Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut viety juoppoputkaan?

Vierailija
26.07.2021 |

Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Sitten aloin ymmärtää että alkoholi ei sovi minulle.
Lopetin käytön kokonaan.Onko sinut joskus viety juoppoputkaan?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nuorena kyllä tuli joskus juotua itsensä niin kamalaan kuntoon, että ilman kavereiden huolenpitoa varmasti olisin joutunut.

Vierailija
22/116 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut yli 20-vuotta sitten. Eipä ollut ihmeellinen kokemus.

Sosiaaliluokasta tämä ei kerro mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja elokainallisten tapaan annoin vain yhden tähden tuolle majoituslaitokselle. Lattialla vain keltainen patja, ei tyynyjä, ei lakanaa ja ei peittoa, aamupalasta puhumattakaan. Myös palveluskunnan asenteessa oli toivomisen varaa.

Vierailija
24/116 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
25/116 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun luulin kaverini olevan kotona eikä ollutkaan. Jointuomiset sitten siellä rappukäytävässä ja joku kyylä soitti kytät. Ihan olisin vaan yöpyny rauhassa siellä rappukäytävässä kun junat ei enää. Kulkenu. 4 krt ollu selviämisasemalla ja 20 krt katkolla ja 10 krt sairaalassa. T: Pro-juoppo.

Vierailija
26/116 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/116 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 17v. jouduin rockfestareilla juoppoputkaan; sammuin.

Ja kotiin tietenkin jokin sosiaalilautakunnan lappu.

Tulipa koettua tuokin :D

Vierailija
28/116 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vanhapoika Teuvo.Kirkasta viinaa paljon ja nopeasti.Lähes aina kun joi alkoholia joutui vaikeuksiin.

Monta kertaa humalassa loukkasi itseään.Hävitti humalassa useamman kerran puhelimensa.Juoppoputka tuli hyvin tutuksi paikaksi.Ainakin 50 tai enemmän putkareissuja oli.Nyt Teuvo on raitistunut alkoholisti.

Alkoholin käytöstä tullut lievä aivovamma.40 vuotiaana sai eläkkeen.

Vierailija
29/116 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerran. Otin järjestysmieheltä senkan nenästä kun tarttui ensiksi ruoteliin.

Vierailija
30/116 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan tänään niin tapahdu.

Vierailija
31/116 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, kun olin yli 40 v kun jouduin ekan kerran putkaan. Sen jälkeen ollut muutaman kerran.

Vierailija
32/116 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttä vietiin ja vielä kädet ja jalat laitettiin yhteen raudoilla. Kaverini kimppuun käytiin ja häneltä varastettiin puhelin. Kun poliisit tulivat niin en sasnut selittää tilannetta ja minun vain käskettiin poistua. En poistunut tietenkään, kun kaverini oli shokissa. Lopulta minua alettiin kantaa maijaan ja tietysti sätkyttelin vastaan, jolloin laitettiin ensin käsiraudat ja sitten jalkoihin myöskin ja nämä sitten yhteen. Kiva oli maata mahallaan auton lattialla kuoppaisella tiellä.

Vierailija
33/116 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu 16-vuotiaana kun juoksin kyttiä karkuun.

Vierailija
34/116 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämäkin yllättävän yleistä. En itse tunne ketään, jonka tietäisin juoppoputkaan joutuneen.

No toisaalta, ehkä tämä onkin sellainen asia, josta kerrotaan anonyymina helpommin.

Kehut kaikille teille juoppoputkassa käyneille ja sittemmin raitistuneille.

Vierailija
35/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, olin hukannut kenkäni jonnekin jo ennen putkaan joutumista. Kotiin palasin paljain jaloin.

Vierailija
36/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen täysi juoppo mutta onneksi en täyskännissä pahasti sekoile vaan lähinnä itken ja kolhin itseäni pöytiin yms.

Vierailija
37/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu 16-vuotiaana kun juoksin kyttiä karkuun.

Olen myös juossut poliisia karkuun.Poliisi huusi Seis tai ammun.Poliisi oli nopeampi juoksija sai minut kiinni.

Sitten vietin yön juoppoputkassa,

Vierailija
38/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alempaa sosiaaliluokkaa.

Näin sitä voi itselleen uskotella. Tosiasiassa juoppoja löytyy joka sosiaaliluokasta. Meilläkin asui naapurissa (asutaan ”hyvällä” alueella keskustassa, taloyhtiössä vain omistusasuntoja) dosenttitadon mies, joka oli korkeassa virassa. Mutta niin vain useampaan otteeseen sen sai taluttaa kotiinsa, kun örvelsi ku*et ja pa*kat housuissa kontaten pihalla. Ihme kyllä hoisi työnsä, mutta suoraa sieltä baarin ja iltayhdeksän aikoihin umpitunnelissa kotiin. Sisälle asti ei yleensä selvinnyt omin avuin, milloin oli avaimet hukassa jne. Onneksi muutti pois, kun avovaimo jätti juurikin tämän alkoholin käytön takia. Naapurit niin kilttejä, että auttoivat aina sen sisälle, tosiasiassa olisi pitänyt soittaa poliisit paikalle.

Vierailija
39/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ikinä viety moiseen paikkaan!

Enkä tunne kyllä ketään, joka olisi sinne joutunut.

Huh huh!

Vierailija
40/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus oli vähän turhan rautainen. Muutama kerta juoppoputkassa ja kerran pidätettynä - jälkimmäisessä sellissä ei ollut edes sitä keltaista patjaa. Tuli äkkiä äitiä ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä