Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v tyttönen tahtoisi tissiliivit. Ostanko?

Vierailija
05.08.2014 |

Lupasin miettiä asiaa.. Onko ideoita, mistä kannattaisi käydä katsomassa? Nännit vähän näpöttää, mutta rinnat ei vielä varsinaisesti kasva. Onko teidän 8- vuotiailla liivit?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on aina outoa, kun äidit miettii että voiko/pitäisikö sen ja sen ikäiselle ostaa rintsikat. Eihän niiden rintsikoiden tarve iästä riipu, vaan siitä onko mitään millä täyttää ne liivit! 8vuotiaalla voi olla jo näkyvät nännit, tai sitten ei yhtään mitään. Jos on tissit/häiritsevästi nöpöttävät nännit --> tarvitsee rintsikat tai ainakin jonkinlaisen rintsikan alkeisversion. Jos rintakehä on tasainen kuin lauta ---> ei tarvitse rintsikoita vaikka olisi minkä ikäinen. Tosin ymmärrän kyllä, että jos syystä tai toisesta vielä murrosiässäkään ei _mitään_ tissejä ole kasvanut, niin ne rintsikat voi ostaa sellaisina supertopattuina jos rinnattomuus meinaa käydä itsetunnon päälle.

Vierailija
2/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme siis huomenna 8- vuotiaan kanssa "naisten" ostoksille! Tietysti haluan tukea tyttöäni naiseksi kasvamisessa, välillä vaan joutuu miettimään, että mikä on sopivaa ja mikä ei.. Niin ja karvoituksesta tai kuukautisten alkamista meillä ei vielä ole näköpiirissä, tätä tissiliiviasiaa vain ollaan pohdittu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään sopimatonta ole, jos tuon ikäiselle hankkii jotain topintapaista arkoja nännejä suojaamaan. Ilman muuta ostat tytölle, kun hän itse on pyytänyt ja nännit ovat arat! Se toppiyläosa suojaa nimenomaan niitä nännejä paidan hankaukselta. Ne pienet nöpökätkin voi olla tosi arat, kun alkavat kasvaa.

Minä olen tainnut ostaa kaikki liivit netistä ja ne hankittiin siinä vaiheessa, kun alkoi olla jo vähän muotoa ja osittain nännienkin peittämiseksi. Alkuun ostin Schiesserin pehmoisia liivejä joko Saksan eBaystä tai MyToys.de -nettikaupsta. Olen vähän alusvaatenipo ja lapsella oli ekat 10+ vuotta kaikki alusasut Schiesseriä :-) Sitten vaihdettiin Espritiin jossain vaiheessa, sieltäkin nettikaupasta löytyi sellaisia vähän toppimallisia ihan lasten puolelta vai oliko nuorisopuolelta. Nyt ollaan siirrytty Espritin naisten puolelle ja vieläkään ei ole tarvinnut kaupassa käydä, vaan kaikki on saatu netistä :-)

Vierailija
6/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin vitosella semmosia 120cm kokosia vanhoja toppeja 'liiveinä' nyt vasta tajusin et pikkusen outoa toimintaa ollut.

Vierailija
7/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu osta sellaset tavallaa toppi. Oon 16 v, käytin sellasia just sen ikäsenä! Se tuntu sillo siistiltä! :)

Vierailija
8/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu osta sellaset tavallaa toppi. Oon 16 v, käytin sellasia just sen ikäsenä! Se tuntu sillo siistiltä! :)

Vierailija
9/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sille sellainen toppi, vähä niinkuin tissiliivit mutta ei kaaritukia yms. Kyllä pitäis ekaluokallle jo tollaset olla

Vierailija
10/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsille ole olemassa toppeja, kävisikö sellainen?

Vierailija
11/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanoisi, että pitää olla.. (3)

Vierailija
12/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:00"]No osta sille sellainen toppi, vähä niinkuin tissiliivit mutta ei kaaritukia yms. Kyllä pitäis ekaluokallle jo tollaset olla

[/quote]Ai miten niin pitäisi?

Vierailija
13/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun osaatte puhua molemmat rintaliiveistä niin sitten.

Vierailija
14/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta!! Mä niin nolona katon kuvia itestäni lapsena, kun nännit nöpöttää. Tai vähän isompanakin, ku on keikoilla pitäny olla valkonen paita päällä, ja muutenki sit laittanu itteensä vähä nätiks, ja sitte ne nännit..! Kun ei niitä kuitenkaan ite tajunnu vielä, ja oon ehkä ikuisesti katkera, ku äiti ei voinu asiasta huomauttaa.

Vierailija
15/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tyttö tahtoisi nimenomaan tissiliivit ja sanoinin hänelle, että en tiedä onko niitä vielä noin pienille, toppeja varmasti on. Oletteko postimyynnistä tilanneet lastenvaatetta? ap

Vierailija
16/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:03"]Osta!! Mä niin nolona katon kuvia itestäni lapsena, kun nännit nöpöttää. Tai vähän isompanakin, ku on keikoilla pitäny olla valkonen paita päällä, ja muutenki sit laittanu itteensä vähä nätiks, ja sitte ne nännit..! Kun ei niitä kuitenkaan ite tajunnu vielä, ja oon ehkä ikuisesti katkera, ku äiti ei voinu asiasta huomauttaa.

[/quote]Mutta eihän siihen tuollaiset ohuet "toppiliivit" auta, ei ainakaan itsellä auttanut.

Vierailija
17/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo osta. Oppii pitämään "naisten vaatteita". Ei tule sitten yllätyksenä kun niitä alkaa tarvia.

Itselleni äiti osta rintaliivit kun minulle oli jo 12 vuotiaana kasvanut aika suuret rinnat. Loukkannuin ja kieltäydyin käyttämästä, tästä hyvästä minulla oli jo 14 vuotiaana riippurinnat.

Vierailija
18/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaa rintaliivien käytön liian varhain, rinnan kudos ei opi itse kannattamaan painoaan -> rinnat lerpahtavat nuorena.

Vierailija
19/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa tunnekuohun laannuttua... ;) nii siis ei välttämättä tarvi hakasellisia rintsikoita olla, mutta joku tukeva toppi, mikä lyttää ne nännit.. Koska vaikka kuinka sanois, ettei noin pieni vielä tarvi, niin itelle se voi olla kuitenki tosi kiusallinen ja nolo asia!!

Vierailija
20/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat tietysti! Itse haluaisin nännit piiloon ja samoin piilottaa kehityksen etenemistä. Minua kiusattiin aikoinaan kun minulla ei ollut tissiliivejä. Ostaisin ihan kunnolliset tai sellaiset mitkä hän haluaa. En mitään urheilutoppeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi