Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi helvetti. Exäni uusi nainen...

Vierailija
06.08.2014 |

37-vuotiaan ex-mieheni uusi tyttöystävä on 22-vuotias. Aivan oksettaa. Tuollainen epäkypsä perverssi saa luvan pysyä kaukana 5-vuotiaasta pojastamme.

Millainen mies alentuu tuollaiseen? En ilmeisesti tuntenut häntä lainkaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tuoretta pillua jos saa venähtänee karvalaukun jälkeen niin sehän on upea juttu! Kälättävä luuska ei siitä tykkää mutta mitäs siitä.

Vierailija
22/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sairasta porukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:06"]Täällä on sairasta porukkaa

[/quote]

Koulut eivät ole vielä alkaneet.

Vierailija
24/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:56"]No mitä väliä sillä on, se mieshän on sun EKSÄ! Ja jos miehellä on vierellään kaunis ja hoikka 22-vuotias rupsahtaneen neljääkymppiä lähentelevän kalkkunan sijasta niin tuskin sitä miestä lapset siinä vaiheessa kiinnostaa eli turhaan edes tunget sitä jamppaoscaria EKSÄLLESI.

[/quote]

Mistä päättelet että aloittaja on rupsahtanut? Tai tämä 22 vuotias timmi ja kaunis?

Hienoja oletuksia! :D

[/quote]

Perustuu ihan todennäköisyyksiin. Nelikymppinen on useammin rupsahtanut kuin timmi. Parikybänen on useammin tiukka, kuin läski.

[/quote]

Ai jaa, joka päivä täältäKIN saa lukea kuinka suomalaiset jo nuoret ovat niin lihavia.

Että se niistä todennäköisyyksistä.

Vai muuttuuko ne aloituksen mukaan?!

Vierailija
25/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Ikis.

Olikin jo ikävä sinua.

Vierailija
26/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:56"]No mitä väliä sillä on, se mieshän on sun EKSÄ! Ja jos miehellä on vierellään kaunis ja hoikka 22-vuotias rupsahtaneen neljääkymppiä lähentelevän kalkkunan sijasta niin tuskin sitä miestä lapset siinä vaiheessa kiinnostaa eli turhaan edes tunget sitä jamppaoscaria EKSÄLLESI.

[/quote]

Mistä päättelet että aloittaja on rupsahtanut? Tai tämä 22 vuotias timmi ja kaunis?

[/quote]

Perustuu ihan todennäköisyyksiin. Nelikymppinen on useammin rupsahtanut kuin timmi. Parikybänen on useammin tiukka, kuin läski.

[/quote]

Höpsistä taas, kun tollo siellä vaahtoaa. Olen 60 vuotta tiiraillut tätä eloa.

Nykyään nuorilla naisilla, lähes poikkeuksetta, on maharöllykkä js karseet jenkkikset, uumaa ne ei ole

nähneetkään. Ja aikuisilla naisilla on muodot tallella.

Liekö lantiofarkut, pullamössö, energiajuomat vaii sidukka syynä.

[/quote]

HAHA! Vanha paska. Sähän kuolet kohta.

[/quote]

Olipa siinä kypsä kommentti. Menehän, räkänokka, kasvamaan.

Vierailija
27/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus...yyh :S Ei minua kiinnosta kenen kanssa exäni pyörii. Vaikka ois kuinka mulkku jätkä ollu niin toivoisin silti kaikkea hyvää ja niin olen tehnytkin :) Onko nämä valittavat mammat niitä jotka eivät eron jälkeen löydä ketään ja sitten haluavat tehdä muiden elämästä helvettiä kostoksi?

22v on jo aikuinen, sen ikäisellä voi olla jo ammatti ja perheenkin jo perustanut. Monet parikymppiset ovat paljon viisaampia ja kypsempiä kuin useat vanhemmat. Suuri ikäero ei tee siitä ällöttävää ja laitonta jos kumpikin on täyttänyt 18

Vierailija
28/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan näköjään kovasti huolissaan siitä, että aloittajan ex on pedari ja kuinka timmi uusi tyttöystävä on verrattuna vanhaan. Ennemminkin olisin huolissaan siitä 22-vuotiaasta tytöstä ja hänen mielenliikkeistään, miksi edes rupeaa seurustelemaan noin "vanhan" ukon kanssa. Itse olen 30-vuotias ja ei todellakaan tulisi mieleen ottaa mitään parikymmistä pojankoltiaista tai vastaavasti 40-vuotiasta miestä puhumattakaan jos ikäeroa olisi vielä enemmän. Ei ole exän vika, jos neidillä hissi jää viidenteen kerrokseen.

Vierailija
29/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex alkoi seurustella 22-vuotiaan kanssa, itse oli 42. Meidän yhteinen 17 v tyttö oli ihan järkyttynyt, " se vois olla iskän tytär!" Muakin vähän ällötti, saa silti tietysti tehdä mitä haluaa. Toisaalta voi olla että jossain vaiheessa löytyy itellekin nuorempi orhi, mistä sen tietää :D

Vierailija
30/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun serkulta. Hyi helvetti.

Vierailija
31/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:58"]

[/quote]

[/quote]

Joo, oletuksia ! Olen nähnyt monta kaunista neljä-viisikymppistä ja olen nähnyt

vähemmän kaunista kaksikymppistä. Mut joka tapauksessa- ihan sama mulle. Tällä palstalla ei voi olla ihmettelemättä sitä, miten huonosti ihmiset puolisoihinsa ja lapsiinsa sitoutuu, tuntuu , että tämän päivän ihmisille kaikki on kertakäyttöistä. Ihmis-suhteista tavaroihin.Mikään muu ei merkitse kuin se, että tavara on tiukka ja nuorta olla pitää.Surullista, surullisia ihmisiä.

Vierailija
32/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Höpsistä taas, kun tollo siellä vaahtoaa. Olen 60 vuotta tiiraillut tätä eloa.

Nykyään nuorilla naisilla, lähes poikkeuksetta, on maharöllykkä js karseet jenkkikset, uumaa ne ei ole

nähneetkään. Ja aikuisilla naisilla on muodot tallella.

Liekö lantiofarkut, pullamössö, energiajuomat vaii sidukka syynä.

[/quote]

HAHA! Vanha paska. Sähän kuolet kohta.

[/quote]

Miten susta on noin epäkohtelias kasvatettu ?