Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen koko lomani tissutellut, katsonut Netflixiä ja nukkunut

Vierailija
26.07.2021 |

Tietenkin, kun lomani loppuu, niin kerron tästä lomasta ns. Kaunisteluun version tapahtumista töissä.

Kyllä minua pyydettiin eri paikkoihin, mutta ei ole voimia lähteä yhtikäs minnekkän.

Ja olen nuori korkeakolutettu ja hyvässä asemassa oleva sinkku.

Ajattelin juuri tässä, että mun lomahan on kuin jonkun masentuneen arki? Tai jonkun työttömän.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan kaikille teille ilmaisen vinkin, sanokaa, että olitte joka päivä klo 07 alkaen mustikassa Pellingissä. Siellä kuulemma on säilynyt mustikat hyvin kun se on matala saari. Näin kertoi työtoverini jolla on kesämökki siellä. Näin voitte vaikuttaa tehokkailta.

Kaikki joukolla Pellinkiin!

Vierailija
42/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delta + kuumuus = kotona viileässä. Ei edes hävetä myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Delta + kuumuus = kotona viileässä. Ei edes hävetä myöntää.

Kuumuus on kyllä muuttanut loman suunnitelmia. Päivän kuumimmat tunnit on ollut järkevintä pysyä sisällä, ilmalämpöpumpun läheisyydessä

Vierailija
44/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla mä olen lomani viettänyt. Netflixiä, Viaplayta ja nyt olympialaisia aamukolmeen-neljään saakka, seuraavana päivänä heräilen puolenpäivän jälkeen ja sama alusta 😂 Alkoholia tulee tissuteltua 3-4 iltaa viikossa. Ihan parasta!

Vierailija
45/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla mä olen lomani viettänyt. Netflixiä, Viaplayta ja nyt olympialaisia aamukolmeen-neljään saakka, seuraavana päivänä heräilen puolenpäivän jälkeen ja sama alusta 😂 Alkoholia tulee tissuteltua 3-4 iltaa viikossa. Ihan parasta!

Olympialaisia menee viimeinen lomaviikko seuratessa. Ja kaljalähetys Saksasta on tulossa!

Vierailija
46/46 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet ottanut keittoa vain sen verran, että ei tule alkon vieroitusoireita kun se loppuu!