Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko lomani tissutellut, katsonut Netflixiä ja nukkunut

Vierailija
26.07.2021 |

Tietenkin, kun lomani loppuu, niin kerron tästä lomasta ns. Kaunisteluun version tapahtumista töissä.

Kyllä minua pyydettiin eri paikkoihin, mutta ei ole voimia lähteä yhtikäs minnekkän.

Ja olen nuori korkeakolutettu ja hyvässä asemassa oleva sinkku.

Ajattelin juuri tässä, että mun lomahan on kuin jonkun masentuneen arki? Tai jonkun työttömän.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla saa tehdä juuri sitä, mitä haluaa. Joskus tarvitsee vain lepoa.

Vierailija
2/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan ok. Ja varmaan paljon yleisempää kuin mitä ihmiset toisilleen kertovat. Kannattaa myös muistaa, että somepäivitykset ovat vain valikoituja, pieniä hetkiä porukoiden lomista. Ja osalla varmaan ihan lavastettujakin.

Omakin loma on kulunut valtaosin nukkuessa ja ruutua tuijotellen. Tissutellutkin olen aika paljon. Olen korkeakoulutettu kahden lapsen äiti 39v. hyvässä valtion virassa. Naimisissa. Toki kun loma on pitkä, niin on ehditty tehdä peruskivoja lapsiperheen kesäjuttuja, mutta siis iso osa ajasta ei ole tapahtunut eikä tehty yhtään mitään. Ja lapsetkin lähinnä ruuduillaan vaan ihan tyytyväisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nyt puolitoista viikkoa lomalla olleena olen nukkunut sikamaisen pitkiä yö- ja päiväunia, 12-14 h helposti. Olen koko pitkän talven nukkunut niin huonosti että ei ole nyt huono omatunto.

Vierailija
4/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussettiä sinkulle. Sitä voi tehdä mitä huvittaa ja kannattaakin tehdä.

Vierailija
5/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön.

Herään suht ajoissa 6-9 välillä ja aina kahvin jälkeen painun tunnin lenkille tai jumppaan sisällä jos sää on huono. Nyt olin 8 päivänä putkeen metsässä rämpimässä mustikoita poimien että saan säästöön hieman ja päivät oli 6-10 tuntisia siivouksineen. Teen mm paljon käsitöitä ja touhuan sitä sun tätä koko ajan. Netflixiä en ole ikinä omistanut ja nyt olen tipattomallakin.

Vähän kurjaa kun kaikki työttömät leimataan laiskoiksi ja aikaansaamattomiksi.

En kyllä ymmärrä miksi sun pitäisi kaunistella. Itselle ei tuota vaikeuksia sanoa etten ole tehnyt mitään erikoista.

Vierailija
6/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että lepäilit vaan.

Vierailija
7/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani muinoin, 39-v. erityisopettaja, valitteli, että kun on menossa töihin ja on vaan nussinut ja ryypännyt koko kesän mitä sanoo työtovreille kun ne kyselee. Ehdotin että sano että olet ollut 12 viikkoa mustikassa. Se toimii aina.

Vierailija
8/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä oli isot juhlat, jotka järjestin. Jotenkin on vaan sellainen fiilis, että pitäisi lähteä joka paikkaan. Mutta kun ei jaksa. Koko ajan fiilis, että pitäisi tehdä jotain järkevää.

Mä en halua Hankoon, mä haluan maata omassa pihakeinussa katsellen Netflixiä tai lukien. Eilen menin viideltä aamulla vasta nukkumaan, koska katsoin kiinnostavia dokkareita Netflixistä.

Ap

Vierailija
9/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monella on loma mennyt tekemättä mitään erityistä ihan sen vuoksi, että monet kesätapahtumat on peruutettu eikä matkailukaan houkuta ennen kuin on saanut molemmat rokotukset. Inhoan maskinkäyttöä ja sen vuoksi en ole juurikaan mennyt minnekään pakollisia kaupassakäyntejä lukuunottamatta. Kuumuus on vielä vienyt mielekkyyden lenkkeilystä.

Vierailija
10/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee hukkaan, jos elät sitä toisille. Tee niin kuin haluat ja unohda muu.

Vierailija
11/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön.

Herään suht ajoissa 6-9 välillä ja aina kahvin jälkeen painun tunnin lenkille tai jumppaan sisällä jos sää on huono. Nyt olin 8 päivänä putkeen metsässä rämpimässä mustikoita poimien että saan säästöön hieman ja päivät oli 6-10 tuntisia siivouksineen. Teen mm paljon käsitöitä ja touhuan sitä sun tätä koko ajan. Netflixiä en ole ikinä omistanut ja nyt olen tipattomallakin.

En kyllä ymmärrä miksi sun pitäisi kaunistella. Itselle ei tuota vaikeuksia sanoa etten ole tehnyt mitään erikoista.

Anteeksipyyntöni. En tarkoittanut pahalla.

Ap

Vierailija
12/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni myös loma samoissa merkeissä. Sattui osumaan siihen pahimpaan helleputkeen ja pysyttelin mieluummin sisällä, kuin ulkona. Ei mua hirveesti harmita, tulipahan levättyä oikein kunnoöla. Yleensä mun lomat on menneet reissuissa, mutta nyt kahtena kesänä ihan vain kotona. En halua reissuun maskipakkoineen ja muine rajoituksineen, ei se olisi yhtään rentouttavaa.

Vierailija
13/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön.

Olisiko sinulla energiaa tehdä näitä asioita, jos joutuisit vuodessa 11 kuukautta tehdä töitä muille?

Ap

Vierailija
14/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kaikille teille ilmaisen vinkin, sanokaa, että olitte joka päivä klo 07 alkaen mustikassa Pellingissä. Siellä kuulemma on säilynyt mustikat hyvin kun se on matala saari. Näin kertoi työtoverini jolla on kesämökki siellä. Näin voitte vaikuttaa tehokkailta.

Vierailija
15/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa työttömistä ei kuitenkaan tissuttele päivästä toiseen vaikka niin moni unelmoikin.

Vierailija
16/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta lomaa on laiskottelu. Lomalla on tarkoitus levätä jotta jaksaa taas töissä paahtaa 👍

Vierailija
17/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiitän just nyt onneani, että oon työtön. Lun on ollu helteet eikä mitään tuuletusta eikä saa nukuttua öisin, mä en tiedä, mitä oisin tehnyt, jos niillä unilla olisi pitänyt aina aamusin lähteä töihin.

Mutta kyllähän tää tällainen ikuinen kesäloma noin muuten hirvittää. Päivästä toiseen pelkkää netissä roikkumista, välillä syö ja taas ruudun ääreen palstailee. Tätä on jatkunut nyt. n. puolitoista vuotta.

Vierailija
18/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Lomalla pitää tehdä just sitä mikä tuntuu parhaalta. Alkoholistina olen koittanut välttää tissutelua joka päivä. Nyt fyysisen vamman takia liikunnan harrastaminen on estynyt joten taidankin alkaa tästä ryyppäämään.

Hyvät illanjatkot!

Vierailija
19/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jos töissä joku kysyy selitän esim. Että kävin kävelyllä katsomassa nähtävyyksiä (jätän sanomatta, että vei aikaa enintään puoli tuntia), söin hyvin ravintolassa ja sitten olin rauhoittumassa illan hotellilla (jätän sanomatta, että samalla dokasin yli puolenyön ja roikuin netissä). Puolitotuudet pelastaa loman kuin loman. :-)

Vierailija
20/46 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just naapurin nuori rouva hehkutti kuinka ihana ja rentouttava loma oli miehen ja 3 ja 6-vuotiaiden kanssa matkailuautolla reilun viikon.

Niinpä.

Ukko ihan puhki.

Ajanut sitä romua päivät ja nukkunut välillä, jotta jaksaa sitä romua ajaa.

Ihan helkkarin levänneenä nyt töihin...

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi