Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ootte viimeksi pissannut housuun?

Vierailija
05.08.2014 |

Kysymystä ei varmaan kysyä uudestaan?

No kuitenkin, milloin olette viimeksi pissanneet housuun?

Tänään olin tulossa muksujen kanssa ruokakaupasta kotiin. (Kävellen) Tunsin jo kauppaan lähtiessäni, että pitäisi mennä vessaan, mutta lapset oli jo pakattu rattaisiin, niin en viitsinyt sitten mennä... Sitten kaupassa ei ole kuin pieni asiakasvessa, mutta mihin jättäisin rattaat? En tietysti voinut jättää lapsia yksin odottamaan. (Kaksoset ½v, isommat lapset 3 ja 4v.)

Sitte lähettiin kävelemään kotiin ja hätä oli jo aika kamala. Sit oltiin puolessa välissä matkaa ja ajattelin että kyllä mä selviän! Kun eihän Helsingin alueella mihinkään puskaan pissalle. No sitten oltiin kävelty hetki ja kuinka ollakkaan housut kastu siltä seisomalta. Oli jalassa tummat (farkku) caprit. Siinä esikoinen nauraa hörötti ja 3v perässä. Ei siinä mitään, mutta kun Helsingin vilkkailla kaduilla kulkee niin tottakai saa ihmetteleviä katseita.

Voi että häpesin silmät päästäni!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappuna viimes. päästin ehkä noin puoli rakollista kun oli housut jotka ei päästä märkää läpi ainakaan jos pissaa seisaltaan. eli ei siis varsinainesti ollut vahinko vaikka hätä olikin melkoinen.

Vierailija
2/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.. ei tuossa oikeasti ole mitään hävettävää! Mä pissaan sen harvasen päivä. Mulla on jatkuva tulehdus ja sellanen vamma lantiossa yhdestä onnettomuudesta etten aina hallitse rakkoa! Olen jopa pissannut ystävän sylissä! Vammoilleni en voi mitään. Mutta ei sun tuosta todellakaan kannata välittää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisilläni raskaana kun mieheni nauratti :) pissasin sänkyyn

Vierailija
4/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset eivät olisi voineet odottaa kaupassa vessanoven takana sitä minuuttia kun käväiset pikapissalla? Mitä muka olisi voinut tapahtua?

Vierailija
5/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nämä tarinat puetaankin tällaiseen " tapahtui vahingossa" asuun, niin eihän ne mitään vahinkoja ole... Nämä ovat uskomattoman kiihottavia juttuja jotka varmaan oikeasti kiinnostavan paljon useampia kuin yleensä myönnetään.

Vierailija
6/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin 18-vuotiaana kun säikähdin niin paljon. Hävetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän