Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen haluaa enemmän

Vierailija
26.07.2021 |

Oman empiirisen kokemukseni sekä ystäväpiirini kokemuksien perusteella on usein niin, että nainen on seksuaalisesti aktiivisempi (disclaimer: kun suhde voi hyvin, jos suhteessa on ongelmia muilla osa-alueilla, se naisilla hyvin usein näkyy haluttomuutena) ja miehet usein liioittelevat halujaan ja kykyjään seksin suhteen.

Kun olin sinkkumarkkinoilla, oli minulla ehdoton kriteeri (älkää huoliko, näitä oli monta muutakin) uudelle parisuhteelle että suhde toimii myös seksuaalisesti ja vietti on molemmilla yhtä kova (tämä mielestäni tärkeää monelta kantilta).

Nyt pari vuotta kestänyt suhteeni on ekassa ns kriisissä, koska mies kokee ahdistusta siitä että haluan liikaa ja liian usein seksiä, hän kokee että on liikaa odotuksia. En tietenkään halua että mieheni on asiasta ahdistunut ja työstämme asiaa, mutta voisiko joku selittää miksi näin käy? Miksi mies aluksi haluaa seksiä "koko ajan", selittää miten on niin ja niin aktiivinen ja sitten normiarjessa riittääkin kerran viikossa? Vaikka _nimenomaan_ tästä on paljon keskusteltu aikanaan.

Huom! En halua seksiä koko ajan, mutta mielellään päivittäin, tai nyt ainakin se 4-5 kertaa viikossa pitää minut onnellisena. Haluan leikitellä ja kokeilla uusia juttuja. Ymmärrän toki, että aina ei haluta enkä itsekään ole aina valmis, en koskaan painosta ja luovutan heti jos mies ei aloitteilleni lämpeä. Mutta juuri tästä syystä tämä oli tärkeä kriteeri itselleni, että homma toimii. No ei se nyt toimi, kun mies ei olekaan ihan niin vietikäs kuin antoi aluksi ymmärtää. Ja näin on käynyt myös muutamalle ystävälleni.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on painostanut miestään jo niin paljon, että henkinen yhteys on katkennut.

Vierailija
22/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas on toinen ääni kellossa, kun haluavampi osapuoli on nainen.

Jos tämän sepustuksen oli oksentanut ulos mies, niin kyllä puhuttaisiin kehorauhasta, vonkaamisesta, painostamisesta ym asiaan liittyvästä.

Miksi käytät tästä asiasta verbiä oksentaa? Oletko sitä mieltä,  että a) halukkaita naisia ei ole, tai b) halukkaita naisia ei saisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa oikealta unelmalta 😍 Itseäni vähän hävettää kun vielä yli viisikymppisenä on koko ajan sarvi tanassa ja seksi mielessä uuden naisen kanssa.

Vierailija
24/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän sepustuksen oli oksentanut ulos mies, niin kyllä puhuttaisiin kehorauhasta, vonkaamisesta, painostamisesta ym asiaan liittyvästä.

Miksi käytät tästä asiasta verbiä oksentaa? Oletko sitä mieltä,  että a) halukkaita naisia ei ole, tai b) halukkaita naisia ei saisi olla?

Miksi huomiosi kiinnittyi yhteen verbiin eikä kommentin sisältöön?

Vierailija
25/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole onneksi suhteessa päätynyt tilanteeseen jossa haluni olisi miehelle jotenkin vastenmielistä, päinvastoin. Mutta on kyllä muuten ollut haastavaa löytää mies joka suhtautuisi seksiin samoin. En koe että nykyisessä suhteessa seksielämä olisi oikeastaan hyvää, mutta en kovin helposti lähtisi sen takia vaihtamaan koska kaikki muu sujuu hyvin ja mies kuitenkin kiihottuu minusta, ei paineistu haluistani ja kaikesta voi puhua. Kauheaa olisi päätyä suhteeseen jossa minun päivittäinen seksipuhe ja yleinen kiimaisuus itsessään jo loisi toiselle paineita ja pilaisi välejä. :(

Vierailija
26/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ketju, jossa 5% naisista väittää olevansa normi. Paljon haluava nainen on harvinaisuus. Ja tietysti on täyttä hukkaa jos tällainen nainen seurustelee haluttoman miehen kanssa.

Vierailija
27/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sanottiin, että kun sukupuolet on toisinpäin, niin johan lynkataan miehen toiveet. Ja haukutaan ties millä tavalla. 

Ei kun mikäs se ohje onkaan: "anna parempaa seksiä".

Vierailija
28/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sanottiin, että kun sukupuolet on toisinpäin, niin johan lynkataan miehen toiveet. Ja haukutaan ties millä tavalla. 

Naisilla on oikeus vaatia seksiä. Miehillä ei, koska silloin se on oksettavaa vonkaamista.

Vierailija
29/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa ap kysymykseen. A) miehen libido onkin alhainen tai B) seksi ap:n kanssa on huonoa.

Vierailija
30/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla osataan antaa niitä 'hyviä neuvoja' naisillekin: laihduta, niele, anna kakkosta. Hanki hepeneitä, olet vanha, olet teknisesti huono.

Edelleen sepustuksen oksentaminen on minusta tarpeettoman kova ilmaisu.

Vierailija
31/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on oikeus vaatia seksiä. Miehillä ei, koska silloin se on oksettavaa vonkaamista.

Tämä on juuri se tyypillinen kaksinaismoralismi tällä palstalla.

Vierailija
32/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla osataan antaa niitä 'hyviä neuvoja' naisillekin: laihduta, niele, anna kakkosta. Hanki hepeneitä, olet vanha, olet teknisesti huono.

Edelleen se

Hyvin osaat keskittyä olennaiseen. 

Mutta tuossa on kyllä lista asioita, joilla miehen saa innostumaan seksistä enemmän. Paitsi jos on todella heikko libido.

Vierailija
33/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se

Nuohan ovat hyviä neuoja.

Vierailija
34/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, jollei tykkää peppuseksistä tai jostain muusta, mistä, pitää vaihtaa miestä. Turha sitä on älyttömän haluttomalta vaatia mahdottomia.

Vähäksi aikaa voi haluton mies innostua siitä vallantunteesta, että saa naisen tekemään jotain itselle epämiellyttävää, mutta ei sekään kauaa kestä.

Vierailija
35/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi, muta saan seksiäjokapäivä, kuten haluankin. Ja monestikkin päivässä. Meillä se on normaalia.

Vierailija
36/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman empiirisen kokemukseni perusteella, mies on seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli AINA, toimi suhde taikka ei. Olen mies, niin en ole kaveripiireissäni noita asioita jakanut, enkä kysellyt.

Kerran elämässäni on tosin ollut ajanjakso, että mielummin runkkasin, kun harrastin kumppanini kanssa seksiä, mutta olin silloin narsistin kanssa suhteessa, ja seksin harrastaminen tiesi paljon suuria ongelmia ja riitoja, ja olin muutenkin eropäätökseni silloin tehnyt.

Lopoupäätelmänä onkin, että jos seksihaluja on, mutta ei seksiä, on silloin suhde jo todella pahassa jamassa, eikä poispääsyä ole, sillä jotain perustavanlaatuista on pielessä.

Vierailija
37/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi mies aluksi haluaa seksiä "koko ajan""

Koska alussa on uutuudenviehätystä. Kun se ajan myötä katoaa, ei seksi enää kyseisen ihmisen kanssa kiinnosta niin paljon.

T. Mies

Vierailija
38/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman empiirisen kokemukseni perusteella, mies on seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli AINA, toimi suhde taikka ei. Olen mies, niin en ole kaveripiireissäni noita asioita jakanut, enkä kysellyt.

Kerran elämässäni on tosin ollut ajanjakso, että mielummin runkkasin, kun harrastin kumppanini kanssa seksiä, mutta olin silloin narsistin kanssa suhteessa, ja seksin harrastaminen tiesi paljon suuria ongelmia ja riitoja, ja olin muutenkin eropäätökseni silloin tehnyt.

Lopoupäätelmänä onkin, että jos seksihaluja on, mutta ei seksiä, on silloin suhde jo todella pahassa jamassa, eikä poispääsyä ole, sillä jotain perustavanlaatuista on pielessä.

Meillä on sellanen puolen tusinan viisikymppisen äijän kaveriporukka, saman kylän poikia nuoruusvuosilta. Kerran pari vuodessa vietetään viikonloppu jonkun mökillä ja puhutaan kaikenlaista, myös seksiin liittyviä juttuja. Aika karuja tarinoita kuulee usein, miten joku ei ole saanut vaimoltaan vaikkapa pariin vuoteen, toinen yrittää että jos ostetaan vaimolle uusia auto, niin antaiskohan se sitten, kolmas joutuu jäämään pois reissusta kun pitää toimia kortittoman avokin autokuskina jne jne. Ukot ovat ihmetelleet minun juttujani ja kyselleet, että vieläkö teillä muka on seksiä joka viikko vaikka olette olleet 25v yhdessä?

Itse olen kertonut, että säännöllinen seksi on tärkein syy olla parisuhteessa ja ilman seksiä hommassa ei ole edes mitään järkeä. Päätin erota pari vuotta sitten kun exää alkoi kiinnostaa pullo enemmän kuin kulli. Kalliiksihan se tuli kun ei ollut avioehtoa, mutta rahaahan se vain on. Epäilen, että tästä porukastakin useampi olisi jo laittanut lusikat jakoon, jos olisi aikanaan tullut tehtyä avioehto. Ainoastaan minä ja yksi vuokralla asuva kaveri ollaan laitettu piste epätyydyttävälle suhteelle, muut kärvistelevät ja elättelevät turhia toiveita, vaikka seksi on täysin loppunut jo vuosia sitten. Lapsetkin ovat aikuisia ja muuttaneet kotoa, joten mitään muuta pidäkettä ei ole erolle kuin se omakotitalo tms omaisuus, josta pitäisi vaimolle antaa erossa puolet.

Summa summarum: Kyllä se on suhteessa se naispuolinen, joka määrää onko seksiä vai ei. Miehet ovat todella lapasia näissä asioissa.

Vierailija
39/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon seksiä haluava nainen on harvinaisuus. Seksuaaliterapeuttien mukaan parisuhteiden seksiongelmissa on 99% kyse siitä että miehen mukaan seksiä on liian vähän. 

Vierailija
40/45 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla osataan antaa niitä 'hyviä neuvoja' naisillekin: laihduta, niele, anna kakkosta. Hanki hepeneitä, olet

No ei saa innostumaan sellaista miestä joka ei innostu anuksesta/peräsuolesta tai hepenistä tai laihoista naisista. Meillä minä voisin esim. haluta anaaliseksiä mutta mies on varsin ehdoton siitä että panisi minua pyllyyn vain jos oikeasti koko liitto riippuisi siitä. Ja minulle se taas ei toimi että toinen olisi oksennus kurkussa hommassa mukana. Muuten seksiä on tarpeeksi ja suurin osa ihan hyvää niin ei jää siitä kiinni ettei tykätä kaikesta samasta. 

Mutta varsinkin jos mieheni vielä olisi haluton niin mitä sillä saisi että olisin hoikka (ei mieluisaa hänelle), tyrkyttäisin persettä (todella iso turn off hänelle) tai keikistelisin seksihepeneissä (tykkää mielummin että olen täysin alasti tai vaikka pelkät naisten bokserit päällä). 

Ei kaikki miehet ole samanlaisia, uskomatonta ettei miehet itse tajua ettei joka ukko ole minkään alipainon rajoilla keikkuvan seksihepeneteinin anuksen perässä...

Eikä siis vikaa jos nuo on ne mieltymykset, no shame, mutta ei niillä toisenlaista miestä innosteta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi