Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helppiä äidit!

Vierailija
05.08.2014 |

Olen lupautunut hoitamaan ystäväni kahta lasta nyt viikonloppuna. Tytöllä on ikää 5vuotta ja poika on 13-vuotias. Itselläni ei ole lapsia ja viimeisimmät lapsenlikkareissut ovat 10vuoden takaata. Itse olen 29-vuotias.

Olen aivan innoissani tulevasta, mutta ongelma on: Mitä ihmettä minä näiden kanssa tekisin? Molemmat ovat vilkkaita ja meneviä lapsia, joten pelilaudat ja askartelu on varattu ainoastaan sadepäivän varalle (ei tainnut olla tulossa). Lapset tulevat Helsinkiin kylään ja olisi mukava viettää heidän kanssaan kiva viikonloppu paljon touhuten. Kokemuksesta tiedän, että ilman energian purkausta jopa äidillä on vaikea saada näitä illalla nukkumaan :) Lapset ovat tänä vuonna jo käyneet Linnanmäellä ja Korkeasaaressa.

Kaikki vinkit Helsingistä tai muuten vaan ovat tervetulleita. Miten suunnitella onnistunut ohjelma noinkin eri-ikäisille lapsille? Niin ja itselläni ei paljon mitään leluja/pelejä ole, joten siksi se ulkona touhuaminen olisi mielekkäämpää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois Sea Life?:)

Vierailija
2/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvä, molemmat pitävät eläimistä.

Itse olin miettinyt päiväretkeä Suomenlinnaan, mutta pelkään että se voi olla vähän tylsä 5-vuotiaalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pelaamaan minigolfia

Vierailija
4/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän golfin ehkä-kansioon, koska olen siinä hävyttömän surkea. Olen siinä siis niin huono, että lapset joutuisivat antamaan minulle tasoitusta :D

Mutta lisäälisää!

Vierailija
5/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaatte eväät mukaan ja lähdette vaikka suomenlinnaan päiväksi. Siellä on paljon kivaa tutkittavaa ja jos vaan ranta ei oo levän peitossa niin pääsee myös uimaan(kannattaa kyllä tarkistaa tuo sinileväasia etukäteen)

Vierailija
6/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomenlinnaa ja eväsretkeä tosiaan mietin. Kaipa se on ihan erilainen maailma 5-vuotiaan silmin, että ei se siellä pääse kyllästymään :) En ehkä uimaan viitsi viedä, kun vasta omassa "kotirannassani". Tykkäävät uida, mutta ovat myös melkoisia vilukissoja uinnin jälkeen, etten halua mitään flunssaa heille. Pitää äkkiä päästä kuumaan saunaan :)

Vierailija
7/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää semmoselle sightseeing risteilylle Kauppatorilta. Hatut päähän ja aurinkorasvaa! Sen jälkeen voi ostaa torilta mansikoita ja herneitä ja tutkia mitä muuta on myytävänä.

Vierailija
8/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heureka!