Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v tyttönen tahtoisi tissiliivit. Ostanko?

Vierailija
05.08.2014 |

Lupasin miettiä asiaa.. Onko ideoita, mistä kannattaisi käydä katsomassa? Nännit vähän näpöttää, mutta rinnat ei vielä varsinaisesti kasva. Onko teidän 8- vuotiailla liivit?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä näin pieniä tissiliivejä kokonaisen hyllyllisen.

Olivat juuri sellaisia kupittomia, tai siis juuri sopivia kun rinnat ei juurikaan ole kasvaneet, mutta nännit näkyy.

Vierailija
22/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaisi sitten olla 8- vuotiaiden liivikoko? Saako niitä senttikoolla, kun liivimitta ei vielä varmaan oikein onnistu. Nännit hän varmaan haluaisikin peittää, kun niihin kuulemma sattuu välillä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:13"]Mikähän mahtaisi sitten olla 8- vuotiaiden liivikoko? Saako niitä senttikoolla, kun liivimitta ei vielä varmaan oikein onnistu. Nännit hän varmaan haluaisikin peittää, kun niihin kuulemma sattuu välillä. ap

[/quote] Jos lapsrn koko on vaatteissa (paidoissa) vaikka 140, niin se on myös toppiliivien koko. Niitä taitaa saada sen 130+-170- Kokoisille. Kupillusia et saa.

Vierailija
24/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida rintaliivejä olla niin pientä kokoa että sopisivat 8-vuotiaille. Lindexin ja Seppälän 65aa ja 65a sopivat hoikille aikuisille tai teineille. Senttikoossa löytyy rintaliivin näköisiä toppeja ilman kaaritukia, esim h&m alkaen koosta 134 eli varmaan liiansuuria 8-vuotiaalle. Tavallisia alustoppeja yleensä löytyy myös 120-kokoisina.

Vierailija
25/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa omia, menee leikeissä vielä ihan täydestä.

Vierailija
26/32 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:54"]

Lupasin miettiä asiaa.. Onko ideoita, mistä kannattaisi käydä katsomassa? Nännit vähän näpöttää, mutta rinnat ei vielä varsinaisesti kasva. Onko teidän 8- vuotiailla liivit?

[/quote]

Kun olin 9v. halusin killakorkokengät ja kinusin niitä niin kauan, että sain tahtoni läpi. Siihen aikaan ne olivat ehdottomasti korkeimmat korot, mitä olin nähnyt. Tänä päivänä vieläkin tykkään jumalattomasti korkkareista ja niitä on minulla kenkähyllyt täynnä ;)

Eli tue tyttösi päätöstä jollain tavalla. Eihän niiden tartte olla vielä topatut liivit, kai toppikin ajaa asiaa?

Vierailija
27/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysittekö mitään kaupasta? =)

Vierailija
28/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:05"]Joo osta. Oppii pitämään "naisten vaatteita". Ei tule sitten yllätyksenä kun niitä alkaa tarvia.

Itselleni äiti osta rintaliivit kun minulle oli jo 12 vuotiaana kasvanut aika suuret rinnat. Loukkannuin ja kieltäydyin käyttämästä, tästä hyvästä minulla oli jo 14 vuotiaana riippurinnat.

[/quote]

Höpöhöpö.

Vierailija
29/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että suhtaudutte noin järkevästi. Mieheni tytär halusi rintaliivit/topin jo hyvin nuorena. Tulkitsin sen enemmän roolileikiksi kuin rintojen suojaamiseksi, mutta ymmärsin häntä ja ostin. Mutta äiti tuli lankoja pitkin vihaisena, haukkui lapsen isän ja minut täysin maan rakoon, kun kehtasimme ostaa tytölle tuollaisa seksivaatteita! Äiti riisti topit tytöltä pois ja kertoi polttaneensa ne. Tyttö ei ole sen koommin uskaltanut käyttää rintaliivejä, vaikka tarve olisi jo todellinen.

Vierailija
30/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsella on rinnat, niin sitten voi ostaa. Jos ei ole, toppi riittää, eikä sitäkään kyllä välttämättä tarvitsisi muodon vuoksi olla vielä, ehkä jollekin 10-vuotiaalle. Kyllä niitä hiivatin rimpuloita kerkeää sitten käyttämään koko loppuikänsä...

Vierailija
31/32 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan! Osta vaikka sellainen sievä toppi, jos tyttö haluaa nänninsä peittää. Ei siinä pitäisi olla mitään nolostelua..

Vierailija
32/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul ei oo ja oon 11v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä