Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Eikö täällä pitäisi keskustella tansseista eikä ulkonäöistä. Tosin vaatteet yms. kuuluu esitykseen ja musiikki. Yleisesti ihmettelen, miten monet oppineet askeleet hyvin ja uskaltavat heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaa 😂😂😂 puhuuko joku vielä narinastadia 😄😄😄😄. Viivi, oot nolo.
Mattiii, siistiii, nähtiii, kuultiiii. Eikö tuo muija oo kuitenkin joku 40-v?
Darkkii!
Sanoko se noinkin? 🤭🤭 Siis tämähän ON nyt kyllä viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika tuota Förstin rääkkymistä.
Sama narisija vissiin taas narisee. Mun mies on ammattilainen musiikin alalta ja sanoo et Försti on naislaulajien parhaimmistoa.
Laittaisit Katri Helenan tai Paula Koivuniemen laulamaan saman minkä Försti? Ei tulis mitään.
Voi olla teknisesti hyvä, mutta rääkkymiseltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 😂😂😂siis omg, lol, 😄😄😄 onko jollain niin huono itsetunto, että pitää haukkua koko ajan kilpailijoita, siis en mä kestä 😄😄😄😄.
Voisitko lopettaa tämän palstan tuhlaamisen, sulla ei ole mitään sanottavaa.
”Hei hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä”
Kuvittelet täällä vain yhden ihmisen kirjoittelevan?
Yksi ihminen kirjoittaa juurikin niin keskenkasvuisesti. Kyllä sen kuule tunnistaa.
Kanki Kanala, ei mitään rytmi tajua, siis karseeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliyritystä Viiviltä
, koska blender-Matille oppilaan pitäisi olla valmis tanssija heti kättelyssä.Ja sama vanha virsi blenderiä myöten.
Ei noin lapsellista ihmistä voi olla olemassakaan 😂Moikka Eveliina! Terkkuja Matille kotiin. Toivottavasti smoothiet maistuu.
Miten joku voi saada noin vakavan trauman jostain Neljän tähden illallisesta, joka on nähty telkkarissa yli kaksi vuotta sitten?
Toivottavasti sinulla ei ole muita pakkomielteitä.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta täällä on lukuisia jotka ovat ottaneet asian esille. Mutta älä ihmeessä lopeta Matin pilin imentää.
Älä yritä 😂
Sinä olet blenderitrauma-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliyritystä Viiviltä
, koska blender-Matille oppilaan pitäisi olla valmis tanssija heti kättelyssä.Ja sama vanha virsi blenderiä myöten.
Ei noin lapsellista ihmistä voi olla olemassakaan 😂Moikka Eveliina! Terkkuja Matille kotiin. Toivottavasti smoothiet maistuu.
Miten joku voi saada noin vakavan trauman jostain Neljän tähden illallisesta, joka on nähty telkkarissa yli kaksi vuotta sitten?
Toivottavasti sinä et kuvittele, että keskustelet vain yhden ihmisen kanssa joka kerta, kun joku kutsuu Mattia siksi mikä hän on. Neljän tähden illallinen kuvasti hyvin Matin persoonaa joka välittyy joka kerta kun hän tässäkin ohjelmassa esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliyritystä Viiviltä
Ikävä tuottaa pettymys, mutta täällä on lukuisia jotka ovat ottaneet asian esille. Mutta älä ihmeessä lopeta Matin pilin imentää.
Älä yritä 😂
Sinä olet blenderitrauma-mamma.
Sovitaan niin :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä ulkonäön haukkumista täällä. 😲
Niin on. Miten voi olla noin pahansuopia kommentteja? Ovat varmaan jotain kiusaajia muutenkin, jotka haukkuvat toisten ulkonäköä noin.
Kari Kanala ja iänkaikkinen hymy 😍Tulee itsekin niin hyvälle mielelle!
Harvoin nauran ääneen tätä ohjelmaa katsoessa. Kiitos Kanala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri on kyllä todella vanhan näköinen.
On muuten vaan ruma.
Kummallisen näköinen, kasvot ikään kuin olisi syntynyt mummona.
No eiköhän me kaikki kuule olla syntyessämme ihan vanhojen kaljujen ruttuisten mummojen ja pappojen näköisiä. Sinä itsekin.
Esitätkö tyhmää vai oletko vain? Katri näytti jo vuosikausia sitten huomattavan vanhalta ikäisekseen, ryppyinen ja huuleton.
Minusta hän on tosi seksikäs.
-eri
Hyvä kroppa mutta naama kuin petolinnun perse. Tosin kroppiakin on tässä ohjelmassa parempia.
Jaa, mun mielestä on nimenomaan kasvoista seksikäs.
Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isoäidistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saana saa vain näitä vanhoja miehiä tanssiparikseen? Viime kausi oli poikkeus, koska tunsivat Jaren kanssa. Muuten Jare olisi varmasti mennyt jollekin Katrille.
Ei Kristo ole vanha , noin 45-vuotias eli Leppilammen ikiä. Keski-ikäinen eikä vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Anniina on söpö. Semmonen 30-luvun filmitähti-look.
30-luvun rotta?
No mut hei, nythän meillä on varsinainen huumoriveikko. Tirsk!
Paitsi että huumoriin tarvitaan älykkyyttä, ja sitähän toisen haukkuminen rotaksi taas ei ole, vaan se on täysin ala-arvosta ja turhaa,
KOSKA KETÄÄN EI KIINNOSTA.SINUA AINAKIN KIINNOSTI.
Se on hirveän hankalaa osallistua keskusteluun, kun täytyy hypätä yli nää oman elämänsä koulukiusaajien kommentit.
Käytöstapoja et ainakaan ole omaksunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika tuota Förstin rääkkymistä.
Sama narisija vissiin taas narisee. Mun mies on ammattilainen musiikin alalta ja sanoo et Försti on naislaulajien parhaimmistoa.
Laittaisit Katri Helenan tai Paula Koivuniemen laulamaan saman minkä Försti? Ei tulis mitään.Saara Aalto tuonne laulamaan!
Tanssi on pääosassa. Mutta niin tuomaristo kuin orkesteri ja juontajat ovat vakiintuneet näköjään ja kuuluvat kiinteästi " pakettiin". Ihan hyvä. Toki vierailijasolisteja voi olla vaikka joka kerta, mutta samat vakiot pysyvät.
Keskittykää " arvostelijat" katsomaan tanssia ja sitä miten " tähdet" pärjäävät ja edistyvät. Ovat panneet parastaan viikon ajan ennen lähetystä. Saa kai tälläistä toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 😂😂😂siis omg, lol, 😄😄😄 onko jollain niin huono itsetunto, että pitää haukkua koko ajan kilpailijoita, siis en mä kestä 😄😄😄😄.
Voisitko lopettaa tämän palstan tuhlaamisen, sulla ei ole mitään sanottavaa.
”Hei hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä”
Kuvittelet täällä vain yhden ihmisen kirjoittelevan?
Yksi ihminen kirjoittaa juurikin niin keskenkasvuisesti. Kyllä sen kuule tunnistaa.
Mä kirjoitin ekan mut en muita aiheeseen liittyviä. Että kuule Sirpa tais mennä nyt väärin. Ota kuule vähän lisää viiniä.
Voi kauhia tuo Kanala ei todellakaan osaa yhtään. Toivottavasti tippuu tänään. Ernest on ihan huippu, mutta olen tosi yllättynyt siitä kuinka huono Mikael on. Yllättävän kankea on myös Ellu. Odotan kovasti Kitiä, Kristoa ja Kristaa.
Kanala on todella tönkkö tanssija.