Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avataan oma ketju: ELOKUUN LIVBOX

Vierailija
06.08.2014 |

Kopioin tähän toisesta ketjusta

D&G suihkugeeli -ihan hyvän tuoksuinen, annostelu tuosta on kuitenkin vaikeaa. Koko 100 ml

Batiste kuivashampoo -näitäkin on jo muutama tullut, ei tule käytettyä itse. Koko 50 ml

Clinique silmänympärysvoide -olen mielestäni saanut saman tuotteen jo aikaisemmin, pitää tarkastaa? Koko 5 ml

TBS body butter -tuoksuna hunaja, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Koko 50 ml.

Lumene aurinkopuuteri -Mukavaa, oma meni rikki keväällä enkä ole ostanut vielä uutta :) Koko 10 g.

Olen tilannut boxia 1,5 vuotta ja silmänympärysvoiteita+kuivashamoita on kertynyt aikamoinen läjä. Ripsareita olen saanut yhden(!!!) näytekokoisen. Kun nykyinen tilaus päättyy lopetan tämän homman.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo ripsivärit.. Niitä todella kaipasi useammin! Varmaan löytyy itseni lisäksi muita, jotka jatkuvasti etsivät "sitä oikeaa". Niitä tuntuu olevan mahdoton saada.. :( Sama meikkivoiteiden kanssa. Tässä moni sanoo,että sävyt menee pieleen sitten, mutta ei pitäisi mennä, sillä onhan olemassa ne prkeleen kauneusprofiilit..

Vierailija
22/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt tullut 3 LivBoxia ja taidan perua tilaukseni. Tähän asti boxi ei ole täyttänyt toivettani että sieltä tulisi kivoja ylellisiä hemmottelevia yllätyksiä päivää piristämään. Sisältö on ollut pääosin hyvin ankeaa, esim. eräässä boxissa oli kovettuneiden kantapäiden hoitoainetta, yksittäinen kertakäyttöpartaterä, halpa muovinen pesusieni, tuoksunäyte joka oli pelkkä tarra jonka alla oli tippa tuoksua jota voi hangata käteen jne. 

Eikä minullekaan ole tullut noita parempia tuotteita joita mainitaan koskaan vaan aina se halvemman oloinen vaihtoehtotuote. Enkä tykkää siitäkään että monet näytteet on erittäin halpaa markettikosmetiikkaa tyyliin pieni näyte jostain Nivean suihkugeelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tuon markettikosmetiikan kanssa on niin, että halvan hinnan vuoksi, niitä päätyy helpommin ostoskoriin. Enemmän kaipaisin itse niitä ylellisempiä tuotteita, joita sitten voisi kokeilla ja sitä kautta mahdollisesti päätyä niiden kuluttajaksi.

Vierailija
24/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon suihkugeelin arvo muuten on?

Vierailija
25/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alekoodeja boxiin?

Vierailija
26/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen aurinkopuuteri olisi muuten ollut ihan kiva, mutta sen sävy on niin vaalea että se on vaaleampi kuin näin kesällä ruskettunut ihoni, joten ei oikein nyt kyllä aurinkopuuterina toimi... Ehkä talvella sitten. 

Vierailija
27/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mimmit, kuka lähtee mukaan, perustetaan oma kauneusboksi yritys :D

Vierailija
28/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna ulkomaisiin kilpailijoihin on todella onneton ja just niin suomalaiseen tapaan rahat pois meininkiä. Suurin osa tuotteista on ILMAISIA näytteitä, juuri niitä joista et joutuisi maksamaan muutenkaan...

eli Livbox vetää rahat välistä. Kukahan bloggari uskaltaisi arvostella ?

Vierailija
29/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuotteet ja koot kuin muillakin. Sienen tilalla suihkugeeli.

Tällaiset paketit saa jatkamaan tilausta :) Olen ollut aina tyytyväinen paketin arvoon, joskus sisältö on ollut tylsä, esim. höylä ja pesukukka. Pari kertaa olen saanut huulikiillon/punan, ne ovat olleet karmean värisiä. 

Vierailija
30/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, nyt tuli boksi. sisälsi täsmälleen samat, kuin jollain, joka aiemmin kirjoitti boksin sisällön. ei nämä nyt niin "huonoja"ole. mutta tosiaan harmittaa tuo vanhojen tuotteiden kierrätys. itse en onneksi aiemmin saanut tuota silmänympärysvoidetta, joten testaan sitä mielelläni. olen kuullut siitä paljon hyvää. D&Gn suihkugeeli lähtee kiertoon. Harmi että lumenen aurinkopuuteri on tuota vanhaa sarjaa, kun nyt blogeissa ja lehdissäkin on hehkutettu sitä uutta lumenen hohdepuuteria..

Vierailija
31/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tärppäs kyllä! Onneksi, sillä viime boksi oli omasta mielestäni fiasko... Peräänkuulutan täysikokoisten tuotteiden nimeen!

Vierailija
32/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa postaus, jonka saaran blogista löysin oli: http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/testissa-lumene-touch-radiance-hohteet ei ole kyllä sama tuote ainakaan minulla..

Vierailija
33/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolcen suihkugeeli taisi olla 100 ml? En tiedä mitä Livboxin kortissa lukee, mutta arvo taitaa olla vähän päälle 20€, riippuu toki mistä ostaa. Vaihtoehtoinen tuote, kasvosieni, maksaa alle 10€. Vähän liikaa heittää mielestäni, jokaiselle pitäisi tulla rahallisesti samanarvoiset tuotteet..

Vierailija
34/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Saaran postauksen aikaiset tuotteet tulivat markkinoille 2012, joten tämä Livboxin mukana tullut on uudempi versio.

En tiedä, onko tämä sitä samaa Lumenen aurinkopuuteria, jota on ollut myynnissä useita vuosia, pakkaus vain uudistettu.

Hohdepuuteri olisi tosiaan vähän erilaisempi tuote ja ehkä monelle mieluisampi yllätys, mutta itselläni se on jo. Mielelläni siis otan normiaurinkopuuterin, varsinkin kun se on kuulemani mukaan hyvä! :)

Vierailija
35/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:35"]

Mulle on nyt tullut 3 LivBoxia ja taidan perua tilaukseni. Tähän asti boxi ei ole täyttänyt toivettani että sieltä tulisi kivoja ylellisiä hemmottelevia yllätyksiä päivää piristämään. Sisältö on ollut pääosin hyvin ankeaa, esim. eräässä boxissa oli kovettuneiden kantapäiden hoitoainetta, yksittäinen kertakäyttöpartaterä, halpa muovinen pesusieni, tuoksunäyte joka oli pelkkä tarra jonka alla oli tippa tuoksua jota voi hangata käteen jne. 

Eikä minullekaan ole tullut noita parempia tuotteita joita mainitaan koskaan vaan aina se halvemman oloinen vaihtoehtotuote. Enkä tykkää siitäkään että monet näytteet on erittäin halpaa markettikosmetiikkaa tyyliin pieni näyte jostain Nivean suihkugeelistä.

[/quote]

Tuo "kovettuneiden kantapäiden hoitoaine" on erinomainen tuote, ja olen todella iloinen, että sen Livboxin kautta löysin! Hieroo ensin, ja manteliöljyn ansiosta jättää pehmoisen pinnan.

Nykyään meillä minun lisäkseni myös mies sekä aikuinen poika käyttävät tätä!

Vierailija
36/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:10"]

Nuo Saaran postauksen aikaiset tuotteet tulivat markkinoille 2012, joten tämä Livboxin mukana tullut on uudempi versio.

En tiedä, onko tämä sitä samaa Lumenen aurinkopuuteria, jota on ollut myynnissä useita vuosia, pakkaus vain uudistettu.

Hohdepuuteri olisi tosiaan vähän erilaisempi tuote ja ehkä monelle mieluisampi yllätys, mutta itselläni se on jo. Mielelläni siis otan normiaurinkopuuterin, varsinkin kun se on kuulemani mukaan hyvä! :)

[/quote]

Juu, mutta tarkoitinkin, etten löytänyt mainintaa tästä livboxista löytyneestä tuotteesta. :) Halusin tarkistaa, että onko nämä blogissa hehkutettuja tuotteita, vai millä perusteella ovat suosikkeja.

Vierailija
37/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun boxi oli mulle neljäs livboxi ja tykkäsin todella paljon. Kaikki muut oli uusia tuotteita paitsi kuivashampoo. No, suihkugeelin tuoksuinen hajuvesinäytehän tuli aikaisemmin ,mutta tykkäsin siitä ja uskon että suihkugeelikin on ihana.

Vierailija
38/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä elokuun boksi oli nyt aivan loistava! Ihania juttuja kaikkia, eikä mikään ollut mulle entuudestaan tuttu (siis juuri noilta merkeiltä, silmänympärysvoide taas oli kokonaan uusi tuttavuus muutenkin). Olen tosin tilannut vasta niin, että viime kuun boksi oli eka (se oli pohjanoteeraus), mutta tämä todellakin pelasti. Ihana. :)

Vierailija
39/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin blogeissa on hehkutettu tuota aurinkopuuteria, mutten muista missä. Eikä niillä blogeilla tainnut olla mitään tekemistä Livboxin kanssa.

Vierailija
40/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:35"]

[/quote]

Tuo "kovettuneiden kantapäiden hoitoaine" on erinomainen tuote, ja olen todella iloinen, että sen Livboxin kautta löysin! Hieroo ensin, ja manteliöljyn ansiosta jättää pehmoisen pinnan.

Nykyään meillä minun lisäkseni myös mies sekä aikuinen poika käyttävät tätä!

[/quote]

Sorry ajatusvirhe, siis KUORII, ei hieroo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän