Te, joiden mielestä Riikka Purra on poliitikkona ylimielinen: mihin perustatte mielipiteenne?
Kommentit (32)
Luulen että hän on vaan suoraviivainen, joka sitten näyttäytyy osin ylimielisyytenä. Ehkä ei myöskään jaksa "esittää" jotain, kuten monella on tyylinä.
Naisille nyt vaan on tiukka paikka jos joku toinen nainen menestyy. Tuosta juontaa juurensa nuo katkerat kommentit kaunista ja menestynyttä Riikkaa kohtaan.
Sakset ja "menkää töihin" -tyyppinen käyttäytyminen.
"Empatia ei kuulu ihmiselämään"
-tyyppi jonka työkokemus 9kk mäkkärin vuoropäällikkönä, jonka jälkeen 16 vuotta kelan tuilla pitkäaikaistyöttömänä, jonka jälkeen MINISTERIKSI
Vierailija kirjoitti:
Naisille nyt vaan on tiukka paikka jos joku toinen nainen menestyy. Tuosta juontaa juurensa nuo katkerat kommentit kaunista ja menestynyttä Riikkaa kohtaan.
Monet naisethan fanittaa Sanna Marinia joka menestyi paremmin kuin Purra.
Tyyppi haluaa saksia tuet pois ihmisiltä sen jälkeen kun itse elänyt niiden varassa liki pari vuosikymmentä. Luonnontilassa tuo paskakikkare olisi heittänyt veivit joskus teini-iässä.
Huolissaan turvallisuudesta vaikka itse H-A:n blogissa haaveillut massa-ampuvansa ulkomaalaisia.
Ilkkumiseen ja kiusaajan käytökseen. Iloitsemiseen toisten ahdingosta. Kiihottumiseen siitä, että saa kurjistaa ihmisten oloja. Mitä muuta haluat kuulla?
Koska hän on omasta mielestään parempi kuin me muut yhteensä.
Sen näkee hänestä jo alle minuutissa.
Intuitioon. Ei mielipidettä tarvitse mitenkään perustella.
Onneksi hän on katoava luonnonvara 😂
Vierailija kirjoitti:
"Empatia ei kuulu ihmiselämään"
-tyyppi jonka työkokemus 9kk mäkkärin vuoropäällikkönä, jonka jälkeen 16 vuotta kelan tuilla pitkäaikaistyöttömänä, jonka jälkeen MINISTERIKSI
Miksi levität valheellista tietoa ?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi haluaa saksia tuet pois ihmisiltä sen jälkeen kun itse elänyt niiden varassa liki pari vuosikymmentä. Luonnontilassa tuo paskakikkare olisi heittänyt veivit joskus teini-iässä.
Huolissaan turvallisuudesta vaikka itse H-A:n blogissa haaveillut massa-ampuvansa ulkomaalaisia.
Saksikuvaa ei Purran mukaan oltu tarkoitettu julkisuuteen. Silti se otettiin, eli tarkoituksella.
Ilmaisu lienee tahatonta ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naisethan fanittaa Sanna Marinia joka menestyi paremmin kuin Purra.
Purra menestyi kyllä vaaleissa paljon paremmin kuin Marin.
Missä Riikka Purra, siellä fiksaatioita ja psykoosikohtauksia.
Hänen käytökseensä