Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen
"Se on vain kateellinen"
Kommentit (258)
"Tänään päätin että nyt muutun kauniiksi! kyllä se naapurin Pena minutkin huomaa kun hankin tekokynnet, tekotukan, ripsenpidennykset jne! oi voi että minusta tulee aito kaunotar!!"
"Nämä kaikki tämän kaupan vaatteet on kiinalaisille tehty, ihan selvästi! koska minulla ei ole kiinalaisten geenejä en mahdu näihin, en ole lihonut tässä totuus"
Oon kaunis vaikka näytän mieheltä ja mulla ei ole rintoja eikä persettä
"Ei äitiys muuta mitään! aion jatkossakin viettää tyttöjen iltoja, käydä baareissa koska huvittaa jne."
Nää pikkutissit on tosi kätevät kun ei pompi. Minä en ainakaan haluaisi mitään rintoja itselleni. Mieskin tykkää vain pepuista. Hän inhoaa rintoja.
"Kaverimies kirjoittaa minulle kehuja joka päivä, koska haluaa olla vain sydänystäväni eikä muuta!"
Onhan tää suhde edennyt nopeesti, mut mä uskon mun miestä, kun se sanoo et se ei oo ikinä ennen ollut näin rakastunut! Ja varsinkin kun sen ex oli kuulemma ihan hirveä ämmä, kylmä ja itsekäs.
"Nämä jättitissit on tosi kätevät kun kaikki miehet kuolaa näitä! Olenpa seksikäs! en edes haluaisi mitään pyykkilautavatsaa!"
En ole yhtään kade hoikalle ja isorintaiselle. Ennemmin pidän nämä pelkät nännini.
"Tämä uusi mies kertoi että on sinkku koska ei ole vain löytänyt sitä oikeaa kamalista existään, toivottavasti olen itse se paras hänelle ja kyllä olenkin"
"Painan näin paljon, koska oon lihaksikas"
"Liian tumma meikkivoide saa mut näyttämään kauniin ruskettuneelta"
"Olen vaan isoluinen"
Mieheni ei vilkaissut yhtään kadulla kulkevaa timmiä ja hoikkaa muijaa, jolla oli kunnon tissit ja perse. Hän katselee VAIN minua
"Minun mieheni ei koskaan pettäisi minua! juuri eilen mieheni katseli marketissa toisia naisia, mutta se nyt vain on silmänruokaa!"
Kyllä 5 km kävelyä pitäsi riittää minut laihduttamaan, että voin kyllä syödä hampurilaisen.
"Yön aikana vatsa litistyy ja olen taas seksikäs, joten voin syödä sipsejä iltapalaksi."
"Mies aikoo tänä iltana kertoa meistä vaimolle"