BB-Dani ainoa joka tuo silmänruokaa sekä miehille että naisille.
Tällä kaudella on näköjään jätetty ne hyvännäköiset nöönat talosta pois kokonaan. No ehkä on huomattu ettei ne sinne mitään tuokaan ulkonäkönsä lisäksi. Esim. viime kaudella Sara Sieppi, ehkä tylsin asukki koko historiassa.
Kommentit (10)
Ai jaa. Minusta hänestä paistaa tylsämielisyys kilometrin päähän. Äärimmäisen epäkiinnostava.
hah hah. Tuo näyttää ihan oikeasti noin 35 v
Tylsyydestä en puhunutkaan, mutta ainoa henkilö jonka suihkussa käyntiä jaksaisi katsella.
-ap
Minusta Dani on klassisen komea, komein mies BB-historiassa minun silmissäni. Odotan kovasti sitä kun näyttäytyy alasti.
-make
No ei ole silmäniloa yhtään siinä mielessä kenestäkään mutta toivottavasti kiinnostavaa käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:19"]
Minusta Dani on klassisen komea, komein mies BB-historiassa minun silmissäni. Odotan kovasti sitä kun näyttäytyy alasti.
-make
[/quote]
Toinen mielenkiintoinen on ratsastajapoika, suihkuun vaan molemmat ja mielellään yhtä aikaa.
No hyi Se on kuvottava. Näyttää todella vanhalta ikäisekseen ja ilmeet on rasittavia.
Ainoa silmänilo on poromies! Eikä viime normi bb kaudellakaan löytynyt yhtään hyvännäköstä miestä, julkkis bb:ssä oli sentään Jori, tosin sit ei taas luonne pelannut..
Andte<3 paljon paremman näköinen kun rupsahtanut Dani
ja piti olla BÖÖNAT