Julkkishomo jota sinä heteronainen pidät komeana ja seksikkäänä?
Näin sattumalta youtubessa pätkän eräästä sarjasta ja siinä oli Andrew Scott. Olin aivan myyty, että mikä seksikäs mies tämä on?! Googletin miehen ja totesin surukseni, että mies on homo. No voihan sitä silti kuolata katsoessa miehen elokuvia ja sarjoja. Juuri lopetin Fleabagin katsomisen missä mies näytteli kakkoskaudella seksikästä katolilaista pappia. Uuuhh mikä hottis! Katsoin joskus Uusi Sherlock-sarjaa jossa Andrew oli, mutta ei silloin niin kiinnittänyt mun huomiota. Nyt pitäisi jostakin löytää tuo sarja, että saisin katsoa sen uudestaan. En sitä katsonut kokonaan aikoinaan.
En malta odottaa, että näen Pursuit of Love-sarjan mistä tuo video on!
https://www.google.fi/search?q=andrew+scott&client=safari&channel=ipad_…
Kommentit (94)
Wentworth Miller, Prison Breakin päätähti. Oih.
Joko Tuure Borelius mainittu? Tässä kuva:
Eikö suurinosa Hollywoodista ole komeita ja homoja? Esiintymis halu on heillä verissä ja ulkonäkö mahdollistaa sen.
Emmerdalessa Lukea näyttelevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Wentworth Miller, Prison Breakin päätähti. Oih.
On komea joo. Monet homo urheilijat ovat komeita jo vartalonsakkin puolesta. Michael C Hall väittää vissiin vieläkin olevansa vain bi mutta apuwa että oli kuuma Dexterissä!
Zlatanista ja siitä Shakiran miehestä on ne vanhat kuvat mitkä ei jätä mitään arvailujen varaan. Siinä näkee jo katseesta ja olemuksesta että on myös aidot romanttiset tunteet mukana:/ Molemmat myös komeita.
Neil Patric Harris ja Stephen Fry. Ovat hauskoja ja komeita. Ja kyllä tuolle aiemmalle kommentoijalle, yleensä jokin outo fiilis vaan ajaa kauemmas homoista. Olen itse bi-nainen, joka ei tunne mitään vetoa homomiehiin. Eikä tarvitsekaan! Turha sitä on silti niin kovin ihmetellä tai pitää homofobisena, kun ei iske niin ei iske. Kai sen voi vaan aistia, niinkuin muutkin aistinnolliset vietit.
Cristiano Ronaldo ilman sitä "kalja hissiä" hänen kaulassaan. Se välillä korostuu niin pahasti ettei pysty edes katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
En komeana mutta David Hyde Pierce on hyvin puoleensavetävä.
Oi kyllä kyllä kyllä! Aina kun katson Frasieria, niin kuolaan Nilesia. Todella komea ja puoleensavetävä mies!
Vierailija kirjoitti:
Antti Holma
Ei oo enää :(. Oli tosi hot mutta jotain tapahtui. Ikä tuli, juonteita, kaikkee. Hän ei kuitenkaan ole niin vanha, etteikö ehtisi vielä pelastaa tilannetta.
Jo aiemmin mainituista Wentworth Miller ja Adam Lambert.
Sitten uudesta Queer Eye-sarjasta Jonathan Van Ness ja Camaro (en muista sukunimeä).
Hugh Jackman. Tosin arvostaisin enemmän jos uskaltaltaisi vihdoin ja viimein tulla kaapista ja olla oma itsensä. Ehkä toi sitten vaikuittaisi imagoon liikaa koska "vaimoltaan" hänellä varmasti täysi tuki.
En komeana mutta David Hyde Pierce on hyvin puoleensavetävä.