Tämä helle plus menkat on kamala yhdistelmä
Kommentit (72)
Minä ainakin rientäisin ilomielin tiistai-iltana jonnekin perälappiin jelppimään menkkakipuista ystävääni...not.
Tsemppiä kaikille joilla on menkat parhaillaan!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:12"]
vituttaa nämä Käytä kuukuppia tyypit. Jokainen saatana käyttää mitä haluaa käyttää sen mukaan miltä omassa kehossa tuntuu. Taitaa se kuukuppi aiheuttaa käyttäjilleen jonkin sortin lobotomian samalla :/
[/quote]
Ei ole mikään pakko käyttää mitään, jos ei halua. Mutta tulee väkisinkin mieleen, että ovatko kuppia mollaavat edes sitä kokeilleet? Ei kaikille sovi se on totta, mutta mistä tietää, ettei sovi, jos ei edes kokeile? Sanokaa mieluummin, että ette halua kokeilla. Täällä tarjotaan vaihtoehtoja Ap:n tuskaiseen tilanteeseen ja kuukuppi on vaihtoehto siinä missä tamponit ja siteetkin. Minulle muovi aiheuttaa alergiaa, joten siteitä en pysty siksi käyttämään. Kupin olen kokenut itselleni parhaimmaksi vaihtoehdoksi ja siksi sitä mielelläni suosittelen. No oli suoja mikä tahansa, niin kuukautiset on yhtä kamalat oli helle tai ei. En ymmärrä miksi niitä teininä odotti, kun nykyään haluaa niistä eroon.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:07"]
Onneksi alkoivat 4vrk etuajassa tällä kertaa niin ehtivät loppua nyt kun työt aloitan. Kestivät muutenkin norm lyhyemmän aikaa eli vain 3vrk. Siteitä en kyllä hauduta alapäässäni.
[/quote]
Mullakin kesti vain 3vrk, vaikka yleensä kestää 5-7vrk. Johtuikohan helteistä.
Mua ei tympinyt edes siteet, kun ne imi kivasti hikeä samalla, eli siteen kanssa oli kivempi olo, kuin muuten näin helteellä alushousut hikisenä.
[/quote]
Mulla kesti myös vain 4 vrk vaikka yleensä kestää 6. Olivat selvästi niukemmat kuin yleensä. Mä toivon, että helteitten, eikä raskauden syytä..
Jep, sama ongelma. Iljettävä side hautuu oikein housuissa ja tuntuu että se varmasti haisee vaikka usein vaihtaakin. Muutenkin kun on menkkojen aikaan jotenkin uupunut ja v-mäinen olo, niin tämä helle oikein moninkertaistaa sen.
Miten niin? Siinähän ne menkat menevät samalla tapaan kuin muutenkin, mitäs niistä nyt ylimääräistä stressiä ottaa? :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:04"]Käytä kuukuppia
[/quote]
Mä en ainakaan käytä.
Onneksi alkoivat 4vrk etuajassa tällä kertaa niin ehtivät loppua nyt kun työt aloitan. Kestivät muutenkin norm lyhyemmän aikaa eli vain 3vrk. Siteitä en kyllä hauduta alapäässäni.
Tamponin kanssa pärjää. Toki on inhottavaa, kun on turvoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus vasta muistutti, että minullahan on myös menkat tällä hetkellä. Kuppi on kyllä näillä ilmoilla ehdottomasti mukavin. Mikään ylimääräinen ei hiosta, ei tunne valuvaa vuotoa, pystyy urheilemaan, menemään rannalle ja uimaan.
Samaa tamponin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:35"]
Pitäkää kaikki menkkavuotonne ja hautovat haisevat siteenne omana tietona !. Fiksu nainen ei huutele haisevista menkoista yhtään kenellekään. Sama koskee ulosteen laatua/koostumusta ja haisevuutta koskevat kirjoitukset. Kaikki tietävät, että ulosteet ja eritteet haisevat kuumalla. Pitääkö siitä meuhkata kaikkien nähden/kuullen..? Yksinkertaiset puhuvat ja viisaat vaikenee.
[/quote]
Jos kohtelias olisit, niin olisit ollut kommentoimatta.
[/quote] Halusin antaa ajattelemisen aihetta yksinkertaisille wt muijille !!! Voisitteko vielä kirjoittaa tänne valkovuodon koostumuksesta ja hajusta ? Mites ne pieruanalyysit ja sperman haju pillussa ja ripulikakan väri ja haju ? Mites se kullitahna esinahan alla ? ,miltä se näyttää ja haisee wt lutkan nenään ?... Ai saatana kun on jännää nauraa eritteille, tuliko yllätyksenä ett ne haisee?
[/quote]
Sulla on hiukan vakavampia ongelmia kuin endometrioosi...
[/quote]
nyt mä repesin totaalisesti XDDD