Minä sairaana, miesystävä kaveriporukassa viettämässä iltaa
Oltiin sovittu että nähtäis tänään. En nyt kauhean sairas ole, ihan hyvin olisin voinut lähteä mukaan mutta miesystävä ei edes pyytänyt. Soitin äsken ja kysyin onko hän tulossa. Tulee jos haluan. Kello on jo kuitenkin 22:30 joten sanoin ettei tarvitse, olisi muutenkin inhottava soittaa mies illanvietosta pois koska hauskempaa hänellä on siellä kuin minun kanssa.
Ei haittaa että on kavereiden kanssa viettämässä iltaa, lähinnä se et lupaa mulle jotain ja sit ei toteuta sitä. Tää sama tapahtuu mulle aina.
Oon niin idiootti! Miksi suostun tällaiseen kohteluun? Miksi leikin jotain tällaisia leikkejä ja yritän olla kuin se ei sattuisi vaikka se sattuu.
Kommentit (32)
Apua, miten tämän nyt sanoisi...mies ei ole pelastusrengas, joka pelastaa sinut tuolta itsesääliltä. Ensi itsekunniotus ja arvostus ja sitten se parisuhde. Terapia?!
Ap ylireagoi, mutta joku tossa kuviossa häiritsee. Peruuko mies tapaamisia, joista on suoraan ja selkeästi sovittu?
En ymmärrä tuollaista, että sanotaan "ei tarvitse tulla" ja sitten nyyhkitään ku toinen ei tullut. WHAT? Mies teki kuten toivoit ja sinä loukkaanut. Olisit sanonut, että olen sairas, tuo mulle kokista ja katso mun kanssa leffa. Tällaisen kommunikaation mies tajuaa. Paras keino häätää joku mies luotaan on olla juuri joku ongelmakimppu, jonka puhuu eri asiaa kuin tarkoittaa.
Mies tekee noin samasta syystä kuin koirat nuolevat pallejaa, koska voi. Olet vain varapatja paremman puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:46"]
Jos olet sanonut, että ei tarvii tulla, niin älä syytä miesystävääsi siitä ettei hän saapunut. Miehet ei ymmärrä, jos niille ei puhu suoraan. Menes nyt rauhassa nukkumaan, kaikki on ihan hyvin.
[/quote]
"Kaikki on ihan hyvin"
Entä jos EI ole? Faktahan on se että ap on kipeänä, eikä miestä kiinnosta häntä nähdä. Ettei olis mies vieraissa?
[/quote]
Tai ap se "vieras" sopiva ressukka hyväksi käyttöön, kierriessään itsesäälissä.
mitäs sen pitäisi tehdä? sä kipeenä , niin pitelemässä kädestä? nyyh yyyh nyhyy, leiki vain marttyyria
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:46"]
Jos olet sanonut, että ei tarvii tulla, niin älä syytä miesystävääsi siitä ettei hän saapunut. Miehet ei ymmärrä, jos niille ei puhu suoraan. Menes nyt rauhassa nukkumaan, kaikki on ihan hyvin.
[/quote]
"Kaikki on ihan hyvin"
Entä jos EI ole? Faktahan on se että ap on kipeänä, eikä miestä kiinnosta häntä nähdä. Ettei olis mies vieraissa?
[/quote]
Kipeä?! Mutta kuitenkin olisi ollu valmis lähtemään viettämään iltaa, jos mies olisi pyytänyt...
[/quote]
"Kaikki on ihan hyvin"
[/quote]
Lue aloitus uudelleen ja intoile vasta sitten. Sairauden puolesta olisi voinut lähteä ulos ja mieshän tarjoutui tulemaa, mutta...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:05"]
Ap ylireagoi, mutta joku tossa kuviossa häiritsee. Peruuko mies tapaamisia, joista on suoraan ja selkeästi sovittu?
[/quote]
Peruu selkeästi sovittuja tapaamisia aina kun ilmaantuu jotain parempaa. Tai siirtää niitä koska pitää hoitaa omat asiat. Toki ymmärrän sen mutta eihän se kivalta tunnu kivalta kun odottaa innolla toista ja ilman mitään ilmoitusta jättää tulematta. Vasta kun itse soitan hänelle niin kysyy että tarvitseeko tulla, ja oikeasti en tahdo olla se akka joka käskee miestä himaan just kun hauskuus on alkamassa. Joten mielummin kieriskelen itsesäälissä ja itkussa kuin käsken miehen luokseni ja olen loukkaantunut hänen nähdensä.
Sitten kun hän minulle suo aikaansa niin hän kyllä viihtyy kanssani vaikka maailman ääriin. Tämä on vähän hassua, mutta siis kun mies on kanssani hän myös on mutta kun hän lähtee niin tuntuu etten saa häntä millään takaisin luokseni.
Minulla on omat ongelmani, terapia alkaa piakkoin niin enköhän saa nämä typerät ongelmani selvitettyä. Oikeasti minulla on ihan hyvä mies mutta minulle ei itselleni taida riittää mikään. Pitäisi vain tajuta etten ole mieheni maailman napa vaikka kuinka haluaisin. Kyllä hän varmasti vaikka kävelisi tänne luokseni jos pyytäisin mutta tahtoisin että mieskin saa pitää hauskaa.
Taidan laittaa viestin että rakastan häntä ja että alan nukkumaan niin hänenkään ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa ettei tullutkaan.
ap
Älkää nyt hyvät palstalaiset kiusatko, jos toinen on kipee ja hänellä on kurja olla. Elämä on joskus sellaista. Ei silloin toisten tarvii ilkeillä tai maalata piruja seinille, koska ei se hyödytä ketään. Ap älä ota kaikkee lukemaasi todesta, ethän. Huomenna on paremmin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:26"]
Älkää nyt hyvät palstalaiset kiusatko, jos toinen on kipee ja hänellä on kurja olla. Elämä on joskus sellaista. Ei silloin toisten tarvii ilkeillä tai maalata piruja seinille, koska ei se hyödytä ketään. Ap älä ota kaikkee lukemaasi todesta, ethän. Huomenna on paremmin.
[/quote]
Kiitos ihanasta viestistä, olet oikeassa. Kyllä minulla tuo suodatin toimii jotenkuten ja tiedän että minussakin on vikaa. Hyvä realitycheck taas.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:46"]
[/quote]
"Kaikki on ihan hyvin"