Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIPUJA. Naiset?!

Vierailija
05.08.2014 |

Päätin tulla kysyyn täältä josko joku osasi auttaa.

Oon nuori parikymppinen nainen, ja nyt vähä yli viikon verran mulla on ollut pahaa oloa, vatsa ja selkä kipuja jotka joskus tosi voimakkaita. Maakuasento sattuu välillä myös ikävästi...Maha tuntuu koko ajan jotenkin tyhjältä :D Vatsa on toiminu kans huonosti...Selässä tuo kipu on yleensä oikeella alhaalla ja vatsassa keskellä tai alhaalla... Nyt viikon miettimisen jälkeen olen ajatellu soittaa lääkäriin. Mielestäni kyse vois olla jostain vakavastakin. Pelkään vaan lääkäreitä ihan hullusti! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt vain tutkimuksiin rauhassa. voihan olla vaikka suolitukoksen poikanen :)

Vierailija
2/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä lääkäriin, voi olla jotain vakavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei kuulosta kovin vakavalta, mutta mene ihmeessä lääkäriin jos siltä tuntuu. 

Muuten kyllä kuulostaa ihan siltä että sinulla vaan on tavanomaisia ruoansulatusvaivoja. Paha olo ja ontto tyhjä tunne vatsalla viittaa happovaivoihin (närästys, refluksi). Ja nuo alempana olevat vatsavaivat suolistoperäisiin ruoansulatusvaivoihin. 

Vierailija
4/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästystä on kans välillä, mut se helpottaa kun napsii lääkkeitä. Inhottaa kokoaikanen paha olo...

AP

Vierailija
5/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani pelotti munuaistulehduksella tai vastaavalla, mutta ei tämä minusta kuulosta siltä.

AP

Vierailija
6/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin vaan, kyse voi olla mistä vaan :)

Vierailija
7/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän