Avataan oma ketju: ELOKUUN LIVBOX
Kopioin tähän toisesta ketjusta
D&G suihkugeeli -ihan hyvän tuoksuinen, annostelu tuosta on kuitenkin vaikeaa. Koko 100 ml
Batiste kuivashampoo -näitäkin on jo muutama tullut, ei tule käytettyä itse. Koko 50 ml
Clinique silmänympärysvoide -olen mielestäni saanut saman tuotteen jo aikaisemmin, pitää tarkastaa? Koko 5 ml
TBS body butter -tuoksuna hunaja, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Koko 50 ml.
Lumene aurinkopuuteri -Mukavaa, oma meni rikki keväällä enkä ole ostanut vielä uutta :) Koko 10 g.
Olen tilannut boxia 1,5 vuotta ja silmänympärysvoiteita+kuivashamoita on kertynyt aikamoinen läjä. Ripsareita olen saanut yhden(!!!) näytekokoisen. Kun nykyinen tilaus päättyy lopetan tämän homman.
Kommentit (88)
Mulle tuli muuten samat kuin ap:lle, mutta suihkugeelin tilalta tuli joku kasvojen pesusieni (ovh. 9,50 e). Olisin ottanut ehkä mieluummin sen suihkugeelin. Muuten boksi oli tällä kertaa mun mielestä ihan hyvä, ja esim. Cliniquen silmänympärysvoide oli mulle tervetullut. (Tykkään tuotteesta kovasti, enkä ole sitä aiemmin boksista saanut kun en vielä silloin ollut tilaaja.) Isompia kokoja vaan toivoisin minäkin, ja enemmän meikkejä..
15,90 e on normaalihinta, ei 13,90 e kuten joku väitti.
Täällä joku oli listannut tuotteiden hintaa ja tosiaan 200ml Honeymania body butter on 18,90e mutta boksissa saatu 50ml on OVH 8e. Vähän kalliimpi litrahinta pienellä purkilla tietysti :)
up, onko muille tullut tänään boxeja?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:59"]Tässä vielä oma boxini kokoineen ja hintoineen:
Clinique All About Eyes sy-voide, 5 ml (ovh 36€/15ml)
BodyShop Honeymania Body Butter, 50 ml (18,90€/200ml)
Lumene Arctic Sun aurinkopuuteri 10 g (14,90€)
Batiste XXL Volume kuivashampoo 50 ml (8,90€/200ml)
Pure Konjac pesusieni kasvoille (9,50€)
Siitä voi pikaisesti laskea boxin todellisen arvon. Todellakin sen 11 euron väärti mitä itse maksoin!
[/quote]
Uskotko oikeesti noihin "ovh" hintoihin? " täyttä kusetusta, jopa prismat ja cittarit huijaa noiden avulla, eli tämäkin :D
Sitä paitsi, noita tuotteiden "arvoja" on vaikea laskea, kun tässäkin boksissa ainakin kaksi tuotetta (mulla oli siis tuon sienen tilalla se suihkugeeli) ovat sellaisia, joita ei edes myydä missään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:43"]
Sitä paitsi, noita tuotteiden "arvoja" on vaikea laskea, kun tässäkin boksissa ainakin kaksi tuotetta (mulla oli siis tuon sienen tilalla se suihkugeeli) ovat sellaisia, joita ei edes myydä missään.
[/quote]
Lisään vielä, että tuon kokoisina. Clinique 5ml (not for sale) ja sama se D&Gn suihkugeeli 100ml (not for sale)
Clinique All About Eyes sy-voide, 5 ml (ovh 36€/15ml) KOKOON SUHTEUTETTUNA hinta 12 e
BodyShop Honeymania Body Butter, 50 ml (18,90€/200ml) KOKOON SUHTEUTETTUNA hinta 4.70 e
Lumene Arctic Sun aurinkopuuteri 10 g (14,90€) NORMI KOKO
Batiste XXL Volume kuivashampoo 50 ml (8,90€/200ml)KOKOON SUHTEUTETTUNA 2.2 eur
eli BOX:in arvo tällä kertaa noin 43 e
olisi pitänyt alata vertailemaan ja laskemaan hintoja jo paljn paljon aikaisemmin ja seuraamaan mitä muut saa ( ja minkä arvosta)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:36"]
15,90 e on normaalihinta, ei 13,90 e kuten joku väitti.
[/quote]
Sitä juuri tarkoitin, että kun kerran olen tilannut niin kauan, että minulle 13,90 on normaalihinta, niin jos käytän alekuponkeja, niin saanko senkin jälkeen tuolla normaalihinnalla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:59"]Tässä vielä oma boxini kokoineen ja hintoineen:
Siitä voi pikaisesti laskea boxin todellisen arvon. Todellakin sen 11 euron väärti mitä itse maksoin!
[/quote]
Uskotko oikeesti noihin "ovh" hintoihin? " täyttä kusetusta, jopa prismat ja cittarit huijaa noiden avulla, eli tämäkin :D
[/quote]
Antaahan ne suuntaa arvosta. Jostain löytyy halvemmalla, jostain kalliimmalla.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:59"]
Tässä vielä oma boxini kokoineen ja hintoineen:
[/quote]No toi batiste esim. irtoo postikuluitta asokselta 5,70 €:lla, ja siellä oli aiemmin 50 ml minipullojakin myynnissä kolmen seteissä, jolloin yhden hinnaksi olis muodostunut 1,60... Todellinen hinta, my ass.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:20"]
Clinique All About Eyes sy-voide, 5 ml (ovh 36€/15ml) KOKOON SUHTEUTETTUNA hinta 12 e BodyShop Honeymania Body Butter, 50 ml (18,90€/200ml) KOKOON SUHTEUTETTUNA hinta 4.70 e Lumene Arctic Sun aurinkopuuteri 10 g (14,90€) NORMI KOKO Batiste XXL Volume kuivashampoo 50 ml (8,90€/200ml)KOKOON SUHTEUTETTUNA 2.2 eur Pure Konjac pesusieni kasvoille (9,50€) eli BOX:in arvo tällä kertaa noin 43 e olisi pitänyt alata vertailemaan ja laskemaan hintoja jo paljn paljon aikaisemmin ja seuraamaan mitä muut saa ( ja minkä arvosta)
[/quote]Ja se todellinen "ostohinta" jälleenmyyjälle on noin kolmannes tuosta, kaksi kolmasosaa on Suomi-lisää: katetta ja kuluja. En tosin tiedä, maksaako noi noista mitään kenellekään. Ei näytteistä avarmaan ainakaan. En minäkään maksaisi.
Mitähän ne nyt mulle laittaa,kun peruin tilauksen. Viimeinen boxi, parempaa odotellessa.
Minkähän takia jotkut tilaajat ovat saaneet jotain ekstralahjoja tässä kesällä? Huomasin Livboxin facebook-sivuilta, että joku bloggaaja oli saanut ekstralahjan ja kommenttien perusteella ainakin parille muullekkin oli kesän aikana jotain ekstraa lähetetty. Onko teistä kukaan saanut tälläistä ekstralahjaa? Enkä tarkoita nyt niitä pitkäaikaistilaajien ekstratuotteita bokseissa.
Taitavat nuo extralahjat mennä ainakin niille, jotka jaksavat kitistä tarpeeksi kauan.
Olen ollut lähes alusta saakka tilaaja, harvoin mitään erikoisen hyvää on tullut, eikä uusia suosikkeja löytynyt, mutta silti on kiva boxi saada kerran kuussa.
Jotenkin vain tuntuu, että kyllä boxin tasoa saisi nostettuakin. Toki voi olla vaikea saada valmistajilta noita tuotteita boxiin, erityisesti täysikokoisia, mutta lähdettäisiin sitten vaikka myös ulkomaalaisten merkkejen kanssa myös yhteistyöhön.
Silloin vain tietenkin tilaajat valittaisivat, kun tuotteet pitää tilata ulkomailta..
Mutta sellainen satunnainen lahjonta on vähän outoa livboxilla. Erityisesti jos ne menevät näille jotka eniten valittaa.
Muuten vaikka synttäriyllätykset tai blogien kanssa yhteistyöt ymmärrän.
Olis tullut tänään, kohta selviää :)
Tympii kun joutuu postista hakemaan. Tarvii
laittaa postilaatikko oven viereen
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:42"]Minkähän takia jotkut tilaajat ovat saaneet jotain ekstralahjoja tässä kesällä? Huomasin Livboxin facebook-sivuilta, että joku bloggaaja oli saanut ekstralahjan ja kommenttien perusteella ainakin parille muullekkin oli kesän aikana jotain ekstraa lähetetty. Onko teistä kukaan saanut tälläistä ekstralahjaa? Enkä tarkoita nyt niitä pitkäaikaistilaajien ekstratuotteita bokseissa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:53"]Taitavat nuo extralahjat mennä ainakin niille, jotka jaksavat kitistä tarpeeksi kauan.
Olen ollut lähes alusta saakka tilaaja, harvoin mitään erikoisen hyvää on tullut, eikä uusia suosikkeja löytynyt, mutta silti on kiva boxi saada kerran kuussa.
Jotenkin vain tuntuu, että kyllä boxin tasoa saisi nostettuakin. Toki voi olla vaikea saada valmistajilta noita tuotteita boxiin, erityisesti täysikokoisia, mutta lähdettäisiin sitten vaikka myös ulkomaalaisten merkkejen kanssa myös yhteistyöhön.
Silloin vain tietenkin tilaajat valittaisivat, kun tuotteet pitää tilata ulkomailta..
Mutta sellainen satunnainen lahjonta on vähän outoa livboxilla. Erityisesti jos ne menevät näille jotka eniten valittaa.
Muuten vaikka synttäriyllätykset tai blogien kanssa yhteistyöt ymmärrän.
[/quote]
Minulta puuttui osa tuotteista + kuulun pitkäaikaisiin tilaajiin (tilannut yli vuoden). Valittelin asiallisesti asiasta (en ole kertaakaan valittanut saatika vinkunut boksien sisältöön liittyvistä asioista aiemmin) ja aikoivat puuttuneet tuotteet toimittaa ja hyvityksenä vielä pari "yllätystä". Eli tämä "extralahja" oli hyvitys uupuneista tuotteista, mikä oli minusta kohtuullinen korvaus heidän tekemästään virheestä.
Mun mielestä nyt oli hyvä paketti. Sain samat kuin ap. Ihan huippu. Tilaan aina alekoodeilla joten kyllä tämä vajaa 13 € arvoinen oli!