Minulla on ollut täyssähköauto nyt vuoden. Kysy mitä tahansa!
Vastaan omien kokemuksieni mukaan rehellisesti niin hyvät kuin huonotkin puolet.
Kommentit (49)
Oletko katsonut dokumentin "Likaista vihreää energiaa"?
Onko sulla jotain ideoita mitä coktaileja saisi aikaiseksi jos pohjana on vanilja vodka?
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut dokumentin "Likaista vihreää energiaa"?
En ole katsonut.
AP
Monta kertaa kuukaudessa joudut lataamaan? Vain onko sul kotona laturi? Itse en jaksais viikottain ajaa latauspisteelle joten bensa autolla mennään viel vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalju? Tupakoitko?
En ole kalju enkä tupakoi. Olen 49v nainen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Paljon arvo pudonnut?
En tiedä. Maksoin vuosi sitten noin 20 000 € enkä ole seurannut hintoja.
Milloin sulku korkeapaine poistuu venäjän yötä ja valmistuuko Eurajoen uusi ydinvoimala milloin?
Miten sähköauto ladataan omakotitalossa? Pitääkö hankkia talon seinään jokin laite ja jos pitää, mitä se maksaa? Saako sähköauton ostamiseksi jotain taloudellista porkkanaa?
Onko lukeminen fiksumpaa kuin elokuvien katsominen?
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa kuukaudessa joudut lataamaan? Vain onko sul kotona laturi? Itse en jaksais viikottain ajaa latauspisteelle joten bensa autolla mennään viel vuosia.
Laitan auton omakotitalon pihassa laturiin joka ilta jos olen ajanut enemmän, mutta toisinaan riittää lataus kolmenkin päivän välein. Riippuu ajoista.
Ymmärtääkö kissat puhetta ja mistä kaste tulee?
Vierailija kirjoitti:
Miten sähköauto ladataan omakotitalossa? Pitääkö hankkia talon seinään jokin laite ja jos pitää, mitä se maksaa? Saako sähköauton ostamiseksi jotain taloudellista porkkanaa?
Meillä ei ole erikseen mitään latauspistettä, ladataan autotallin ulkoseinässä olevasta normipistokkeesta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain ideoita mitä coktaileja saisi aikaiseksi jos pohjana on vanilja vodka?
Katso vaikka tuolta https://makemeacocktail.com/recipes/Absolut+Vanilla+Vodka-cocktails/?in…
Ei kiinnosta sähköautot. Kuljen bussilla