En ole kertaakaan aikuisiällä tehnyt valmismatkaa
Mun mielestä itse hoidetut on toiminut paremmin kuin hyvin. Kanarialla oli tarpeeksi stressaavaa nähdä suomalaislössejä. Onneksi niitä ei kuitenkaan ollut samassa hotellissa. Jota muuten suomalainen matkanjärjestäjä mainosti lapsi-vapaana hotellina, vaikka hotelli ei sitä ollut.
Kommentit (27)
Miksi et? Omituista rajata mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja noin vaan.
No onpa typerää. Minä teen sekä valmismatkoja että itse räätälöityjä. Tilanteen ja kohteen mukaan.
En ole koskaan eläissäni tehnyt valmismatkaa. Useammalla mantereella silti käyty. En kuitenkaan tuomitse heitä, joita niihin tarttuvat, pääseehän siinä hurjasti helpommalla.
ei kai niitä enää kukaan teekkään kun halvemmalla pääsee varaamalla matkansa itse netistä
Oletpa sinä, ap, hieno ja rohkea ihminen.
Meidän perhe ei ole ikinä myöskään mitään valmismatkaa tehnyt, edes omassakaan nuoruudessa. Tulee vain myötähäpeä kun katselee niitä matkaopas ohjelmia :D
JESSS.MEIDÄN PERHE LÄHTEE TURKKIIN JA ANKEYTYY BUSSIIN JOSSA KERROTAAN PAIKALLISET NÄHTÄVYYDET JA SHOPPAILLAAN OSTAMASSA KRÄÄSÄÄ.... :D
HALVALLA!
Mä en edes viittis mainostaa mitää tollasta. Enkä kyllä edes lähtis tollaseen reissuun vaikka maksettais.
En ole kertaakaan aikuisiällä tehnyt matkaa, ja nuorenakin vain yhden risteilyn Ruotsiin.