Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avataan oma ketju: ELOKUUN LIVBOX

Vierailija
06.08.2014 |

Kopioin tähän toisesta ketjusta

D&G suihkugeeli -ihan hyvän tuoksuinen, annostelu tuosta on kuitenkin vaikeaa. Koko 100 ml

Batiste kuivashampoo -näitäkin on jo muutama tullut, ei tule käytettyä itse. Koko 50 ml

Clinique silmänympärysvoide -olen mielestäni saanut saman tuotteen jo aikaisemmin, pitää tarkastaa? Koko 5 ml

TBS body butter -tuoksuna hunaja, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Koko 50 ml.

Lumene aurinkopuuteri -Mukavaa, oma meni rikki keväällä enkä ole ostanut vielä uutta :) Koko 10 g.

Olen tilannut boxia 1,5 vuotta ja silmänympärysvoiteita+kuivashamoita on kertynyt aikamoinen läjä. Ripsareita olen saanut yhden(!!!) näytekokoisen. Kun nykyinen tilaus päättyy lopetan tämän homman.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin todella paljon, olin ihan innoissani varsinkin siitä silmänympärysvoiteesta!

Mutta tämä keskustelu näistä ilmaisnäytteistä... Siis saatteko te jostain muualta sitten ihan pienissä pulloissa näytteitä kosmetiikasta? Minua ne ei haittaa, kosmetiikkaahan sekin on. Enkä ole koskaan mistään muualtakaan saanut näytteitä, mitä nyt jotain pieniä pusseja lehtien välissä. 

Ja onhan livboksi idea lopultakin tuottaa rahaa, ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole. Jos tuotteiden arvo on kuitenkin aina ainakin kaksinkertainen siihen verrattuna, mitä boksi maksaa, niin miten paljon se teidän mielestänne sitten pitäisi olla? Ehkä olen jotenkin vähään tyytyväinen, mutta olen ollut melkein joka kk tyytyväinen boksiin. 

Ja vielä, voiko siis vanhakin tilaaja tilata alekoodeilla? Mistä niitä löytää? Jos alkaa tilaamaan alekoodilla, niin saako silti vielä normaalihinnalla 13,90 myöhemmin?

Vierailija
62/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:53"]

Taitavat nuo extralahjat mennä ainakin niille, jotka jaksavat kitistä tarpeeksi kauan.

Olen ollut lähes alusta saakka tilaaja, harvoin mitään erikoisen hyvää on tullut, eikä uusia suosikkeja löytynyt, mutta silti on kiva boxi saada kerran kuussa.

Jotenkin vain tuntuu, että kyllä boxin tasoa saisi nostettuakin. Toki voi olla vaikea saada valmistajilta noita tuotteita boxiin, erityisesti täysikokoisia, mutta lähdettäisiin sitten vaikka myös ulkomaalaisten merkkejen kanssa myös yhteistyöhön.

Silloin vain tietenkin tilaajat valittaisivat, kun tuotteet pitää tilata ulkomailta..

Mutta sellainen satunnainen lahjonta on vähän outoa livboxilla. Erityisesti jos ne menevät näille jotka eniten valittaa.

Muuten vaikka synttäriyllätykset tai blogien kanssa yhteistyöt ymmärrän.

[/quote]

Minäkin ymmärrän yhteistyöt blogien kanssa täysin. Synttäriylläreitä en ymmärrä, jos niitä ei saa kaikki tilaajat vuorollaan. Jatkuvasta purnaamisesta palkitsemista en myöskään ymmärrä. Sen taas ymmärrän kyllä, jos Livboxin puolelta on sattunut jokin moka ja se halutaan hyvittää lähettämällä jokin ekstralahja. Tylsää vain, kun niissä viesteissä tuolla Facebookissa ei koskaan kukaan kerro miksi joku on saanut jotain ekstraa. Tulee tunne, että jää itse jostain paitsi tai että tilaajia kohdellaan epätasa-arvoisesti. Eli myönnän, olen kateellinen ainakin silloin, kun en tiedä syytä siihen miksi joku muu saa ekstraa ja minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:36"]15,90 e on normaalihinta, ei 13,90 e kuten joku väitti.

[/quote]

On se normaali meille alkuajoista asti tilanneille. :)

Vierailija
64/88 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko muut ettei silmänympärysihon voidetta saanut auki.

Olivat todellakin samoja purkkeja kuin aiemmin tulleet.

Missähän näitä säilytettiin välissä?

Vierailija
65/88 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livboxin fb:ssä on keskustelua tuosta sy-voiteesta, monilla vissiin ollut korkki tiukasti kiinni. Itsellä ei ollut.

Vierailija
66/88 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmärasvapurkki lähti hienosti auki.

Minä taas EN halua meikkejä, ne on aina vääränvrisiä kuitenkin. Mulle rasvoja ja hiusjuttuja, kiitos :-)

Vierailija
67/88 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:32"]Livboxin fb:ssä on keskustelua tuosta sy-voiteesta, monilla vissiin ollut korkki tiukasti kiinni. Itsellä ei ollut.

[/quote]

Kun korkin sain viimein auki, oli kellertävä reunus voidetta kanteen kuivuneena. Ihan kuin teollisuusliimaa.

Vierailija
68/88 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:43"]

Mikä tossa sienessä muuten on niin erikoista, että siitä saa maksaa 10e?

En oo ikinä kasvosieniä käyttänyt, niin en oikein osaa tollasen päälle ymmärtää.

[/quote]

Mä olen ostanut Ruohonjuuresta jo pitkään noita Konjac-kasvosieniä ja käyttänyt. Minusta ne on TOSI hyviä. Se kuorii samalla kuin pesee, ei tarvi erityistä kuorintaa. MInulla kun on paksu rasvoittuva nahka, kuoriva pesusieni on ihan loistava juttu joka o parantanut ihon kuntoa selvästi. 

[/quote]

ihan vain vinkkinä, että ebaysta saa sitten paljon halvemmalla. Mutta minäkin olen tykännyt kovasti, niillä saa ihon ihanan puhtaaksi. 

Vierailija
69/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin aikoinaan Livbox-konseptiin kun luulin siellä olevan kynsilakkoja, huulipunia ym. Tilasin sitten boksia aikani ja sain kaikenlaisia rasvoja ja yhden huulikiillon, yhden ripsarin ja yhden kynsilakan koko tilausaikana. Sain mm. Vaalean hiusdonitsin minkä avulla tehdään nuttura vaikka tukkani on lyhyt ja tumman ruskea. Päätin sitten, että ostan sillä 15€:lla mieluummin vaikka 3 kynsilakkaa, kuin otan laatikollisen tuotteita, joita en käytä. Kaikkea on kivaa kokeilla mutta 15€ kuukaudessa ihan vaan kokeilun vuoksi on mulle aika paljon. Toki tiedän myös ettei kaikki voi olla täsmätuotteita, joista ilahtuisin, mutta suhdanne oli jatkuvasti väärä: yksi kiinnostava tuote, loput ei. Niinpä en ole enää vuoteen tilannut ja "säästämilläni rahoilla" olen saanut ihania kynsilakkoja, luomivärejä ym. ihan vapaavalintaisesti kaupasta :-)

Voisin tilata Livbox uudestaan, jos se olisi esim 10€/kk tai sisältäisi tosiaan sen kauneusprofiilin mukaan valittuja tuotteita.

Vierailija
70/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan, mitä virkaa on kauneusprofiililla, jos ei se vaikuta? Ja sit sekin, että jos boksin on tarkoitus sisältää kauneustuotteita, niin miksi värikosmetiikkaa ei juuri tule, vaan lähinnä näkymättömiä hoitotuotteita, tuoksuja tai pesuaineita?

Vierailija
71/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:22"]

Niin tosiaan, mitä virkaa on kauneusprofiililla, jos ei se vaikuta? Ja sit sekin, että jos boksin on tarkoitus sisältää kauneustuotteita, niin miksi värikosmetiikkaa ei juuri tule, vaan lähinnä näkymättömiä hoitotuotteita, tuoksuja tai pesuaineita?

[/quote]

Blogissa on sanottu näin: "Pesusieni oli vaihtoehtoinen tuote Dolce&Gabbanan suihkugeelille ja se toimitettiin tuotesaatavuuden puitteissa niille, jotka ovat kauneusprofiilissaan kertoneet olevansa erittäin kiinnostuneita kasvojen- ja vartalonhoitotuotteista."

Kauneusprofiilia siis ilmeisesti yritetään kyllä hyödyntää vaihtoehtoisten tuotteiden jaottelussa ainakin mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
72/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kasvosieniä käyttänyt, niin en oikein osaa tollasen päälle ymmärtää.

Vierailija
73/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:43"]

[/quote]

Mä olen ostanut Ruohonjuuresta jo pitkään noita Konjac-kasvosieniä ja käyttänyt. Minusta ne on TOSI hyviä. Se kuorii samalla kuin pesee, ei tarvi erityistä kuorintaa. MInulla kun on paksu rasvoittuva nahka, kuoriva pesusieni on ihan loistava juttu joka o parantanut ihon kuntoa selvästi. 

Vierailija
74/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:37"]

Ja kun joku muu valittaa, hän viisaana "mä en kyllä viitsi valittaa, oon tosi tyytyväinen" ja tähän tyyliin... :D Pitäis ottaa oppia!

[/quote]

Tällä neiti M:llä luki muuten aikaisemmin profiilinsa koulutustiedoissa "elämän koulu" :D

Vierailija
75/88 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique All About Eyes sy-voide, 5 ml

BodyShop Honeymania Body Butter, 50 ml 

Lumene Arctic Sun aurinkopuuteri 10 g 

Batiste XXL Volume kuivashampoo 50 ml

D&G suihkugeeli

Itse sain kans tämän setin ja tyytyväinen olen. Maksoin boxista vain 5,9e. Oli muutamia bokseja tuolla hinnalla heinäkuun lopussa :)

Vierailija
76/88 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kypsää toimintaa :D Ei ihan äkkiä uskoisi, että on jo 24. Käytöksen perusteella vaikuttaa enemmän sellaiselta 16-18 vuotiaalta.

Vierailija
77/88 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:51"]

Huomasiko muut ettei silmänympärysihon voidetta saanut auki.

Olivat todellakin samoja purkkeja kuin aiemmin tulleet.

Missähän näitä säilytettiin välissä?

[/quote]

Minäkin yritin eilen ekaa kertaa avata sitä Cliniquen silmänympärysvoidepurkkia, vaan en saanut auki. Ja minä olen yleensä aika vahva käsistäni, saan kaikenlaiset ruokasäilykepurkit aina helposti auki jne. Ajattelin, että tänään täytyy ottaa uusintamatsi purkkia vastaan työkalut apuna ;-)

Vierailija
78/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:37"]

Ja kun joku muu valittaa, hän viisaana "mä en kyllä viitsi valittaa, oon tosi tyytyväinen" ja tähän tyyliin... :D Pitäis ottaa oppia!

[/quote]

Tällä neiti M:llä luki muuten aikaisemmin profiilinsa koulutustiedoissa "elämän koulu" :D

[/quote]Oisko siistii, jos LivBoxin kauneusprofiileissakin vois vaan laittaa "elämän koulu"

Laatikossa vois tulla jotain shokkivärejä hiuksille yms.

Vierailija
79/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Livboxin tilaaja, koska koko idea "sika säkissä" -ostamisesta on suorastaan tyhmä, mutta näitä juttuja lukiessa ihmettelen vielä enemmän, miksi kukaan haluaa moiseen osallistua. Tuohan maksaa vuodessa yli 150 euroa ja mitä siinä saa vastineeksi? Itselleen sopimattomia pieniä näytekokoja ns. laatutuotteista ja markettisuihkugeelejä! Mieluummin säästän rahani tulevaisuudessakin ja ostan sitten yhden haluamani luksustuotteen vaikka joka toinen kuukausi.

Vierailija
80/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:43"]

Sitä paitsi, noita tuotteiden "arvoja" on vaikea laskea, kun tässäkin boksissa ainakin kaksi tuotetta (mulla oli siis tuon sienen tilalla se suihkugeeli) ovat sellaisia, joita ei edes myydä missään.

[/quote]

Lisään vielä, että tuon kokoisina. Clinique 5ml (not for sale) ja sama se D&Gn suihkugeeli 100ml (not for sale)

[/quote]Eli noi on näytteitä, joista ei tarvitse maksaa. Paitsi ehkä tavallinen kuluttaja joutuu maksamaan tuotteiden korkeampana myyntihintana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi