Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan aikuisiällä tehnyt valmismatkaa

Vierailija
06.08.2014 |

Mun mielestä itse hoidetut on toiminut paremmin kuin hyvin. Kanarialla oli tarpeeksi stressaavaa nähdä suomalaislössejä. Onneksi niitä ei kuitenkaan ollut samassa hotellissa. Jota muuten suomalainen matkanjärjestäjä mainosti lapsi-vapaana hotellina, vaikka hotelli ei sitä ollut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan aikuisiällä tehnyt matkaa, ja nuorenakin vain yhden risteilyn Ruotsiin.

Vierailija
22/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et? Omituista rajata mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja noin vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa typerää. Minä teen sekä valmismatkoja että itse räätälöityjä. Tilanteen ja kohteen mukaan.

Vierailija
24/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan eläissäni tehnyt valmismatkaa. Useammalla mantereella silti käyty. En kuitenkaan tuomitse heitä, joita niihin tarttuvat, pääseehän siinä hurjasti helpommalla.

Vierailija
25/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niitä enää kukaan teekkään kun halvemmalla pääsee varaamalla matkansa itse netistä

Vierailija
26/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä, ap, hieno ja rohkea ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ei ole ikinä myöskään mitään valmismatkaa tehnyt, edes omassakaan nuoruudessa. Tulee vain myötähäpeä kun katselee niitä matkaopas ohjelmia :D 

JESSS.MEIDÄN PERHE LÄHTEE TURKKIIN JA ANKEYTYY BUSSIIN JOSSA KERROTAAN PAIKALLISET NÄHTÄVYYDET JA SHOPPAILLAAN OSTAMASSA KRÄÄSÄÄ.... :D 

HALVALLA! 

Mä en edes viittis mainostaa mitää tollasta. Enkä kyllä edes lähtis tollaseen reissuun vaikka maksettais.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä