisi unohtamaan.

Jokainen mies joka tehnyt noin, omaa tiedostamatonta naisvihaa taustalla. Mikään vamma eikä sairaus oikeuta hyväksikäyttöön. Hoidelkoon homman itse.

Vierailija
235/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, todellakin imetään molemmista mehut 😄 erittäin terveellä ja toimivalla tavalla. Koska me molemmat valitaan panostaa hyvään parisuhteeseen jossa ei tarvi paneskella ympäriinsä koska se oma rakas kumppani ihan oikeasti tyydyttää tarpeet. Tiedän ettei monet miehet suostu uskomaan että näin voi olla mutta se on mulle ihan yksi lysti, selitelkää itsellenne ihan mitä haluatte jos sillä tulee yöllä paremmin uni 😊 musta kaikkien pitäisi saada elää sellaisissa suhteissa kuin haluaa tekemättä kenellekään pahaa, meidän valinta on olla onnellisia ihan kakain.

Vierailija
236/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oleta että kumppanisi saattaa ”sponssata” (tirsk) jotain parikymppistä opiskelijatyttöä sillä rahalla, jolla perheeseen saataisiin esim. viikonloppureissu tai lapselle uuudet talvikengät, jos et esim. Uupumuksen takia jaksa seksistä hetkeen innostua.

Lainaus yhdeltä foorumilta (suomennettu):"Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, 2 lasta, vaimo kotona ja mä töissä 16h päiviä. Ostin tälle kuntoilupyörän, jotta liikkuisi enemmän, ei tulosta. Mitä teen?"

Ööh, josko vaikka kysyisit tarviiko vaimo lastenhoitajaa tai siivoajaa saadakseen omaa aikaa, sen sijaan että pidät tätä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
237/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hyväksikäyttäjän moraali on hyväksikäyttäjän moraalia kotona ja bordellissa. Nyt on kunnollista.

Tutkimuksen mukaan suomalaisista miehistä vain 12 % on ostanut seksiä. Tuo 30-50% ei kuvaa tosiasioita vaan pyrkii vain saamaan hyväksyntää.

Vierailija
238/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksullisten käyttäminen olis hyväksytympää niin tavallisille naisille se olisi paha asia. Heidän valtansa tässä yhteiskunnassa vähenisi. Monen miehen ei olisi pakko tyytyä siihen nalkuttavaan kotinatsiin jos saisi "terapeuttista" seuraa aina tarvittaessa hankittua. Sinkkuna ja itsenäisesti eläminen olisi entistä helpompaa.

Sivutolkulla ihmiskauppaa ja ra!skauksia puolustelevien miesten katkeraa trollausta vauva-palstalla. Surullista, melkein käy sääliksi miten riippuvaisia te miehet olette naisista. Katsokaa peiliin ja miettikää miksi ette saa molemminpuolisesti haluttua seksiä niin kuin normaalit ihmiset.

Tässä huomaa kuinka paljon miehiä palstalla pörrää. Ja millaisia miehiä. Jep. Eipä se omakaan siippa kyllä tällä palstalla olisi ja hyvä niin. Se olisi myös hiukan turn off.

Tämä on hirveä alusta ja suosittelen hyvin vähäistä käyttöä täällä kaikille. Eli täällä pyörii jämä-ukkoja ja trolleja. Se on surullista jos mies eksynyt tällaiselle tielle elämässään. Kertoo paljon ettei haluaisi vaimoehdokkaan tietävän. Äärettömän surullista.

Vierailija
239/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÖPÖHÖPÖ.

"Vuonna 2015 miehistä 12,1 prosenttia kertoi joskus elämänsä aikana ostaneensa seksiä . Tämä osuus oli vähän alempi kuin vuosina 1999 ja 2007. Vuonna 1992 se oli 10 prosenttia. 1990-luvun aikana kokemukset maksullisesta seksistä lisääntyivät. Naisista maksullista seksiä kertoi joskus ostaneensa vain 0,3 prosenttia."

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-maksullinen-seksi/

Vierailija
240/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hyväksikäyttäjän moraali on hyväksikäyttäjän moraalia kotona ja bordellissa. Nyt on kunnollista.

Tutkimuksen mukaan suomalaisista miehistä vain 12 % on ostanut seksiä. Tuo 30-50% ei kuvaa tosiasioita vaan pyrkii vain saamaan hyväksyntää.

Tämä selvä. Miehet eivät itse tunnu oikein tajuavan milloin ampuvat koko sukupuoltaan jalkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan