Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pettynyt ettei oo halloween teemaa, kun on oikea päiväkin...
Tän roosanauhan olisi voinut laittaa toiseen kohtaan
Tämä olisi voinut olla 10.10. se olisi ollut lähimpänä Roosa nauha päivää, mikä oli 8.10. Tosin itse en kaipaa Halloweenia. Se on minusta amerikkalaisten juttu.
No ei tietenkään ole mitään taustatanasijoita kun mä nyt vaan vielä ilvelin sillä juorulla josta Myös kukkiin Seikasta että Sami ja Jenni on Turun Karaoke baaris käyneet laulaan.
Nythän he Paco Docplen tanssi saivat 21 pistettä Marko Keräsellä se nyt on Varmasti vaikeaa kun Hänen isänsä kuoli viime joulukuussa paksusuolen syöpään
Voimia Markolle, ! Osaanotto Suruun.
💖🕊️🕯️💗💜 🌼💠
Vierailija kirjoitti:
Diandra vois korvata Förstin jatkossa,on monipuolinen laulaja. Vaihtelua kiitos!
Voi, ei enää samaa kulunutta mantraa....
Jotain kökköä on Jennissä ja Samissa. Oikein meni pisteet. Itse näyttivät taas olevan naama niistä nutturalla. Haluaisin kuulla kaikkien tuomareiden kommentit. Väärässä kohtaa säästetään nyt aikaa!
Jenni ja Sami saivat yllättäen seiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kiti tosiaan ole tanssinut yhtään nopeaa tanssia? Jiveä ei ole ollut, quickstepin oli poissa. Kiti on ihana, mutta vähän epäreilua muita kohtaan, jos saa tanssia vain hitaita koko kauden. 🤔
No ei tienkään saa tanssia vain hitaita. Ihan samat tanssit on kaikilla :D
Halloween on ihan lasten hupailua. En kaipaa ollenkaan.
Pekka Pouta ja Mari Sarolahti ovat katsomossa.
Näen Evan asun nyt ensimmäistä kertaa: Mistähän tuossa mammat mielensä pahoittivat?
Vierailija kirjoitti:
Jotain kökköä on Jennissä ja Samissa. Oikein meni pisteet. Itse näyttivät taas olevan naama niistä nutturalla. Haluaisin kuulla kaikkien tuomareiden kommentit. Väärässä kohtaa säästetään nyt aikaa!
Jenni päässyt yllättävän pitkälle. Itse ihmettelen enemmän tota Akin mukanaoloa vieläkin.
Edellisen parin kanssa samantasoinen tämä Katri ja Aki. Mitähän tuomaritar...
Ihana tanssi Akilta ja Katrilta.
Miksiköhän hitaissa tansseissa miehen jalan pitää aina olla naisen jalkovälissä, kun tanssitaan paritanssiotteessa?
Vau, Aki näytti tosi hyvältä tässä valssissa.
Miksi tähän on tungettu niin paljon kaikkea, jos on noin kiire, ettei ehdi edes kommenttia kunnolla loppuun kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni päässyt yllättävän pitkälle. Itse ihmettelen enemmän tota Akin mukanaoloa vieläkin.
Vieläkö ihmettelet :)?
Katrilla kaunis asu. Kaunis oli koreografiakin.
Kiireellä menevät. Lörinäks.
Pukumpelijana huomioin vaatteita.
Vapun mekko kaunis, mutta etumus liian pieni.
Rintojen kohdalta vetoja kainalossa ja tiukan oloinen rintamuksessa. Muutama sentti etukappaleelle rintamukseen, jotta pehneä kangas laskeutuu.
Roosanauha hyvä juttu .
Eikö Kiti tosiaan ole tanssinut yhtään nopeaa tanssia? Jiveä ei ole ollut, quickstepin oli poissa. Kiti on ihana, mutta vähän epäreilua muita kohtaan, jos saa tanssia vain hitaita koko kauden. 🤔