Nopea älykkyystesti -todella tieteellinen
Minkäs saat? Mä 134. "You are in the top 1% of all people." Joo en mä ihan vajaa ole mutta tuskinpa nyt ihan noinkaan. Lähinnä mua kiinnostaa, että menikö noista jokin väärin, kun tuntuivat sen verran helpoilta.
Kommentit (55)
Musta tuntuu että se testi antaa kaikille vähintään 130
132. 115-120 olis lähempänä totuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:07"]
[/quote]
Mä kans vähän luulen. Mä haluaisin vaan tietää saako joku yli 134, jotta tietäisin onko jokin kohta mennyt minulla väärin :D
ap
126. En kyllä tajunnut osaa tehtävistä jos totta puhutaan.
120 ja mun englanti on aika huonoa :)
Sain humalassa 130.
Humalatilani on seuraavanlainen: heilun edes takaisin ja päässä pyörii hieman.
Rikoin testin! En saanut mitään valittavaksi kuvien kohdalla! Selkeä ylivertainen tyhmyyteni rikkoi internetin!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:07"]
[/quote]Ei vaan näitä testejä tekevät he, jotka uskovat niissä pärjäävänsä ja sitten: pärjäävät.
Tyhmäksi itsensä tuntevat eivät osallistu.
- sehumalainen
132. Tosi helppoja kysymyksiä ja olen melko varma, että vastasin kaikkiin oikein. Olisi siis pitänyt saada paremmat pojot :) Olen tehnyt myös oikean Mensan testin 10v sitten, sain siitä 136.
Ei sellaista älykkyystestiketjua johon ei joku tulisi kertomaan kohtalaisen hyvää tulosta ja lisäämään miten on kuitenkin humalassa/noroviruksessa/synnytyksessä/jne :D
128, mutta kolme kohtaa vastasin ihan sokkona. piti valita mikä kuvio täydentää sarjan muttei annettu mitään kuvioita ja vastausvaihtoehtonakin oli kaksi samanlaista neliötä. joku bugi varmaan.
118 koska en ymmärtänyt puoliakaan kysymyksistä. :D:D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:20"]
Rikoin testin! En saanut mitään valittavaksi kuvien kohdalla! Selkeä ylivertainen tyhmyyteni rikkoi internetin!
[/quote]
Nyt toimi. 132.
Minäkin sain 134, ja veikkaan että se on maksimi = kaikki oikein.
Lol, 64. Olin vissiin liian hidas.
132 sain.