Voi Argh tätä VR:n lipputoimidtoa rautatieasemalla
Tulin tänne, oli menossa nro 285 ja mulla lapussa 317. Odotan ja odotan, kohta tunti menny ja ollaan nrossa 305.
Ulkomaille menevien numerot viuhuu koko aika
Kommentit (10)
Ne ei halua että ihmiset tulee sinne vaan että ne ostais lippunsa netistä.
Miks hitossa et ista lippuja suoraan kännykkään..??
Mua ketuttaa kun paikkakunnaltani meni toimisto. Olisin käteisellä ostanut lipun, mutta nyt käteisellä ei saa ostettua lippua, vaan täytyy mennä eka pankkiin laittaa raha tilille...
Mulla on siis kuun alussa tapana maksaa kaikki laskut ja niiden jälkeen nostan käyttötilin käteiseksi ja niillä mennään sen jälkeen.
Ei sitä lipunmyyntiä enää käytäkään kuin ulkkikset ja takapajuiset suomalaiset..
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:28"]
Mua ketuttaa kun paikkakunnaltani meni toimisto. Olisin käteisellä ostanut lipun, mutta nyt käteisellä ei saa ostettua lippua, vaan täytyy mennä eka pankkiin laittaa raha tilille...
Mulla on siis kuun alussa tapana maksaa kaikki laskut ja niiden jälkeen nostan käyttötilin käteiseksi ja niillä mennään sen jälkeen.
[/quote]
Miksi teet noin?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:28"]
[/quote]
Miksi teet noin?
[/quote]
elän nyt työttömyyskorvauksella/osa-aikatöillä joten jos mun "tulot" on 700e kuussa, niin haluan varmuudella tietää mitä mulla on rahaa eikä viilata vaan pankkikorttia ja huomata et tili on tyhjä.
Ap vastaa, työasioissa on pakko käyttää rautatieaseman lipunmyyntitoimistoa. No, voihan sen työajan noinkin kuluttaa :(
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:33"]
Ap vastaa, työasioissa on pakko käyttää rautatieaseman lipunmyyntitoimistoa. No, voihan sen työajan noinkin kuluttaa :(
[/quote]
Tää ei ole ihan sama asia, mutta olen kahvilassa töissä jossa viedään edellisen päivän käteisvoitto pankkiin. Koska lähipankkimme on karsinut palveluitaan, se reissu vie aina tunnin ajan, mutta on pakko tehdä. Muuten ei ehkä ole ongelmaa ajan kulumisessa, mutta sinä aikana työkaveri jää pyörittämään yksin kahvilaa ja vaikka olenkin 500m päässä, en voi mennä auttamaan koska menetttäisin paikkani jonossa....
Siis lipputoimistoa. Ap