Kuinka moni tunnustaa tehneensä lapsen, että
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:21"]Minä...
[/quote]
Jäilä mies?
[/quote]
Siis jäikö mies?
[/quote]
Jäi, ja siksi tein koska tiesin että jää.
Onko miehet koskaan saaneet tietää?
Näitähän on tosi paljon, älkää viitsikö sievistellä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:27"]
Minä. Eka oli oikeasti puhdas vahinko, ei ollut tarkoitus raskautua mutta tulipa todettua että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Se oli siis yhteinen moka, kaksi muuta lasta tein siksi että halusin uuden vauvan ja että mies ei jättäisi meitä.
Vaan kyllä se jätti, 10v kuitenkin oltiin yhdessä.
Ja häpeäkseni tunnustan että kun löysin uuden miehen niin aika nopeaa poistatin kierukan ja raskauduin. Ollaan nyt onnellinen perhe. Miehet kaipaa pientä painoostusta.
[/quote]
Jos nykyinen miehesi paljastuu väkivaltaiseksi, please älä itke että miehet on sikoja. Katso vain peiliin ja muista "Sitä niittää mitä kylvää"
Tiedän yhden, joka hankkiutui raskaaksi kun mies oli jo kyllästymässä. Mies ei tietenkään jättänyt.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"]Tiedän yhden, joka hankkiutui raskaaksi kun mies oli jo kyllästymässä. Mies ei tietenkään jättänyt.
[/quote]
Niinpä. Mitä sukukin sanoisi? Nehän on niin kiva ja komea pari.
Itselläni oli vähän toisinpäin...
Halusin lapsen silläkin uhalla että fuckbuddy katkaisee välit.
Ei siis ollut tarkoitus kahlita äijää vaan käyttää siitokseen.
Näin tyttöystäväni viestihistorian kerran. Kertoi parhaalle ystävälleen jättäneensä pillerit pois juuri tuosta syystä, etten jättäisi häntä. Seuraavan kerran kun olimme alkamassa harrastamaan seksiä, laitoin kortsun nopeasti munaan antaessani suuseksiä ja työnnyin sisään. Tyttöystävä ihmetteli että miksi minulla on kortsu? Sanoin, että pitää edes jotenkin ehkäistä se raskaus. Hän alkoi itkemään ja pyytelemään anteeksi. Panin häntä oikein voimalla, näytti siltä ettei ollut kauhean nautinnollista ja seksin jälkeen sanoin että meidän suhde oli tässä ja kävelin ovesta ulos. Lutkalle lutkan kohtelu.
Kivaa leikkiä pikku perhettä sit :D
Joo tidän yhden puolitutun ja hyvin näyttää onnistuneen. Vaikkakin ero tuli, niin miestä roikutetaan siinä mukana. Koska he ovat ainoa oikea perhe ja tällä verukkeella tulee sitä sun tätä tekemistä/asioiden hoitamista koko ajan
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:10"]Ennemmin pelkäsin että mies jättää kun tulin yllättäen (ehkäisystä huolimatta) raskaaksi
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:27"]
Minä. Eka oli oikeasti puhdas vahinko, ei ollut tarkoitus raskautua mutta tulipa todettua että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Se oli siis yhteinen moka, kaksi muuta lasta tein siksi että halusin uuden vauvan ja että mies ei jättäisi meitä.
Ja häpeäkseni tunnustan että kun löysin uuden miehen niin aika nopeaa poistatin kierukan ja raskauduin. Ollaan nyt onnellinen perhe. Miehet kaipaa pientä painoostusta.
[/quote]
Jos nykyinen miehesi paljastuu väkivaltaiseksi, please älä itke että miehet on sikoja. Katso vain peiliin ja muista "Sitä niittää mitä kylvää"
[/quote]
No lapsikin on jo kohta 4v.. Mies on kiltti ja hyvä isä kaikille lapsille. Ei ehkä juuri mua sytytä, mut lapset on tärkeintä. Nykyään siis näin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"]
Tiedän yhden, joka hankkiutui raskaaksi kun mies oli jo kyllästymässä. Mies ei tietenkään jättänyt.
[/quote]
olitko osallisena kyllästymiseen? miten tiedät noin tarkkaan toisen miehen kyllästymiset? happamia...?
Mies teki lapsen etten itse jättäisi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:58"]
Joo tidän yhden puolitutun ja hyvin näyttää onnistuneen. Vaikkakin ero tuli, niin miestä roikutetaan siinä mukana. Koska he ovat ainoa oikea perhe ja tällä verukkeella tulee sitä sun tätä tekemistä/asioiden hoitamista koko ajan
[/quote]
eikun nyt löytyikin se paha äitipuoli
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:54"]Tiedän yhden, joka hankkiutui raskaaksi kun mies oli jo kyllästymässä. Mies ei tietenkään jättänyt.
[/quote]
Niinpä. Mitä sukukin sanoisi? Nehän on niin kiva ja komea pari.
[/quote]
Just tää! Sukulaisten mielipide ja maine!