Nopea älykkyystesti -todella tieteellinen
Minkäs saat? Mä 134. "You are in the top 1% of all people." Joo en mä ihan vajaa ole mutta tuskinpa nyt ihan noinkaan. Lähinnä mua kiinnostaa, että menikö noista jokin väärin, kun tuntuivat sen verran helpoilta.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:14"]126. En kyllä tajunnut osaa tehtävistä jos totta puhutaan.
[/quote]
Mulla sama.
130. Olihan tuo aika helppo, verrattuna johonki Mensan nettitestiin jossa joudun veikkaamaan tosi paljon vastauksia.
122. En jaksanut edes miettiä noita kuviojuttuja kovin tarkkaan, koska en ole niissä hyvä, joten menivät varmaan kaikki väärin :D
132. Mielestäni liian helppoja, että olisi vakavasti otettava testi.
T. Lidl-mies.
Minulla on ADD, olen autistinen, ja minulla on lievä aivovamma. En siis odottanut että saisin edes 100, joten tuo 128 oli aika outo. Taitaa olla ihan höpöhöpötesti.
Entä maailman lyhin älykkyystesti, CRT.
Mitä nopeammin ratkaiset ongelmat, sitä älykkäämpi saatat olla.
CRT-testin kolme kysymystä
1. Maila ja pallo maksavat yhteensä 1,10 euroa. Maila maksaa 1 euron enemmän kuin pallo. Kuinka paljon pallo maksaa?
2. Jos viidellä laitteella kestää viisi minuuttia valmistaa viisi tuotetta, kuinka kauan sadalta koneelta kestää valmistaa sata tuotetta?
3. Järvi on täynnä lumpeenlehtiä. Joka päivä lumpeiden peittämä alue kaksinkertaistuu. Jos lumpeet täyttävät koko järven 48 päivässä, kuinka kauan kestää, että järvi on peittynyt puolilleen?
Minusta tämä on aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Entä maailman lyhin älykkyystesti, CRT.
Mitä nopeammin ratkaiset ongelmat, sitä älykkäämpi saatat olla.
CRT-testin kolme kysymystä
1. Maila ja pallo maksavat yhteensä 1,10 euroa. Maila maksaa 1 euron enemmän kuin pallo. Kuinka paljon pallo maksaa?2. Jos viidellä laitteella kestää viisi minuuttia valmistaa viisi tuotetta, kuinka kauan sadalta koneelta kestää valmistaa sata tuotetta?
3. Järvi on täynnä lumpeenlehtiä. Joka päivä lumpeiden peittämä alue kaksinkertaistuu. Jos lumpeet täyttävät koko järven 48 päivässä, kuinka kauan kestää, että järvi on peittynyt puolilleen?
Minusta tämä on aika hyvä.
Tämä nyt on niin yksinkertainen, että jos ainuttakaan näistä joutuu miettimään, tai johonkin vastaa väärin, niin on kyllä älyllisesti kehit ysvam mainen :D
Vierailija kirjoitti:
1: 10 senttiä
2: 100
3: 24
Ja kaikki väärin...
Näihin testeihin uskominen jo kertoo kaiken tarpeellisen älykkyydestä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:41"]
Lol, 64. Olin vissiin liian hidas.
[/quote]
Ei kai toi nopeutta mittaa?