Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut viety juoppoputkaan?

Vierailija
26.07.2021 |

Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Sitten aloin ymmärtää että alkoholi ei sovi minulle.
Lopetin käytön kokonaan.Onko sinut joskus viety juoppoputkaan?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa.

Viimeisestä jo tosin 11 vuotta.

M49

Vierailija
42/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 kertaa.

Viimeisestä jo tosin 11 vuotta.

M49

5 kertaa on jo hyvä saavutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alempaa sosiaaliluokkaa.

Eikös siellä ole ihan MEPpejä yöpynyt?

Vierailija
44/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan, kun olin yli 40 v kun jouduin ekan kerran putkaan. Sen jälkeen ollut muutaman kerran.

Ikä painaa. Pää ei kestä viinaa niin kuin ennen...

Vierailija
45/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alempaa sosiaaliluokkaa.

Onko Hakkarainen joskus viety putkaan?

Vierailija
46/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alempaa sosiaaliluokkaa.

Onko Hakkarainen joskus viety putkaan?

Luulen, että kerta ei riitä...

Vierailija
47/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu jo yleissivistykseen että on ollut putkassa,

Samaa mieltä!

Vierailija
48/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, noin 20 vuotta sitten. En normaalisti juo juurikaan. Sinä päivänä eksäni oli kärttänyt minua baariin, jotta voisimme vatvoa eroamme. En halunnut, mutta hän ei hyväksynyt kieltävää vastausta (hän oli sellainen intensiivinen, manipuloiva tyyppi). Ja juu, otan kyllä silti teoistani vastuun. Keskustelu oli hyvin stressavaa ja ex kantoi viinaa pöytään. Joissain vaiheessa kontrolli meni ja humalluin liikaa. Pohjalla aika raskas lääkitys, joka voimistaa alkoholin vaikutusta. Lähdin suuttuneena yksin ulos, aikomuksenani kävellä kotiin, mutta olin niin sekava, että poliisi poimi minut kyytiin oman turvallisuuteni takia. En vain tunnistanut poliisia poliisiksi ja siksi vastustelin ja päädyin vielä rautoihin ja sain sakot päälle. Meni hyvän aikaa, ennen kuin tajusin, että olin putkassa, enkä jonkun hullun psykopaatin kellarissa (liikaa poliisisarjoja?). Aamulla olo oli lievästi sanottuna nolo.

Normaalisti nautin alkoholia harvoin ja vähän kerrallaan (yleensä yhden annoksen), viimeksi jouluna lasin viiniä.

Vierailija
49/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä koko aikuisikäni käyttänyt alkoholia monasti enemmänkin kuin olisi ollut kohtuullista, putkaan ei ole koskaan kuitenkaan viety. Toisaalta rähinägeeni puuttuu täydellisesti ja jotenkin onnistun aina selviämään kotiin asti, äärimmäisesti keskittyen mutta kuitenkin. M55

Vierailija
50/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI koskaan mutta olen nähnyt kun Vangilla oli loma loppunut, ja pitänyt palata vankilaan oli niin kännissä , ettei omin jaloin päässyt sinne .

Niin toinen vartija kanto pää puolesta ja toinen jalkopäästä tämän näin kun 15- vuotta sitten kulki se Linja- auto Muhoksen Pelson vankilan kautta , jolla menin Ouluun nyt mikään Linja- auto ei ole kulkenut täältä päin missä asun juuri tuon vankilan kautta.

Tuo tapahtuma jäi niin Mieleen.

Ja siinä näki jos vain minkä laista vankia aiemminkin joskus kertoin tästä.

No Eli ei luojan kiitos ole viety putkaan.

Vierailija
51/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En tiedä, mitä pitäisi tapahtua, että jotain noin absurdia kävisi. Pyrin elämään asiallisesti muita ja itseäni kohtaan. 

Vierailija
52/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä. Tuli juotua aivan liikaa, eikä silloin tiennyt omia rahojaan. Oli yksi elämäni kamalimmista viikonlopuista.

Vierailija
53/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkatti! Miten ihmeessä normaali ihminen voi päätyä putkaan? No ei kyllä mitenkään. Mitä ihmeen alemman luokan epäsikiöitä täällä kirjoittelee kun vähintään joka toinen vastanneista on ollut putkassa?!?

Vierailija
54/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O tempora kirjoitti:

Hyi helkatti! Miten ihmeessä normaali ihminen voi päätyä putkaan? No ei kyllä mitenkään. Mitä ihmeen alemman luokan epäsikiöitä täällä kirjoittelee kun vähintään joka toinen vastanneista on ollut putkassa?!?

Ehkä jotkut oppii elämään vasta kun asiat on opittu kantapään kautta.

Vierailija
55/116 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut juoppoputkassa mutta muuten kyllä kiinni otettuna poliisivankilassa muutaman yön.

Vierailija
56/116 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 1983.

Vierailija
57/116 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä (17v), tosin olin odottelemassa putkassa noin vartin verran ja sitten sain kyydin lastenkotiin yöksi. Asuin silloin eri paikkakunnalla opiskelujen takia ja isä kävi hakemassa minut seuraavana aamuna ja heitti kotiini.

Vierailija
58/116 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorena ja hölmönä monta kertaa.

Vierailija
59/116 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yli 35 vuoteen.

Vierailija
60/116 |