Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät deittipalvelussa kuvia itsestäsi, jotka eivät pidä paikkaansa?

Vierailija
26.07.2021 |

Kovasti olen ihmetellyt tässä reilun vuoden aikana, mitä olen muutamia deittipalveluja käyttänyt, että miksi niin monella kuvat eivät vastaa todellisuutta? Kuvia tietysti filtteröidään ja käsitellään suht paljon, mutta sitä en tässä tarkoita. Esimerkiksi kuvissa voi olla pitkät hiukset, ja treffeille tulee lyhythiuksinen tai jopa kalju henkilö. Tai kuvissa on suhteellisen ikäisensä näköinen keski-ikäinen, mutta paikalle saapuu huomattavasti vanhemman näköinen henkilö. Ja ehkä pahimpana tietysti se, että kuvien perusteella olen luullut mätsääväni liikunnallisen ja normaalipainoisen henkilön kanssa, mutta paikalle saapuu tämän kaiken vastakohta.

Yritin pitää esimerkit mahdollisimman neutraaleina, jottei tästä tulisi taas mitään sukupuolten välistä syyttelyä. Kaikki edellä mainitut ovat aitoja esimerkkejä ihmisistä (20 kpl), joita olen tavannut nettideittien välityksellä. Suurin osa heistä oli livenä aivan jotain muuta, kuin kuviensa perusteella olisi voinut odottaa. Omat kuvani olivat korkeintaan viikon-pari vanhoja, ilman filttereitä ja imartelevia kuvakulmia.

Ilman sarvia ja hampaita: miksi käytät deittipalveluissa vanhoja/muunneltua totuutta kertovia kuvia itsestäsi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ikäluokassa 30-40 näitä huijareita riittää. En tiedä onko tilanne vielä pahempi vanhemmilla. Inhoan kuvien kerjääjiä, mutta alan ymmärtää heitä. Taidampa lisätä kuvan kropastani päivän lehden kanssa ja edellyttää sitä myös miehiltä!

Vierailija
42/56 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihan hyvä, että esim tinder edellyttäisi reaaliaikaisen kuvan ottamisen vaikkapa kerran kuussa. Siis sellaisen, jossa näkyy koko kroppa ilman filttereitä. Karsiutuisi nuo haaveilijat.

Miksi Tinderiä kiinnostaisi moinen? Sitä kiinnostaa sovelluksena vain ja ainoastaan hölmöjen kusettaminen ja heiltä rahojen kuppaaminen.

Vierailija
44/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v. nainen ja käynyt muutamilla Tinder-treffeillä, osassa käynyt juuri noin että miehillä on ollut ikivanhoja kuvia profiilissa, ja toisissa sitten varmaan päinvastoin, että en ole tainnut vastata miesten odotuksia. Minulla on Tinderissä tuoreet kuvat, enkä ole käsitellyt niitä mitenkään, mutta valaistus, kuvakulmat, asento kokovartalokuvassa jne. ovat ilmeisesti olleet liian imartelevia ja todellisuudessa olenkin varmaan ollut rupsahtaneempi kuin kuvissa :D Tai sitten vaan persoona ei ole miellyttänyt.

No, ajattelin laittaa profiilin nyt uusiksi ja laittaa sinne vähän huonompia kuvia, niin ei ole miehillä sitten liian kovia odotuksia ainakaan ulkonäön suhteen :D

Vierailija
45/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät deittipalvelussa itsestäsi kuvia, jotka eivät pidä paikkaansa?

Ap, korjasin sanajärjestyksesi.

En ole koskaan liittynyt deittipalveluun ja tuskin tulee tarvettakaan. Olen huomannut että laadukkaampaa seuraa löytyy noiden virtuaalilihatiskien ulkopuolelta. Sun otsikkokin jo toimii vahvistuksena huomioilleni.

Vierailija
46/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan liittynyt deittipalveluun ja tuskin tulee tarvettakaan. Olen huomannut että laadukkaampaa seuraa löytyy noiden virtuaalilihatiskien ulkopuolelta.

Joo, pysy pois vaan niistä kaikista, senkin ihmisvihaaja. :D

Vierailija
47/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä käynyt mielessä, että seuraavan kerran kun tulee taas vastaan mies, joka on kaunistellut totuutta (eli 100% tähän mennessä), niin kävelen vaan pois. Ärsyttää tuollainen huijaus ja toisen ajan tuhlaus.

Itsehän poistuin Tinderistä osin tuosta syystä. Noin kymmenet tindertreffit ja vain yksi mies vastasi livenä kuviaan. Muut olivat sitten sellaisia, että vasemmalle olisin huitaissut ja lujaa, jos kuvat olisivat olleet totuudenmukaiset. Aivan täydellistä ajanhukkaa.

Pakko udella: nämä miehet joista kirjoitit, minkälaisia kuvia heillä sitten oli? Oliko ne vanhoja, 20kg sitten otettu? Vai otettu ennen kaljuuntumista?

Lähinnä kyselen kun itse useimmiten näen kuitenkin miesten profiileissa edestäpäin hyvässä valossa otettuja kasvokuvia, joten en oikein ymmärrä miten se feikkaus onnistuu...

Vanhoja kuvia, eli ihminen näytti livenä huomattavasti vanhemmalta, tai sitten kroppa tai hiustyyli oli kuvienottajasta muuttunut. Osalla oli muokattuja kuvia (esim. ihon virheitä tasoiteltu), yksi tällainen oli lisäksi valehdellut pituutensa profiilissa. Sitten oli niitä joilla oli vain jostain edullisesta kuvakulmasta kuvia. Tässä vikassa tapauksessa ehkä vähän omakin moka, kun olin tykännyt profiilista jossa oli liian yksipuolisia kuvia.

Vierailija
48/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä käynyt mielessä, että seuraavan kerran kun tulee taas vastaan mies, joka on kaunistellut totuutta (eli 100% tähän mennessä), niin kävelen vaan pois. Ärsyttää tuollainen huijaus ja toisen ajan tuhlaus.

Itsehän poistuin Tinderistä osin tuosta syystä. Noin kymmenet tindertreffit ja vain yksi mies vastasi livenä kuviaan. Muut olivat sitten sellaisia, että vasemmalle olisin huitaissut ja lujaa, jos kuvat olisivat olleet totuudenmukaiset. Aivan täydellistä ajanhukkaa.

Pakko udella: nämä miehet joista kirjoitit, minkälaisia kuvia heillä sitten oli? Oliko ne vanhoja, 20kg sitten otettu? Vai otettu ennen kaljuuntumista?

Lähinnä kyselen kun itse useimmiten näen kuitenkin miesten profiileissa edestäpäin hyvässä valossa otettuja kasvokuvia, joten en oikein ymmärrä miten se feikkaus onnistuu...

Vanhoja kuvia, eli ihminen näytti livenä huomattavasti vanhemmalta, tai sitten kroppa tai hiustyyli oli kuvienottajasta muuttunut. Osalla oli muokattuja kuvia (esim. ihon virheitä tasoiteltu), yksi tällainen oli lisäksi valehdellut pituutensa profiilissa. Sitten oli niitä joilla oli vain jostain edullisesta kuvakulmasta kuvia. Tässä vikassa tapauksessa ehkä vähän omakin moka, kun olin tykännyt profiilista jossa oli liian yksipuolisia kuvia.

*kuvienottoajasta

Vierailija
49/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa tuohon yhteen kommenttiin "jos naisella ei ole koko vartalokuvaa siirryn suosiolla seuraavaan" tms, itsellä on ollut todellisuutta vastaavia kuvia muttei ikinä kokovartalokuvaa muodokkuuden vuoksi, aina oon kaupungilla kokenut ahdistelua koska on isot rinnat ja takapuoli. Haluan että kasvot ja juttelu riittää kiinnostuksen herättämiseen. Toki kerron rehellisesti että oon normaali painoinen yms pituus, mutta en halua saada yhteydenottoja vain siksi että on jonkun mielestä "hyvä kroppa". Se on sitten toiselle joko mieluisa yllätys että on muodokas tai sitten ei tykkää kun eihän kaikki niistä piirteistä tykkää eikä tarvikaan, kunhan syy treffeihin ei ole kroppa alunperin.

Vierailija
50/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää sontaa koko tinderi. Ihmisten pitäisi kohdata joissain ryhmissä tai harrastuksissa. Olla sillä lailla ihmisten ilmoilla.

Vierailija
51/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy sanoa tuohon yhteen kommenttiin "jos naisella ei ole koko vartalokuvaa siirryn suosiolla seuraavaan" tms, itsellä on ollut todellisuutta vastaavia kuvia muttei ikinä kokovartalokuvaa muodokkuuden vuoksi, aina oon kaupungilla kokenut ahdistelua koska on isot rinnat ja takapuoli. Haluan että kasvot ja juttelu riittää kiinnostuksen herättämiseen. Toki kerron rehellisesti että oon normaali painoinen yms pituus, mutta en halua saada yhteydenottoja vain siksi että on jonkun mielestä "hyvä kroppa". Se on sitten toiselle joko mieluisa yllätys että on muodokas tai sitten ei tykkää kun eihän kaikki niistä piirteistä tykkää eikä tarvikaan, kunhan syy treffeihin ei ole kroppa alunperin.

Tähän taidan minäkin päätyä, että otan kokovartalokuvan pois, koska itselläni kroppa on parempaa tasoa kuin kasvot :D Ei sitten tule miehille pettymystä kun odottavat treffeille jotain kuumaa misua ja livenä vastaan tuleekin rupsahtanut täti-ihminen :D

t. 44 edellä

Vierailija
52/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin illanistujaisissa vanhempaan, hieman mummoontuneeseenkin, mutta äärimmäisen mukavaan, älykkääseen ja sananvalmiiseen naisihmiseen. Päätimme pitää yhteyttä somen kautta, kun juttu tuntui luistavan niin hyvin.

Minulla oli vaikeuksia löytää häntä, kun nimellä haettaessa tuli vain kuvia raskaasti filtteröidystä animehahmon näköisestä ihmisestä. Kysyin tästä ja hän se oli. Ihmettelin tätä hiljaa mielessäni.

Vierailija
53/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh? Kertokaas nyt. Miksi käytätte vanhoja kuvia ja annatte väärää tietoa esim pituudesta ja iästä?

Vierailija
54/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh? Kertokaas nyt. Miksi käytätte vanhoja kuvia ja annatte väärää tietoa esim pituudesta ja iästä?

Vastausten vähäisestä määrästä johtuen voidaan tehdä johtopäätös, että lähes kaikki huijaavat tavalla tai toisella, eli on ns. maan tapa. Mutta kyllähän se näin on, että hunaja houkuttelee enemmän kärpäsiä kuin etikka. ;)

Vierailija
55/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran menin tapaamaan 35v miestä, vastassa oli epämääräisesti kuva muistuttava 50+ äijä joka suuttui kun sanoin että voin nämä kahvit juoda ja siinä se.

Vierailija
56/56 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up