Onko sinut viety juoppoputkaan?
Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Sitten aloin ymmärtää että alkoholi ei sovi minulle.
Lopetin käytön kokonaan.Onko sinut joskus viety juoppoputkaan?
Kommentit (116)
Kauheata jos vievät sinne mielenterveyden kanssa kamppailevia. Ei ole heidän paikka putka todellakaan!
Pari kertaa 90-luvulla nuorena neitosena.
Kisahallin putkaan 20 jotain vuotiaana. Oli ihan super elämys :D aamulla yliopiston ravintolaan ja sain siellä syötyä pelkkää salaatinkastiketta.
Ohhoh. Millaisia "mammoja" tällä sivustolla nykyisin oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Millaisia "mammoja" tällä sivustolla nykyisin oikein on?
Nykyään lähes raittiita. Jos jossain on tarjoilu, pitää yhä varoa ettei mene liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu jo yleissivistykseen että on ollut putkassa,
Ja tällä viestillä 43 yläpeukutusta. Ei hitto, mitä porukkaa täällä on. 😅 Itse olen tavallinen ihminen, kouluttautunut jne. En tosiaankaan ole ollut poliisien kanssa tekemisissä.
Selviämisasemalla olen ollut yhden kerran, ja oikeastaan aika turhaan, jos poliisit vain olisivat älynneet katsoa laukkuni sivutaskuun, jossa kotiavaimeni olivat.
Taisin nuorempana olla ainakin 25 kertaa pehmeellä betonilla.nyt näi keskiiällä en ole ollut kuin pari hassua kertaa.ja viime kerrasta on yli kymmenen vuotta.silloin nuorempana ei ollut 80- 90 luvulla kuin petonilattia. Tossa kymmenen vuotta yli takaperin oli sinne saatu keltaiset muovipäällysteiset patjat.vittumaista siellä on viettää se noin 8 tuntia.kun ei välttämättä saa unta.kun viereisessä putkassa aina kiljuu ja rummuttaa joku paviaani ja marakatti että pitää saada lääkkeet ja päästä pois täältä.ne huutaa niiin kuin ne ois loppuiäksi teljetty sinne...kerran jouduin nuorempana samaan aikaan putkaan ja päästiin vielä samaan putkaan yhden puujalka retun kanssa...retu oli mun vanha tuttu jäi junan alle ja menetti toisen jalan polvesta alaspäin jossa oli proteesi.se kulki aina fillarilla ja keräsi tyhjiä pulloja.aina sillä vaikka oli köyhä niin jotain oli että pärjäs.se oli oikea saalistaja,keräs ja mui kaikkea.mutta brekku maistui vähä liikaa..sanoi retulle putkassa että hitto täällä ei saa unta.retu sanoi sama vika,pistetään tupakaksi...ihmettelin että nehän takavarikoi kaikki röökit...retu sanoi poika sulla ei oo tällaista jemmaa kuin mulla.se oli proteesin sisään piilottanut säkiä,matskun ja stidejä.poltettiin puoleen väliin.niin putkan ovi lävähti auki.vartiat sanoi nyt röökit sammuksiin ja tutki meidät.mutta retun puujalkaa eivät osaneet tutkia.jonkun ajan päästä sama uudestaan.ja vartiat ihmetteli mistä ne tupakkaa saa.ei taaskaan kajoneet retun jalkaan.me sitten nukuttiin jonkun aikaa ja kun herättiin niin vedettiin taas röökit.vartiat ei enää tulleet.sitten oli jo aamu ja päästiin pois.vartiat sanoi että mitä miehiä te oikein olette.emme ole tullaisia velhoja ennen nähneet jotka tyhjästä taikoo tupakkaa...ei kerrottu mikä oli pelin henki.onneksi sitä on jo niin rahallinen näin melkein 60 vuotiaana ettei putkassa ole tarvinut olla.mutta on mukava muistella menneitä.terv.puistolan juke.
Ei ole. Koppiin kahdesti aikoinaan.
On joo 5-vuotiaana päiväkodista vietiin tutustumaan poliisilaitokselle.
En ole. En voi edes kuvitella mitkä fiilikset olisi, kun aamulla heräisi PUTKASSA...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu jo yleissivistykseen että on ollut putkassa,
Ja tällä viestillä 43 yläpeukutusta. Ei hitto, mitä porukkaa täällä on. 😅 Itse olen tavallinen ihminen, kouluttautunut jne. En tosiaankaan ole ollut poliisien kanssa tekemisissä.
No yksi bimbo selitti sossuvirkailijalle ettei hänen poliisin kotietsinnässään mitään ihmeellistä ole kun kaikillehan kotietsintöjä tehdään.
nauratti tuo viimeinen lause poliisi odottamassa avainta 😁