Kuinka moni tunnustaa tehneensä lapsen, että
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:13"]Kylläpä vain tätä tapahtuu hyvinkin paljon vaikka täällä kuinka esitetään närkästynyttä. Ja miehet todellakin jäävät, koska tahtovat tehdä "oikein".
[/quote]
Ka sitten ssa
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:13"]Kylläpä vain tätä tapahtuu hyvinkin paljon vaikka täällä kuinka esitetään närkästynyttä. Ja miehet todellakin jäävät, koska tahtovat tehdä "oikein".
[/quote]
Ka sitten ssa
[/quote]
Sori : D puhelin lipsahti kädestä :D
No en kyllä voi... oltiin erottu jo mutta naitiin kuin kanit kun nähtiin viikonloppuisin baarissa. Ja sitten mä olinkin yhden kerran jälkeen raskaana ja kaikki tekemäni suunnitelmat heitti häränpyllyä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:09"]
Mies teki lapsen etten itse jättäisi.
[/quote] hah, miksi et käyttänyt kierukkaa tai syönyt pillereitä
[/quote]
*huokaus* idiootti.
En ikinä tekisi lasta tuollaisessa tilanteessa. Päätin jo nuorena, että teen lapsia vasta kun aloite tulee miehen puolelta. Nyt olen raskaana, joulukuussa laskettuaika ja mies haluaa kaksi lasta. Itselläni ei ole ollut vielä vauvakuumetta edes, mutta koska ikää on jo yli 30-vuotta niin ajattelin että mikäs jottei.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:09"]Mies teki lapsen etten itse jättäisi.
[/quote]
Huijasi ehkäisyssä.
Miten se lapsen teki sun haluamatta/tietämättä? :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:09"]
Mies teki lapsen etten itse jättäisi.
[/quote] hah, miksi et käyttänyt kierukkaa tai syönyt pillereitä
[/quote]
Ei silloin ollut kierukoita nuorille. Pillerit melkein aloitin, mutta sen ajan oloissa sillä miehellä oli muhun henkinen yliote-hän oli mua paljon vanhempi-, enkä aloittanut pillereitä vasta kun lapsi oli syntynyt ja itsenäisyyteni kasvoi.
Huhuh.. Mä en kyllä edes haluaisi olla miehen kanssa, joka lähtisi ellen olisi raskaana. Mitä siitä saa itselleen, onnettoman puolison ja huonon omantunnon? En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei minua todella rakasta ja on kanssani vain velvolliauudentunnosta. Kumppanin onni on myös minun onneni. Raskaaksi hankkiutuminen pitääkseen miehen kuulostaa todella, todella säälittävältä ja surulliselta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 14:48"]
mies ei jättäisi?
[/quote]
Eipä onnistuisi. Jätän kaikki naisetjotka panen paksuksi. Nyt ja myös 50 vuoden päästä. Hiljaa saatana!
Hyvinhän se pallo jalkaan - menetelmä toimii nykyäänkin. Pitää vain valita oikea mies, sellainen, joka välittää muiden mielipiteistä ja on ns kunnollinen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:16"]
Hyvinhän se pallo jalkaan - menetelmä toimii nykyäänkin. Pitää vain valita oikea mies, sellainen, joka välittää muiden mielipiteistä ja on ns kunnollinen.
[/quote]
Toivottavasti tää oli sarkasmia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Toivottavasti tää oli sarkasmia.
[/quote]
Ei ollut.
Tiedän erään likan, joka lopetti e-pillereiden syömisen mieheltä salaa..ja pian olikin paksuna.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:21"]Minä...
[/quote]
Jäilä mies?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:21"]Minä...
[/quote]
Jäilä mies?
[/quote]
Siis jäikö mies?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:22"]
Tiedän erään likan, joka lopetti e-pillereiden syömisen mieheltä salaa..ja pian olikin paksuna.
[/quote]
Ja sitten tuli ero? Mikä olisi varsin ymmärrettävää, jos mies tulee tuolla tavoin törkeästi huijatuksi.
No melkein kaikki naiset. Nehän ampuukin pellolla juoksevia lapsia jos olosuhteet on suotuisat!
Siinä ei yhden lapsen elämä paina mitään - saati miehen. Naisten julmuudella ei ole rajoja.
Kylläpä vain tätä tapahtuu hyvinkin paljon vaikka täällä kuinka esitetään närkästynyttä. Ja miehet todellakin jäävät, koska tahtovat tehdä "oikein".