Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?
Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.
Kommentit (836)
Mites En Buske nyt? Kun tilittää alistaneensa maksullisia kotimaisia. Onko Damaged? Vaikka onkin julkkis
Vierailija kirjoitti:
Mulle maksullisia käyttänyt mies putoo samaan laariin kuin entinen narkkari tai ex-alkkis. En voisi kuvitellakaan kantavani tällaisen ihmisen kumppanina sitä samaa epämääräisen aineksen leimaa sitten omillakin harteilla. Voin vaan kuvitella, miten työkaverit supisisi selän takana, että tiettekö, että ton ukko on käyny maksullisissa... ihmiset on nii pahantahtoisia.
Ei. Ei voi ees kuvitella kumppaniksi tuollaita. Että käyttäkää vaan niitä maksullisia mutta hyväksykää sitten se, että ootte just niitä elämänsä töpänneitä, jotka joutuu parisuhdemielessä tyytymään sellaseen, joka joutuu puolestaan tyytymään teihin. Jos käyttää, kannattaa ainakin olla todella turpa kiinni joka suuntaan tästä "harrastuksestaan".
Siksi siitä ei kerrotakaan. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että 30-50% miehistä on tätä palvelua käyttänyt. Iso osa näistä on nytkin suhteessa tai avioliitossa, eikä siitä huudella turuilla ja toreilla juuri tuon asenteesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni sellaista oikeasti mainostaa tai muutakaan seksuaalihistoriaansa? Ehkä TI jermut, mutta ei normaalit miehet, jolle homma on puhdas transaktio.
Normaalit miehet eivät hyväksikäytä naisia. Tuollaiset ovat enää korkeintaan ’miehiä’.
Ei se ole hyväksi käyttämistä jos palvelun tarjoaja saa haluamansa korvauksen ja palvelun pyytäjä hyvää palvelua. On muuten maailman vanhin ammatti joka myös tunnustetaan jo useassa maassa laillisena työnä jota moni tekee vapaaehtoisesti koska tykkäävät siitä. Melko vähän etenkin euroopassa ovat enää ihmiskaupan uhreja. Maissa joissa laillista näiltä työläisiltä vaaditaan viikottaisia testejä, sekä kielto harrastaa laillisissa paikoissa jos ovat taudin saaneet.
Euroopan bordellit ovat tinderiä tai baareja huomattavasti turvallisempia vaihtoehtoja jos haluaa taudeilta välttyä. Baareissa ja tindereissä pyörii myös ne maksulliset jotka ovat saaneet taudin ja kiellon toimia laillisissa paikoissa.
Hollanti ja Saksa katsoo läpisormien Serbiasta,Romaniasta, Puolasta sekä Bulgariasta väkisintuotujen naisten myymistä. Pieni vähemmistö on saapunut kyseisiin maihin vapaaehtoisesti myymään itseään.
Eli jos taudeilta haluaa välttyä niin etenkin tinder seuralaisilta kannattaa vaatia treffipäivänä otettu sp testi. Monella kun tuppaa olemaan seksitreffejä lähes päivittäin ja taudit leviää yhtä nopeasti kun kerkeät swaippaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle maksullisia käyttänyt mies putoo samaan laariin kuin entinen narkkari tai ex-alkkis. En voisi kuvitellakaan kantavani tällaisen ihmisen kumppanina sitä samaa epämääräisen aineksen leimaa sitten omillakin harteilla. Voin vaan kuvitella, miten työkaverit supisisi selän takana, että tiettekö, että ton ukko on käyny maksullisissa... ihmiset on nii pahantahtoisia.
Ei. Ei voi ees kuvitella kumppaniksi tuollaita. Että käyttäkää vaan niitä maksullisia mutta hyväksykää sitten se, että ootte just niitä elämänsä töpänneitä, jotka joutuu parisuhdemielessä tyytymään sellaseen, joka joutuu puolestaan tyytymään teihin. Jos käyttää, kannattaa ainakin olla todella turpa kiinni joka suuntaan tästä "harrastuksestaan".
Sama pätee ulkkisten naisiin.
Isot pojat ovat kertoneet, että maksullisten kanssa käytetään kondomia - tämän perusteella tautipesiä ovat ihan muut kuin heidän palveluidensa käyttäjät.
Vaimo pihtaa kotona joten käyn nuorta nättiä prostituoitua panemassa n. 3 kertaa kuussa. Vaimo luulee että jotenkin pystyy painostamaan minua, mutta minä hoidan ne tarpeet muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi siitä ei kerrotakaan. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että 30-50% miehistä on tätä palvelua käyttänyt. Iso osa näistä on nytkin suhteessa tai avioliitossa, eikä siitä huudella turuilla ja toreilla juuri tuon asenteesi takia.
Niin. Hyväksikäyttäjän moraali on hyväksikäyttäjän moraalia kotona ja bordellissa. Nyt on kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos taudeilta haluaa välttyä niin etenkin tinder seuralaisilta kannattaa vaatia treffipäivänä otettu sp testi. Monella kun tuppaa olemaan seksitreffejä lähes päivittäin ja taudit leviää yhtä nopeasti kun kerkeät swaippaa.
Niin, e-pilleri ei suojaa taudeilta.
Tämän takia naiset pihtaa Tinderissä. Kerta maksullinen käy parisuhteesta niin suotta sitä enää hakee seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaakin pitää suunsa kiinni. Käsi sydämellä: varmastiko itse haluaisit viedä vanhemmillesi näytille vaimoehdokkaan, joka vaikkapa blogissaan kertoilee juttuja siitä, miten elätti itsensä puhelintyttönä ennen kuin alkoi olla kanssasi? Ihan sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo pihtaa kotona joten käyn nuorta nättiä prostituoitua panemassa n. 3 kertaa kuussa. Vaimo luulee että jotenkin pystyy painostamaan minua, mutta minä hoidan ne tarpeet muualla.
Tosi ihanalta ja terveeltä suhteelta kuulostaa: toinen kiristää seksillä ja toinen pettää prostituoidun kanssa. Yhä ihmettelen, miksi ihmiset ei vaan kykene kommunikoimaan toistensa kanssa ja eroa, jos tuommoiseksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin naisten käynti kampaajalla. Palvelu rahaa vastaan.
Itse olen aina pitänyt kyseisistä palveluista maksamista kampaajien hyväksikäyttönä.
Tunnen muuten monia tavallisia suomalaisia naisia jotka ovat satunnaisesti myyneet pesää. Ajattelenko että ovat inhoittavia, en.
Elä ja anna toisten elellä.
Muutenkin naisia tuntuu ärsyttävän se seikka että on muitakin vaihtoehtoja kuin ryömiä heidän edessään ja pääsee helposti ketään satuttamatta tyhjentämään kassinsa. Jos runkkaat akat ilkkuu sillekin.
T olen käynyt enkä kadu
No niin, miehet tässä ovat nyt omin sanoin kertoneet taas itsestään ja toimintatavoistaan. Kiitos siitä. Vedämme tarvittavat johtopäätökset, taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaakin pitää suunsa kiinni. Käsi sydämellä: varmastiko itse haluaisit viedä vanhemmillesi näytille vaimoehdokkaan, joka vaikkapa blogissaan kertoilee juttuja siitä, miten elätti itsensä puhelintyttönä ennen kuin alkoi olla kanssasi? Ihan sama juttu.
Miten tämä ajattelutapa kuulostaa vuoden 1960-luvun ajatusmaailmalta? Kotona vaimo ja äiti, kodin ulkopuolella arvoton alusta jota ei huolita vaimoksi.
Tuplastandardit 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin puit sanoiksi sen, mikä tekee maksullisissa käyvästä miehestä niin vastenmielisen. Naisesta ja sen tarpeista viis, tarve on vaan käyttää naisen kehoa. Yököttävää, että sillä toisella ihmisellä ei ole mitään väliä, se on vaan esine johon pussit tyhjennetään. Jos pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle, on parisuhdemielessä täysin pilalla.
Sitten sinun pitää tuomiota myös kaikki ne komeiden miesten irtomunaa etsivät naiset Tinderissä joita on satoja tuhansia.
Ovatko nämä naisetkin siis täysin pilalla?
Outo vertaus. En minä ainakaan panisi yhtään tinder-miestä, joka ei itse ihan ilmaiseksi halua minua. Minä haluan sellaisen, joka nauttii siitä hommasta ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, miehet tässä ovat nyt omin sanoin kertoneet taas itsestään ja toimintatavoistaan. Kiitos siitä. Vedämme tarvittavat johtopäätökset, taas kerran.
Yksi johtopäätös naisille: älä harrasta seksiä ilman kumia edes parisuhteessa. Pyydä sp-testi säännöllisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista kaksinaismoralismia, kun kaikki nykyajan realitysekoilut, onlyfansit ja muut ovat niin edistyksellistä, mutta maksullinen seksi jotain iljettävää. Elätte melkoisissa todellisuusharhoissa, jos kuvittelette noissa sekoiluissa kyseessä olevan jokin molemminpuolinen nautinto.
Tämä. Nainen revittelee toosaa onlyfansissa: Voimaantunut suomalainen nainen! Mutta tämän asiakas: "Hirveä kuvottava hirviö. Hyväksikäyttäjä"
Prostituoitu omasta tahdostaan: "Voimaantunut feministi!", mutta tämän asiakas: "Hirveä kuvottava hirviö."
Ei vaan mahdu tämä logiikka tajuntaan.
Minä en tiedä mitä onlyfansissa tapahtuu, mutta kyllä minä sitäkin paheksun tietyllä tavalla. On kuitenkin täysin eri asia myydä kuvia kuin fyysistä vartaloa.
Euroopassa melko vähän ihmiskaupan uhreja? Missä todellisuudessa oikein elät?