Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyh ostin pitkästä aikaa Palmolive suihkugeeliä (Coconut) ja kyllä taas kiristää ja kutisee iho.

Vierailija
26.07.2021 |

Kyllä ihan Lactoline on paras.

Ja semmonen kummallisuus kuin Elvital 2-1 multivitamin shampoo, jolla pesen usein vartalonkin hiusten lisäksi....ei muuten kiristele eikä kutita vaikka luulis että kemikaalipommi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookospähkinä on yleinen allergia suomessa. Tulee vain harvoin allergiatestattua ihmisillä tuota.

Vierailija
2/5 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä suihkusaippuaa kuin kerran viikossa hieman, kainalot ja jalat. Pelkkä vesi riittää ja iho on hyvä ja ei ikinä kutise. Suihkusaippuaa riittää pieni määrä. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä suihkusaippuaa kuin kerran viikossa hieman, kainalot ja jalat. Pelkkä vesi riittää ja iho on hyvä ja ei ikinä kutise. Suihkusaippuaa riittää pieni määrä. Olen nainen.

Minä pidän tuoksuvista suihkugeeleistä joten läträän niitä joka suihkukerralla. Tällä hetkellä hyllyllä on kolme eri tuoksuvaihtoehtoa, joista valkkaan fiiliksen mukaan.

Vierailija
4/5 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmolive Coconut -suihkusaippuan ainesosat:

Aqua, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Lauryl Hydroxysultaine, Sodium Salicylate,Sodium Benzoate, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Cocos Nucifera Liquid Endosperm, Coumarin, Hexyl Cinnamal.

allergeenit

Sisältää Hexyl Cinnamaldehyd

Sisältää Coumarin

Edellisten lisäksi listasta löytyvät salisylaatit ja bentsoaatit ovat tyypillisiä allergioiden aiheuttajia. Toki kookoksellekin allergisia löytyy, mutta epäilisin ensimmäiseksi jotakin noista neljästä.

Vierailija
5/5 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ton Palmoliven käsisaippuan kanssa, ja vaikka kuinka huuhtelen vielä kädet vedellä niin ihoa kutittaa, kirvelee ja kiristää.