Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Kiia on todella seksikäs nainen!
T. Herero N
Niin on näin biseksuualin naisenkin silmään!
Vierailija kirjoitti:
Ihan maku menny tuosta Akista. Siis sanoi ekan tanssi jälkeen vapulle että ei meny mistä aita on matalin niin kuin muut parit täällä!
Ja ihan naama nyppyrällä, loukaaantuneena taas kuunteli tuomarien kommentit. Lapsellinen tyyppi. Tuomarit oikein korosti iloista mieltä ja ilon kautta tanssimista. Ja Aki ihan myrtsinä.
Suakaan ei varmaan vituttais, jos olisit esim touhunnu lakanoiden välissä jonkun partnerin kanssa ja se toteais analyysina tyyliin, "Joo, ihan kivaa oli ja positiivisuuden kautta mentiin".
Nuo kehut eivät ole mitään oikeita kehuja, vaan diplomaattisesti peiteltyä paskaa.
Kalevala-tanssi ihana vakavuudessaan. Hieno musa myös.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennu tykkäämään eniten Kristasta ja Anssista vaikka niin moni heitä dissaakin.
Lisäksi mä antaisin joka viiko ylimääräisen pisteen Kristalle siitä, että tanssii tuoreena äitinä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Aki yrittää parhaansa mutta ei vaan suju niin hyvin kuin haluaisi. Sitten kimpaantuu tuomarien kommenteista.
Akin tanssista näkee, ettei ole fokus tanssissa vaan arjen työt ja perhe-elämä vievät paljon energiaa. Uskon että olisi rennompi ja tämä näkyisi tanssissakin jos olisi enemmän aikaa ja vähemmän paineita tanssiin.
Aki ja Jorma menivät saunaan. Aki istui ja Jorma seisoi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis Kiira
Mutta vielä kauniimpi Kia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennu tykkäämään eniten Kristasta ja Anssista vaikka niin moni heitä dissaakin.
Lisäksi mä antaisin joka viiko ylimääräisen pisteen Kristalle siitä, että tanssii tuoreena äitinä tuolla.
No eihän se nyt taida ihan tuore asia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiti on kuin suoraan sängystä noussut. Yöpuku päällä.
Kommentoin tänne jo silloin, kun olivat vielä mukana että Kitillä aina päällä yömekko ja kommentti lytättiin fanien toimesta... Joko ne silmät on nyt avattu? Ei sillä muita vaatteita ole kun noita ryysymekkoja.. Ja hiukset sekasin ja naama punaisena ilman meikkiä.
Kitillä olisi varaa pukeutua miten vaan. Hän on uskollinen tyylilleen. Vuositulot n 150 000e! Repikää siitä kateelliset.
Krista jatkossa joten nyt päättyi Iltalehden paljastama linja.
Jenni tai Aki tippuu. Jenni tippui. Onnea Aki!
Ei helvetti, siis mitä ihmettä
Mitä ihmettä! Aki jatkaa vieläkin 😡
Akin kaverit taas nolaamassa Akia.
Harmi, Jenni ja Sami tippuivat. Mun mielestä Jenni on kehittynyt enemmän kuin Aki tässä kisassa.
Tuntuu että lähti ehkä vähän haluttomasti tai puoliteholla mukaan kisaan? Toki jos työmäärän ja tanssien yhdistelmä on ruvennut uuvuttamaan niin ymmärrettävästi huojentunut kun tippuu kisasta mutta silti.. jotenkin särähtää korvaan että kysyttäessä tuliko ikävä parketille , haluaisitko olla vielä tanssimassa siellä , vastaus oli topakka EN.
Ehkä arvioi omat jaksamisensa yläkanttiin ohjelmaan lähtiessä