Olen koko lomani tissutellut, katsonut Netflixiä ja nukkunut
Tietenkin, kun lomani loppuu, niin kerron tästä lomasta ns. Kaunisteluun version tapahtumista töissä.
Kyllä minua pyydettiin eri paikkoihin, mutta ei ole voimia lähteä yhtikäs minnekkän.
Ja olen nuori korkeakolutettu ja hyvässä asemassa oleva sinkku.
Ajattelin juuri tässä, että mun lomahan on kuin jonkun masentuneen arki? Tai jonkun työttömän.
Kommentit (46)
Delta + kuumuus = kotona viileässä. Ei edes hävetä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Delta + kuumuus = kotona viileässä. Ei edes hävetä myöntää.
Kuumuus on kyllä muuttanut loman suunnitelmia. Päivän kuumimmat tunnit on ollut järkevintä pysyä sisällä, ilmalämpöpumpun läheisyydessä
Samalla tavalla mä olen lomani viettänyt. Netflixiä, Viaplayta ja nyt olympialaisia aamukolmeen-neljään saakka, seuraavana päivänä heräilen puolenpäivän jälkeen ja sama alusta 😂 Alkoholia tulee tissuteltua 3-4 iltaa viikossa. Ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla mä olen lomani viettänyt. Netflixiä, Viaplayta ja nyt olympialaisia aamukolmeen-neljään saakka, seuraavana päivänä heräilen puolenpäivän jälkeen ja sama alusta 😂 Alkoholia tulee tissuteltua 3-4 iltaa viikossa. Ihan parasta!
Olympialaisia menee viimeinen lomaviikko seuratessa. Ja kaljalähetys Saksasta on tulossa!
Toivottavasti olet ottanut keittoa vain sen verran, että ei tule alkon vieroitusoireita kun se loppuu!
Kaikki joukolla Pellinkiin!