Onko sinut viety juoppoputkaan?
Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Sitten aloin ymmärtää että alkoholi ei sovi minulle.
Lopetin käytön kokonaan.Onko sinut joskus viety juoppoputkaan?
Kommentit (116)
Parikymppisenä muutamia kertoja, ei niissä silloisissa piireissä kukaan sen kummemmin välittäny...
Vierailija kirjoitti:
Syyttä vietiin ja vielä kädet ja jalat laitettiin yhteen raudoilla. Kaverini kimppuun käytiin ja häneltä varastettiin puhelin. Kun poliisit tulivat niin en sasnut selittää tilannetta ja minun vain käskettiin poistua. En poistunut tietenkään, kun kaverini oli shokissa. Lopulta minua alettiin kantaa maijaan ja tietysti sätkyttelin vastaan, jolloin laitettiin ensin käsiraudat ja sitten jalkoihin myöskin ja nämä sitten yhteen. Kiva oli maata mahallaan auton lattialla kuoppaisella tiellä.
Irroitettiinko nuo vasta putkassa?
Kerran olen ollut. Aamulla herätessäni siitä kuzenkeltaiselta patjalta mieleen heräsi ajatus ryyppäämisen lopettamisesta eli pohja oli ns. saavutettu. En ihan silloin vielä lopettanut, mutta aika pian sen jälkeen aloin raitistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Putkaan meno on aina vapaaehtoista eli sinne ei joudu.
Mua 55kg painavaa naista on kannettu kyllä putkaan niin että yksi poliisi per raaja. Ei ole hauskaa mutta naurattaa vähän silti... :D
Nyt 5v ja risat raittiina.
On viety sen verran useasti, että alkoi surettamaan kun kisiksen juoppoputka suljettiin. Terkut poliisille ja kiitos muistoista<3
Vierailija kirjoitti:
On viety sen verran useasti, että alkoi surettamaan kun kisiksen juoppoputka suljettiin. Terkut poliisille ja kiitos muistoista<3
😂
En ole juopottelun takia joutunut putkaan, mutta kaksi kertaa kannabiksen kasvatuksen takia. Se ei voi olla laillinen syy putkaan laittamiseksi, mutta poliisi tekee mitä haluaa.
Ju, olin muuttanut opiskelemaan vieraaseen kaupunkiin ja lähdin toikkaroimaan väärään suuntaan talvipakkasella baarista. Kävin lopulta maahan lepäilemään kun en muistaakseni enää jaksanut pähkäillä missä olen. Putkaan onneksi poimittiin, maijareissusta ja poliiseista en muista yhtikäs mitään. Keltaisen patjan ja orastavan paniikkikohtauksen seuraavana aamuna muistan oikein hyvin.
Kyllä ja monta kertaa mutta ei enää viime vuosina.
Kyllä siitä taitaa olla jo 37 vuotta kulunut kun viimeksi olin.
Ei ole viety juoppoputkaan, en yleensä tee mitään sellaista, että sinne päätyisin. Pitäiskö kokeilla?
Enpä enää ihmettele palstan "keskustelujen" tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viety juoppoputkaan, en yleensä tee mitään sellaista, että sinne päätyisin. Pitäiskö kokeilla?
Sehän kuuluu jo yleis-sivistykseen että on ollut juoppoputkassa.
Ei ole, ja senkin kerran kun sinne kaverini kanssa pyrimme ei otettu!
Kävi niin että kun oltiin nuoria ja lähdettiin oikein isoon maailmaan ihan Helsinkiin asti ja aika kului huomaamatta niin että viimeinen juna oli jo mennyt.
No menimme rautatieaseman poliisille ja pyysimme voisivatko he järjestää niin että pääsemme putkaan nukkumaan, ei päästäneet. Sanoivat että putka on täynnä mutta Riihimäelle asti menee juna menkää sinne ja kysykää sieltä.
Niin tehtiin, mutta sama siellä, ei ottaneet. Yksi poliisi kuitenkin lähti meidän kanssa rautatieasemalle joka oli suljettu siihen aikaan vuorokaudesta, etsi jonkun asemalla päivystävän miehen ja sanoi että annatko noitten likkojen nukkua odotushuoneessa? No lupa saatiin ja yö meni Riihimäen aseman penkillä, aamulla sitten junalla eteenpäin kotia kohti.
Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, oltiinpa vain kaksi keskenkasvuista likkaa pitämässä hauskaa. Hyvät muistot siitä jäi ja vieläkin on valokuvia muistona siitä reissusta.
Vierailija kirjoitti:
Yö juoppoputkassa spurgujen kanssa karmea kokemus.
Täh, oliko samassa huoneessa muitakin kuin sinä? :D Itse olin ainakin yksin putkassani :D
Kyllä. Kerran, mutta se ei ollut minun syy vaan helvetillinen humalan.
Kahdesti joutunut, kunnes kovaankin kalloon upposi mielialalääkkeiden ja alkoholin yhteensopimattomuus. Siinä menee noiden lääkkeiden kanssa huppu himmeeksi salakavalasti ja äkkiä. Ensin tuntuu pitkään, etteihän tää viina mee päähän kuten ennen, mutta yhtäkkiä onkin sitten filmi katki.
Eipä onneksi oo tarvinnu tähän ikään mennessä N56 yöpyä kertaakaan putkassa. Jos otan, otan kotona yksin ja kohtuudella. Kyllä se on mukavaa herätä omassa sängyssä ja kirmasta siittä aamukahvin keittoon.
Naapurinäijä oli pahalla päällä.Huusi ja piti kovaa meteliä myöhään illalla.Sitten tuli poliisi.Naapurinäijä vietiin juoppoputkaan.