Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Viime kaudella tässä jaksossa oli sentään uudet tanssit ja pari tippui.
Eva wahlström ihan eri näköinen kuin ennen@
Miksi Mikolla ei ole teeman mukaista väritystä asussaan?
Vierailija kirjoitti:
Kai tänään tippuu taas yksi pari? Voisi kyllä kaksikin paria tippua.
Ikävä kyllä ei tipu yhtään paria. Eli pelkkää "lahjoita rahaa" hokemista koko jakso.
Vierailija kirjoitti:
Olipas mauton pukeutuminen tuolla EWllä
Ei muuta mautonta kuin että jakku olisi saanut olla kiinni, mutta pienirintaisella ei tuokaan haitannut.
Diandra vois korvata Förstin jatkossa,on monipuolinen laulaja. Vaihtelua kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olipa krista taas kauniina<3
Niin on...samoin Vappu.
Hiukset taakse vedettynä käy hänelle.
Miksei tämä turha jakso voi olla silloin keskiviikkona kuten aina ennen viime kautta? Ja Riihilahti saa taas jatkaa yhden viikon lisää. Katsojien kiusaamista muutenkin, että näin tiheästi tulee jaksoja, joissa kukaan ei putoa.
Vierailija kirjoitti:
Diandra vois korvata Förstin jatkossa,on monipuolinen laulaja. Vaihtelua kiitos!
Agreed.
Onpa masentava aihe ja kukaan ei edes putoa. Kumpaankin raadollinen syy. Rahankeräys. No ei ole pakko katsoa onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas mauton pukeutuminen tuolla EWllä
Ei muuta mautonta kuin että jakku olisi saanut olla kiinni, mutta pienirintaisella ei tuokaan haitannut.
Ihan Evamainen,olis voinut olla mauttomampikin. Vappu on tänään kaunis ja hyvä meikki.
Vapun puku on oudon mallinen, ei paras hänelle.
Mä luulin että rosanauha on rintasyöpää tukeva juttu. Tässä kaivettu nyt esiin joku lapsen aivosyöpä-tarina. Ei siinä vakava aihe, mutta ihmettelen silti.
En välitä ElliNoorasta... ihankun hän hengästyis laulaessaan.
Vau, Jenni ja Sami! Huikeaa heittäytymistä! Mielenkiintoinen koreografia. Sami näytti upealta tanssiessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että rosanauha on rintasyöpää tukeva juttu. Tässä kaivettu nyt esiin joku lapsen aivosyöpä-tarina. Ei siinä vakava aihe, mutta ihmettelen silti.
Se on laajentunut.
Roosa nauha on maailmanlaajuinen kampanja rintasyöpätietoisuuden puolesta. Suomessa se on Syöpäsäätiön järjestämä varainhankintakampanja, jolla on kerätty varoja rintasyövän ja gynekologisten syöpien tutkimukseen. Vuodesta 2020 alkaen lahjoitusvaroja ohjataan syöpätutkimukseen yleensä, vaikka rintasyöpätutkimus säilyy edelleen pääpainopisteenä.
Lähde: wikipedia.
Rajaton rohkeus teeman mukaisesti heidän olisi kuulunu tanssia ilkosillaan
Mä oon niin pettynyt ettei oo halloween teemaa, kun on oikea päiväkin...
Tän roosanauhan olisi voinut laittaa toiseen kohtaan
https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-ttk-tahdet-jenni-poikelus-ja-sami-hel…