Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avataan oma ketju: ELOKUUN LIVBOX

Vierailija
06.08.2014 |

Kopioin tähän toisesta ketjusta

D&G suihkugeeli -ihan hyvän tuoksuinen, annostelu tuosta on kuitenkin vaikeaa. Koko 100 ml

Batiste kuivashampoo -näitäkin on jo muutama tullut, ei tule käytettyä itse. Koko 50 ml

Clinique silmänympärysvoide -olen mielestäni saanut saman tuotteen jo aikaisemmin, pitää tarkastaa? Koko 5 ml

TBS body butter -tuoksuna hunaja, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Koko 50 ml.

Lumene aurinkopuuteri -Mukavaa, oma meni rikki keväällä enkä ole ostanut vielä uutta :) Koko 10 g.

Olen tilannut boxia 1,5 vuotta ja silmänympärysvoiteita+kuivashamoita on kertynyt aikamoinen läjä. Ripsareita olen saanut yhden(!!!) näytekokoisen. Kun nykyinen tilaus päättyy lopetan tämän homman.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkopuuteria tässä vaiheessa, loppukesästä? Juuri silloin, kun ne kaupoissakin tulee yleensä aleen?

Vierailija
82/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin käytän aurinkopuuteria läpi vuoden. Näyttäisin aika kalmankalpealta ja kovin ankealta talvisin ilman aurinkopuuteria ja poskipunaa. Useammin minulla jää kesällä aurinkopuuteri käyttämättä kuin talvella. Kesällä, kun sitä päivetystä on kasvoilla ihan luonnostaan. Sattui muutenkin tulemaan oikein sopivaan saumaan boksista tuo aurinkopuuteri, kun edellinen alkaa jo vedellä viimeisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja kesä sen aurinkopuuterin myyntisesonkia silti on.

Vierailija
84/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:13"]Ja vielä, voiko siis vanhakin tilaaja tilata alekoodeilla? Mistä niitä löytää? Jos alkaa tilaamaan alekoodilla, niin saako silti vielä normaalihinnalla 13,90 myöhemmin?

[/quote]

Voi ja saa. Livboxin Facesivuilta olen omat koodini löytänyt, ellei sit ole tullut suoraan sähköpostiin.

Mäkin olen ollut tyytyväinen lähes joka boksiin. Käytän kosmetiikkaa laidasta laitaan, joten huteja on tullut todella vähän. Eikä niitä kosmetiikkanäytteitäkään nyt NIIN helposti saa kaupoista, saatika kaikista tuotteista! Boxin kautta olen löytänyt uusia suosikkeja, sellaisia joita olisin tuskin edes osannut kokeilla omin päin. :)

Ja tuosta lahjonnasta ja valittamisesta; Livboxin Facebookissa on eräs M, jolla tuntuu olevaan joka väliin pätemisen sanaa tai valitusta. Tuo on ainakin jo pariin otteeseen saanut ylimääräisiä paketteja. Valitti kerran siitäkin kun boxissa oli pieni reikä... Kaikki tuotteet oli tallessa mut neiti sai silti kokonaan uuden tilalle!

[/quote]

Mäkin oon huomannut (kukapa ei..), että M valittaa ja valittaa ja aina saa extraa..

[/quote]

Välillä tekisi mieli sanoa tälle ko. tyypille, että nyt loppui se iänikuinen valitus. Mutta en ikinä uskalla :D

Vierailija
85/88 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:17"]

Kevät ja kesä sen aurinkopuuterin myyntisesonkia silti on.

[/quote]

Entä sitten?

Vierailija
86/88 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva että tulee usea pieni tuote kuin pari täysikokoista:) silloin saa paremmin vinkkejä ja löytää luottotuotteita. Jos tulisi iso purkki jotain järkyttävää tuotetta niin roskiinhan ne vaan menisi.

Vierailija
87/88 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:13"]Ja vielä, voiko siis vanhakin tilaaja tilata alekoodeilla? Mistä niitä löytää? Jos alkaa tilaamaan alekoodilla, niin saako silti vielä normaalihinnalla 13,90 myöhemmin?

[/quote]

Voi ja saa. Livboxin Facesivuilta olen omat koodini löytänyt, ellei sit ole tullut suoraan sähköpostiin.

Mäkin olen ollut tyytyväinen lähes joka boksiin. Käytän kosmetiikkaa laidasta laitaan, joten huteja on tullut todella vähän. Eikä niitä kosmetiikkanäytteitäkään nyt NIIN helposti saa kaupoista, saatika kaikista tuotteista! Boxin kautta olen löytänyt uusia suosikkeja, sellaisia joita olisin tuskin edes osannut kokeilla omin päin. :)

Ja tuosta lahjonnasta ja valittamisesta; Livboxin Facebookissa on eräs M, jolla tuntuu olevaan joka väliin pätemisen sanaa tai valitusta. Tuo on ainakin jo pariin otteeseen saanut ylimääräisiä paketteja. Valitti kerran siitäkin kun boxissa oli pieni reikä... Kaikki tuotteet oli tallessa mut neiti sai silti kokonaan uuden tilalle!

[/quote]

Mäkin oon huomannut (kukapa ei..), että M valittaa ja valittaa ja aina saa extraa..

[/quote]

Välillä tekisi mieli sanoa tälle ko. tyypille, että nyt loppui se iänikuinen valitus. Mutta en ikinä uskalla :D

[/quote]

Mä kerran vastasin siellä Livboxin facebook-sivulla tälle henkilölle, että miten joku jaksaa kokoajan valittaa, jos joku ei mene oman mielen mukaan. Hän ensin kirjoitti mulle kirosanoilla maustetun raivovastauksen Livboxin sivulle, sen jälkeen poisti omat viestinsä (ja sitä myöten myös mun viestin), sitten laittoi mulle raivokkaan valitussävyisen yksärin ja sen jälkeen bannasi minut :D Sellainen kypsä 24-vuotias.

Vierailija
88/88 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

jos boxissa on ollut jostain syystä puutteita taikka viallisia tuotteita, laitattehan viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@livbox.fi, niin saadaan virheet pikaisesti korjattua.

Leppoisaa päivän jatkoa toivotellen, Sanna LivBoxista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän