Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut viety juoppoputkaan?

Vierailija
26.07.2021 |

Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Sitten aloin ymmärtää että alkoholi ei sovi minulle.
Lopetin käytön kokonaan.Onko sinut joskus viety juoppoputkaan?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole milloinkaan ollut kunnon humalassa.

Vierailija
82/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerta oli 1984 ei enää sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen kotona ja juon vain hyvien ystävien seurassa.

Vierailija
84/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 17v rokkijuhlilta, kun sammuin poliisin näköpiiriin.

Vierailija
85/116 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuuluu jo yleis-sivistykseen että on viety juoppoputkaan ainakin yhden kerran.

Vierailija
86/116 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viety, olen joutunut, olen hakeutunut.

Rip villi nuoruus ja Kisahallin juoppoputka<3

Vierailija
87/116 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai, olen herännyt sieltä kymmeniä kertoja.

Vierailija
88/116 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, ja senkin kerran kun olisin sinne kaverini kanssa pyrkinyt ei huolittu!

Oltiin alta kaksikymppisiä ja lähdettiin Helsinkiin hummailemaan mikä ei tarkoita sitä että olisimme juoneet mitään. Olimme täysin selvin päin.

Kävi sitten niin että olimme katsoneet juna-aikataulin väärin ja viimeinen juna meillepäin oli mennyt jo 23.00. Siellä sitten haahuiltiin rautatieasemalla ja mietittiin että mitäs nyt, seuraava menee vasta aamun tunteina. No, keksittiin etsiä poliisi käsiimme ja pyysimme että voisiko hän järjestää meidät putkaan yöksi, emme halua olla kadulla eikä se tuntunut turvalliselle vaihtoehdolle. Asemarakennus meni kiinni eikä siellä voinut siis yöpyä, en tiedä miten on nykyään.

No poliisit sanoivat että ette te sinne voi mennä, humalaisia täynnä. Mutta vielä menee juna Riihimäelle, menkää sinne ja kysykää jos siellä olisi paremmin tilaa.  Ja tuumata toimeen, lähdimme sinne. Siellä kuitenkin sama, putka täynnä mutta yksi poliisi lupasi viedä meidät takaisin asemalle ja tulla pyytämään siellä työskenteviltä että voisivatko he avata meille oven että saamme olla sisällä yötä.

Ja se onnistuikin. Siellä aseman penkillä sitten torkuttiin muutama tunti.

kaiken laisia reissuja me teimme, mutta tämä oli ainoa kerta kun putkaan pyrimme eikä edes huolittu!

Vieläkään en humalaan ole itseäni juonut, viiniä kyllä saatan ottaa pari lasia juhlissa. Pärjään mainiosti ilman Alkon tuotteita.

Vierailija
89/116 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena miehenä kookos viina kännien takia niin pahasa agressiivisessa kunnossa käsi jalka raudat valmiiksi poliisi auton mennessä sanoin en halua lähteä. putkassa vaxi veti pataan kun ukailin sen perhetä.

Vierailija
90/116 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar o ja viäl mont kertaa.Nyt ei ennää vier.

Vierailija
91/116 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ihan tavalliseen kyllä. En tiennyt, että juopoille on omansa? Poikkeaako ne jotenkin tavallisista?

Minäkin mietin että onko noilla jotain eroa.

Minulle tehtiin kotietsintä kannabiksen takia. Putkaan laittamista ei perusteltu mitenkään, veikkaan että se oli kosto siitä että en avannut ovea ja poliisit joutuivat odottamaan että saivat avaimen.

Vierailija
92/116 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta siitä on jo lähes 40 vuotta.

Vierailija
93/116 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
94/116 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ootte kovia Suomimiehiä.. Ihmetelkää sitten nais asioitanne reppanat. 😁

Vierailija
95/116 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
96/116 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v nainen, koskaan en ole ennen ollu, tänä aamuna sieltä luuni keräsin, vedin ananas lonkeroa kaksin käsin tulin nopeasti humalaan, talutettiin ulos baarista, nukuin maassa, en päässy taxin kyytiin, joku järkevä meni soittaa poliisille. Elämäni noloin kamalin pelottavin kokemus, loppu juominen, ei enää ikinä!

Vierailija
97/116 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
98/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei viedä mutta kyllä on viety.

Vierailija
99/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En juo alkoholia siinä määrin, että olisi aihetta. Kolhin itseäni väsyneenä ilman päihteitäkin.

Vierailija
100/116 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi