Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tunnustaa tehneensä lapsen, että

Vierailija
05.08.2014 |

mies ei jättäisi?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:09"]Mies teki lapsen etten itse jättäisi.

[/quote]

Miten se lapsen teki sun haluamatta/tietämättä? :)

Vierailija
42/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"]

Tiedän yhden, joka hankkiutui raskaaksi kun mies oli jo kyllästymässä. Mies ei tietenkään jättänyt.

[/quote]

olitko osallisena kyllästymiseen? miten tiedät noin tarkkaan toisen miehen kyllästymiset? happamia...?

[/quote]

:)

Taas löytyi yksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pakottaminen on henkistä väkivaltaa ja aivan yhtä julmaa kuin naisen pakottaminen äidiksi. Minkälainen ihminen on niin itsekeskeinen, että viis välittää muiden ihmisarvosta ja oikeudesta tulla kohdelluksi arvostavasti ja toteuttaa vain omia prinsessamaisia mielihalujaan muista välittämättä?

En ole mikään moraalinvartija mutta tuo on sellainen riman alitus, että en voisi koskaan olla esim. tuollaisen naisen ystävä. Miehet eivät ole siitosoreja eivätkä lapset oikkuja, joita toteutetaan välittmättä lainkaan siitä, kenet tuomitsee lapsen vanhemmaksi. Lapsilla on lähtökohtaisesti oikeus syntyä toivottuina. On äärimmäisen julmaa pakottaa joku vanhemmaksi vastoin tahtoaan.

Veikkaan, että tällaiset naiset menevät monessa muussakin kohtaa siitä, mistä aita on matalin. Totuus ei ole tärkeää, ihmissuhteet on tehty korvattaviksi, kaikesta voi valehdella jne. Tällaiset heikot ihmiset sitten ihmettelevät ja vikisevät, miksi mies ei rakasta, miksi lapset oireilevat ja miksi ihmeessä elämä ei sujunutkaan niin kuin piti. Jos ei ole elämässä tehnyt yhtään asiaa ns. oikein vaan kaikki on huijattu, muita ihmisiä siinä sivussa satuttaen, niin ei ole ihme, ettei se elämä kovin autuasta ja onnellista ole. Onnellisimmat ihmiset ovat niitä, jotka oikeasti voivat elää valintojensa kanssa ja mikä tärkeintä, eivät joudu häpeilemään ja salaamaan niitä muilta.

Vierailija
44/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:09"]

Mies teki lapsen etten itse jättäisi.

[/quote] hah, miksi et käyttänyt kierukkaa tai syönyt pillereitä

Vierailija
45/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 50-luvulla tuo varmaan vielä toimikin, mutta eiköhän nämä nykyäijät ota lähinnä ritolat ap:n mainitsemassa tilanteessa... Itse ainakin pelkäisin, että jos lapsi ei olisi yhdessä suunniteltu, mies saattaisi nostaa kytkintä.

En minä ainakaan haluaisi, että joku asuisi kanssani samassa asunnossa siksi, että olisi lapseni isä. Minä haluan puolison, joka on valinnut juuri minut siksi, että olen hänelle se rakkain.

Vierailija
46/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:27"]

Minä. Eka oli oikeasti puhdas vahinko, ei ollut tarkoitus raskautua mutta tulipa todettua että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Se oli siis yhteinen moka, kaksi muuta lasta tein siksi että halusin uuden vauvan ja että mies ei jättäisi meitä.

Vaan kyllä se jätti, 10v kuitenkin oltiin yhdessä.

Ja häpeäkseni tunnustan että kun löysin uuden miehen niin aika nopeaa poistatin kierukan ja raskauduin. Ollaan nyt onnellinen perhe. Miehet kaipaa pientä painoostusta.

[/quote]

Jos nykyinen miehesi paljastuu väkivaltaiseksi, please älä itke että miehet on sikoja. Katso vain peiliin ja muista "Sitä niittää mitä kylvää"

[/quote]

No lapsikin on jo kohta 4v.. Mies on kiltti ja hyvä isä kaikille lapsille. Ei ehkä juuri mua sytytä, mut lapset on tärkeintä. Nykyään siis näin.

[/quote]

Mitäköhän tekisit, jos miehesi päättäisi että haluaa vielä yhden lapsen ja kortsuun pari reikää? Anna kun arvaan, kunnon kilarit ja mies mäkeen? Omia syntejään tuollainen raukka nyt ei ainakaan tunnustaisi.

Vierailija
47/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:27"]

Minä. Eka oli oikeasti puhdas vahinko, ei ollut tarkoitus raskautua mutta tulipa todettua että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Se oli siis yhteinen moka, kaksi muuta lasta tein siksi että halusin uuden vauvan ja että mies ei jättäisi meitä.

Vaan kyllä se jätti, 10v kuitenkin oltiin yhdessä.

Ja häpeäkseni tunnustan että kun löysin uuden miehen niin aika nopeaa poistatin kierukan ja raskauduin. Ollaan nyt onnellinen perhe. Miehet kaipaa pientä painoostusta.

[/quote]

Jos nykyinen miehesi paljastuu väkivaltaiseksi, please älä itke että miehet on sikoja. Katso vain peiliin ja muista "Sitä niittää mitä kylvää"

[/quote]

No lapsikin on jo kohta 4v.. Mies on kiltti ja hyvä isä kaikille lapsille. Ei ehkä juuri mua sytytä, mut lapset on tärkeintä. Nykyään siis näin.

[/quote]

No hyvä jos mies sentään on hyvä vanhempi lapsille, sä tuskin pystyt mitään henkisesti tasapainoisia ihmisiä kasvattamaan. Olen nähnyt näitä mulkkuvanhempien lapsia ja aika kauheaa jälkeä se on.

Vierailija
48/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnusta :D

Vierailija
49/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden naisen.

Vierailija
50/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin pelkäsin että mies jättää kun tulin yllättäen (ehkäisystä huolimatta) raskaaksi

Vierailija
51/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:10"]Ennemmin pelkäsin että mies jättää kun tulin yllättäen (ehkäisystä huolimatta) raskaaksi

[/quote]

Ei ne koskaan jätä. Siis nämä upseerikoulun käyneet miehet. Siksipä se lapsi onkin niin kätevä!

Vierailija
52/52 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä ajatus. Kyllä ihmiset on tyhmiä, kenelle tulee edes mieleen toimia noin???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme